Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi 'm later vanavond nog wel even over de mail anders, mijn bericht. Als ik wel zin heb om naar mijn desktop te lopen. Blijf maar niet op voor me, schat.
nachtzoen voor de late gasten van vandaag of de vroege vogels van morgen.

De slingers van Pimpel laat ik wel hangen voor de jarige van morgen!

Zo, slingers genoeg? Voor alle jarigen hangt er wel iets bin toch? Meave gefeleiciteerd (en knap die taart! die van songepop welteverstaan, die ander is hilarisch!!!), pimpel, dikke kus meid!!! Hopelijk waren alle feestjes leuk?

Jemig kjong. Ben er stil van, dit is wel erg veel last op je frêle schouders. Wat rot dat je broer ook niet thuis geeft....Ik hoop zó dat je het een beetje rond krijgt voor je vakantie, dan kan je misschien iets meer de boel de boel laten.

Bam, hoe gaat het met je? Ik vrees niet zo goed omdat je hier anders al wel was? Is het kut? Nog kuttiger dan de eerste keer? Lieverd, hang on!

Jemig meave, wat heftig zeg van dat zoontje van die vrienden, dat moet toch wel een van de moeilijkste dingen zijn, je eigen kind wat niet meer thuis wonen kan. Oneerlijk!

Lil, the dancing dot klinkt cute. foto in AK?
Damn, I'm too old for this shit!! Het is al fokking licht buiten en de vogeltjes fluiten en ik zit op de fiets naar huis en denk alleen maar: "Dit zou Leentje mooi vinden"...

Enniewee, verjaardag meer dan geslaagd, maar daar over later meer.

Voor nu:

LIEVE VIETJE & CO, VAN HARTE!!!!!!
Sterkte vandaag Pim

Vertel de kinderen net dat Madootje vandaag komt.

Jootje: "Oh, gelukkig. Ik wilde haar net zien vandaag. Het is maar goed dat we vrij zijn."
Helleu.

Wat was je vroeg thuis, Pimp.. Was leuk zeker?

Alle jarigen heel erg van harte gefeliciteerd! Kus.

Chemo is uitgesteld, heb een antibiotica infuus gehad (wat duurde dat laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang) want leucocyten waren veel te laag (2,2, voor wie het wat zegt) en omdat ik ook dagenlang koorts had gehad, was dat niet zo best. Toch iets van een bacterie ofzo geweest. (had jij dus goed ingeschat, Mims!) Nu voel ik me dus weer goed, nog steeds wel hoofdpijn maar iboprufen werkt nu eindelijk dus voorlopig heb ik niks te klagen. Dinsdag mag ik weer.. als het dan in orde is, krijg ik dan de 2e kuur. Oh joy.

Ben zo terug, even Noah helpen.
Jemig Bam. Wel fijn dat je nu opknapt.

Stukje taart iemand?

Tsssssss, nu ben ik dus de ontaarde moeder hier, met mijn kant en klare slagroomtaart opgefleurd met kaarsjestrein en feestelijke spikkeltjes Goed gedaan Meave, ben onder de indruk! Is leuk om te doen he? Heb ooit met vrijgezellenfeetje een workshop taarten versieren gedaan, echt leuk! Gefeliviteerd met de jarige job van vandaag. Al weer drie. Groot man!

Pimpel Ik lig helemaal in een deuk om jouw postingtijdstip. Heb zelf met Lief tot 02.00 uur afleveringen van Lost zitten kijken. Het eind van de ene aflevering is steeds zo spannend dat we de volgende ook nog wilden zien :-)

Bam; klinkt als heavy shit!

Kjong; beetje kunnen slapen vandaag?
Wauw Meave..heb je die zelf gemaakt? Wat enorm ongelooflijk superknap! Hij ziet er gewoon bakkerswaardig uit!

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met Vietje !

Hopelijk hebben jullie hier een hele fijne dag.

Ik ben benieuwd wat de dag van vandaag hier zal brengen. Nadat Mopsey gisteren een héérlijke middag heeft gehad, en heerlijk heeft gespeeld, waren we pas om kwart over tien thuis (net op het nimmertje dus, mijn autoverlichting is slecht en het was nog net niet helemaal donker.. :wink: . Ik geloof dat ze zo rond elven eens een keer in slaap viel, en vanmorgen wel enigzins uitsliep tot acht uur, maar toch.. Vooralsnog is ze vrolijk, benieuwd hoelang dit duurt!

