Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland
vrijdag 18 juli 2014 om 00:20
Vreselijk.
Voor iedereen die hier een bekende in verliest, heel veel sterkte.
Voor de ons allemaal op deze wereld, dat er maar eens vrede mag komen, dat het maar eens zover mag komen dat reizen, waar ook heen, weer een mooi avontuur en verrijkend mag zijn, zonder gevaar voor leven.
Maar ik ben bang dat het een utopia is.
Voor iedereen die hier een bekende in verliest, heel veel sterkte.
Voor de ons allemaal op deze wereld, dat er maar eens vrede mag komen, dat het maar eens zover mag komen dat reizen, waar ook heen, weer een mooi avontuur en verrijkend mag zijn, zonder gevaar voor leven.
Maar ik ben bang dat het een utopia is.
Optimist tot in de kist!

vrijdag 18 juli 2014 om 00:35

vrijdag 18 juli 2014 om 00:47
vrijdag 18 juli 2014 om 00:52
quote:chanel82 schreef op 18 juli 2014 @ 00:08:
Weet je wat ik me constant afvraag? Hoeveel zouden ze ervan gemerkt en gevoeld hebben? Hebben ze veel moeten lijden..?
Onschuldige mensen die worden vermoord. BizarIk heb precies dezelfde vraag gesteld aan mijn man. Hij zei ongeveer 6 minuten. Vreselijk.
Weet je wat ik me constant afvraag? Hoeveel zouden ze ervan gemerkt en gevoeld hebben? Hebben ze veel moeten lijden..?
Onschuldige mensen die worden vermoord. BizarIk heb precies dezelfde vraag gesteld aan mijn man. Hij zei ongeveer 6 minuten. Vreselijk.

vrijdag 18 juli 2014 om 01:09
quote:samosa schreef op 18 juli 2014 @ 00:52:
[...]
Ik heb precies dezelfde vraag gesteld aan mijn man. Hij zei ongeveer 6 minuten. Vreselijk.Zullen we dit soort info gewoon hier achterwege laten? Je man kan dat helemaal niet weten, en wat hebben mensen eraan om het überhaupt te weten? Er zitten hier mensen die iemand verloren hebben, deze info helpt ze echt niet verder.
[...]
Ik heb precies dezelfde vraag gesteld aan mijn man. Hij zei ongeveer 6 minuten. Vreselijk.Zullen we dit soort info gewoon hier achterwege laten? Je man kan dat helemaal niet weten, en wat hebben mensen eraan om het überhaupt te weten? Er zitten hier mensen die iemand verloren hebben, deze info helpt ze echt niet verder.

vrijdag 18 juli 2014 om 01:39
Mensen vragen zich af hoe lang zoiets duurt, iemand geeft gewoon antwoord met "6 minuten" en er wordt moeilijk over gedaan?
Asjeblieft, laten we niet gaan zeuren met zn allen over andermans bijdragen. Als iets respectloos is oid meld het dan gewoon bij de mods ipv dit topic te vervuilen met elkaar aanspreken.
Asjeblieft, laten we niet gaan zeuren met zn allen over andermans bijdragen. Als iets respectloos is oid meld het dan gewoon bij de mods ipv dit topic te vervuilen met elkaar aanspreken.

vrijdag 18 juli 2014 om 01:46
6 minuten wat? Je weet helemaal niet of mensen de val hebben meegemaakt. Het heeft geen enkele zin om daarover te speculeren, je weet het niet en je zal het nooit weten. Misschien was het afschuwelijk, misschien hebben ze niks gemerkt, je weet het niet. Wat we wel weten is dat hier mensen zijn die bekenden zijn verloren en voor hen is dit soort informatie pijnlijk. Dus doe-het-gewoon-niet

vrijdag 18 juli 2014 om 01:49
Ik hoorde er iets over op het journaal. En pas nu ik hier dit topic aan het lezen ben, dringt het tot mij door. Heel heftig nieuws. Mijn maag draait zich op en ik heb een enorme hartslag nu. (Sorry het gaat even niet om mij nu) maar ik voel me door dit nieuws heel ellendig nu dat ik zelfs nu even mijn reactie hier neer schrijf i.p.v morgen mij voor te stellen in een topic. Wat ik mij vandaag voor genomen had om morgen de gaan doen. De redenen dat ik dit erbij vertel is omdat ik hier in dit topic geen reactie wilde plaatsen, voor mijn gevoel dring ik mezelf op met onbelangrijk nieuws om dat erbij te vermelden nu. Maar ik leef nu zo erg mee dat ik toch de enorme stap heb gezet om dit nu toch te doen.
Ik wilde even iedereen mijn medeleven betuigen. En heel veel sterkte toewensen. Ik weet even niks meer te zeggen nu.
Ik wilde even iedereen mijn medeleven betuigen. En heel veel sterkte toewensen. Ik weet even niks meer te zeggen nu.

vrijdag 18 juli 2014 om 01:58
vrijdag 18 juli 2014 om 02:02
vrijdag 18 juli 2014 om 02:03
quote:soophanoniem schreef op 18 juli 2014 @ 01:58:
Bekende van een slachtoffer vraagt het notabene zélf. Iemand geeft antwoord. Meer niet. Als je t er niet mee eens bent kun je t beter melden bij de mods ipv dat er morgen weer 30 reacties over gaan..
Ik stop nu ook met reageren daarover en hoop morgen gewoon op nieuwsfeiten.Ben het met je eens. Niemand die het vanuit het niets roept. Het is een antwoord op een gestelde vraag. Maar goed. Ook niet zo relevant gezien de omstandigheden.
Bekende van een slachtoffer vraagt het notabene zélf. Iemand geeft antwoord. Meer niet. Als je t er niet mee eens bent kun je t beter melden bij de mods ipv dat er morgen weer 30 reacties over gaan..
Ik stop nu ook met reageren daarover en hoop morgen gewoon op nieuwsfeiten.Ben het met je eens. Niemand die het vanuit het niets roept. Het is een antwoord op een gestelde vraag. Maar goed. Ook niet zo relevant gezien de omstandigheden.
vrijdag 18 juli 2014 om 02:47

vrijdag 18 juli 2014 om 03:55
quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 23:48:
Ik hoop dat de raket van achteren kwam. En dat de mensen in het vliegtuig niet bang hebben hoeven zijn. Dames, ik ga naar bed.
Heel veel sterkte voor iedereen die een bekende, vriend(in), familielid, collega etc. heeft verloren. Dit hoop ik ook heel heel erg. Dat het in één klap klaar was en dat ze niet teveel hebben hoeven lijden. Ook van mij heel veel sterkte voor alle dierbaren.
Ik hoop dat de raket van achteren kwam. En dat de mensen in het vliegtuig niet bang hebben hoeven zijn. Dames, ik ga naar bed.
Heel veel sterkte voor iedereen die een bekende, vriend(in), familielid, collega etc. heeft verloren. Dit hoop ik ook heel heel erg. Dat het in één klap klaar was en dat ze niet teveel hebben hoeven lijden. Ook van mij heel veel sterkte voor alle dierbaren.