Kjong, dit is een beetje te veel hoor, meid. Dat besef je zelf ok, en er lijkt vooralsnog niets aan te doen, maar als je zelfs geen zin hebt om te tongen, dan is het wel heel veel. Je schuldig voelen over magnetron, zout en E-nummers heeft echter geen donder zin. Een kind lijd meer onder een zich schuldig voelende en daardoor niet lekker in haar vel zittende moeder dan een periode geen Jamie-Oliver-maaltijden.

Heeft het trouwens zin om jouw meneer uit te leggen dat je nog te in de bloei van je leven bent om te gaan bankhangen? Fifty-fifty doen? Vanavond kies jij, en morgen kies ik? Of als hij echt zijn best heeft gedaan, op welk gebied dan ook, twee om één. Zo balen is niet fijn, lieverd.

Belle Bam, zie je nu ook minder op tegen de volgende kuur? In de wetenschap dat dit extreem was en niet alleen maar chemo-effecten? Ik hoop het..

Krijg je trouwens Aranesp en/of Neulasta bij deze kuur? Dit om infecties en zo te voorkomen? Handig joh, krijg je bergen met koelelementen thuis, genoeg om de Noorpool mee kou te houden.

Masar ja, fijn dus dat je opknapt. En wij duimen dinsdag gewoon braaf verder.

Oeioei, Pim, je wordt een moeke! Een brave moeke! Tja, dat krijg je op jouw leeftijd, hihi..

Gelul trouwens, ik zou rond dergelijke tijdstippen echt niet meer op mijn fiets kunnen blijven zitten maar eraf tuimelen en op het fietspas verder tukken. Jij, bikkel!

Oh, Mops roept me, of ik naar buiten wil komen omdat ze me dan nat wil spuiten. Oh joy..

*zet alvast haar gezicht in de "oh-wat gebeurd er nu-plooi*
Wat wilde ik nou toch typen?
Even c/p vanaf de julibeebs:

Ik zou nog steeds vertellen wat BJ heeft gekregen; de twee toppers zijn: als grootste topper het cadeau van mijn ouders; dat is zo'n blauwe waterbaan waarmee je buiten kunt spelen. BJ vindt het superleuk; toen het op verjaardag aan het eind van de dag wat ging miezeren deed hij gewoon zijn regenjas aan om er mee te kunnen blijven spelen. En de volgende dag werd hij wakker met de opmerking dat hij het zoooooooo'n leuk cadeau vond. Lieffie.

Andere favoriet (ze zitten er nu al weer anderhalf uur mee te spelen) is een roze huis van duplo met allerlei leuke dingetjes erbij. op de doos zie je wel vijf verschillende huizen die je kunt bouwen met deze set, en ze verzinnen steeds nieuwe verhalen erbij. Echt leuk!

Dit huis heeft ie van ons, en hij heeft een nieuwe leuke regenjas gekregen (brandweermanmodel, zeer cute!).

Meis heeft voor hem een blauw windmolentje uitgezocht.

Van mijn moeder kregen ze allebei nog stickers (meis prinsessen en BJ little pony).

Van de drie buurkindjes die met hun ouders langs kwamen kreeg hij twee little pony's (al vond het ene buurjongetje dat meer iets voor meisjes) en een Lego autootje.

Mijn schoonouders zijn nog op vakantie en komen later, daar vraag ik denk een uitbreiding voor de waterbaan of duplo van.
quote:kjong schreef op 12 juli 2008 @ 21:59:

Sjongejonge.

Belt er een Schone.

Op een zomerse zaterdagavond.

Die zich in de aanbieding gooit om te zoenen.

Zeg ik gewoon dat ik te moe ben en hoofdpijn heb!

(Sorry Bloeske. Jeweetwel.)

\\:-)// Iksnaputiksnapput. En ben nog een minuut of 10 in de buurt blijven hangen zodat ik nog kon komen helpen met kinderen handelen indien gewenst maar dat heb je w.s. niet meer gelezen.

KUS!
Meave, gefeliciteerd met Vietje!

En ondanks mijn gegein van gister, ben ik zwaar onder de indruk!

*begint op het bord te schrijven*

Q mag niet geinen over mutserigheid bij zo'n artistieke topprestatie.

De specialiteit van de dag moeten jullie maar even aan de barman vragen nu.
En verder geveeliciteerd aan alle jarigen maar geen tijd om alles bij te lezen want moet nu aankleden en op de fiets met mijn Meneer en dan naar de verjaardag van een Jarig Dotje.

Mooie taart, Meave; heb je die griekse ook zelf gemaakt? Wat is Mav toch een bofkont!
En een knuffel voor Zij Die Het Nodig Hebben.
wauw wat een prachtige taart! Ik voel ene carriereswitch opkomen....

Wat fijn dat de narigheid niet alleen van de chemo kwam bambi, ik hoop dat dit je iets minder huiverig maakt voor de volgende? Wel rot zeg, dat je inderdaad gewoon nog iets anders erbij krijgt. Sterkte dinsdag maar weer.

Leuke kado`s toet, die waterbaan is inderdaad ook helemaal leuk, zorgt hier ook voor veel plezier (leen hem af en toe van speel o theek). Zullen we afspreken dat als jullie zo midden in de nacht wakker zijn at jullie mij even entertainen? Bel dan 020-nachtzuster. Alleen forummen mag ook.Gatver, het is zó stil, echt niet leuk meer. Heb waardeloos geslapen en ben nu ook helemaal niet uitgerust en heb een humeur om op te schieten.

Morgenochtend moet ik mijn baas gaan vertellen dat ik aan het solliciteren ben. Ben ik een erge muts als ik daar als een berg tegenop zie? Ik ben namelijk de 3e collega in korte tijd, echt toeval want het is een redelijk stabiel team..
Ik zit net te berekenen hoe laat ik trein naar werk moet hebben is 1 van de reisopties dat ik een heel eind met een veerboot moet. Leuk, ga ik doen.

De feestgangers helemaal tevreden vandaag? Ik heb aan jullie gedacht tussen werken en puinruimen door (hebben ook maar ons bijgebouwtje aangepakt en kast gemaakt en opgeruim daar, lekker hoor).
Holladiejee voor El Vietje!!

Toet: met een véérboot ? Wat ga jij nou doen? Kan ik niet gewoon bij je in de trein stappen dan?!

Zo. Alle eten op, nog friet gehaald, kindjes in bed, mensen naar huis, GG in z'n hok (die liep op tandvlees; veel mensen, is z'n ding niet, maar sjezus wat hou ik van die man), woonkamer weer bruikbaar geruimd, vaatwasser draait, wasmasjien draait. Hehe. Het was LEUK. Dot ondergesneeuwd in heeeeel veel cadeaus, taart en frietjes, helemaal blij meisje. Echt een verjaardag die bij haar past. En dat was het Doel, dus da's goed dan(dat het gelukt is, dus).

Morgen schijn ik weer te moeten werken. Morgen, dus. Da's niet nu ~valt op bank en komt voorlopig niet meer overeind~
Hee Lil! Het was leuheuk!

MK heeft een lintje-met-hartjes meegesnaaid van het feestje, maar die gaat ze de volgende keer (Morgen, toch, mama, dan gaan we weer?) weer teruggeven Kleine jatmoos.
Hahaha Lil, ik bedacht me ook net dat jij misschien wel een keer mee ging op maandagen. Trein gaat via jou en dan naar hoofdstad en dan met veerboot. Leuk uitje voor de maandagmorgen toch?
Als het alleen om het uitje is, wil ik ook wel met de veerpont mee hoor. Neem ik broodjes mee en blikjes fris en dan doen we gewoon een maandagochtendpicknick op de boot. Of heb ik nu het concept "werken" en/of "veerpont" verkeerd begrepen?
Bent, heb je je ronde al gelopen? Alle zieken braaf in diepe rust? Al dan niet met een beetje hulp door een glas warme melk van de nachtzuster?
Zo, dus Dotje, Vietje & BJ hebben ook mooie feesten gehad dit weekend! Fijn!

Bam, wat een ellende zeg, ook nog een bacterie er overheen, laat ze lekker optyfen zeg, die bacteriën. Hoop wel dat dit inderdaad het ellendig gevoel heeft veroorzaakt, en dat de volgende kuren dan gaan meevallen.

Meave, wat knap zeg, die taart!!!

Goed, ik heb gisteren dus een bescheiden, maar leuk, feestje gehad. Heb wel erg veel mooie dingen gekregen, altijd leuk! Een schoonheidsbehandeling, een etentje een dagje sauna (dus nog veel fijns in het verschiet) oorbellen, boeken, geld, een rood shirtje met diep decolleté, een jurkje (moet ik alleen ruilen want hij is te groot), een wit colbert (moet ik helaas ook ruilen, want hij is wit en ik kan nog geen halve dag iets wits schoonhouden en dan zou dat ding dus elke keer naar de stomerij moeten, beetje jammer) muurstickers van klavertjes vier, kaartjes voor Sara Kroos (van mijn zusje, gaan we samen heen, in december) magneetverf een kaarshouder (wit, met 6 glaasjes voor waxinelichtjes erin) en de totale serie van Sex & the city. Jemig als ik het zo opnoem: ik ben echt walgelijk verwend! Heerlijk.

Toen iedereen weg was (behalve mijn broertje, die ging films kijken met Pompel) ben ik met mijn zusje de kroeg ingegaan, was echt supergezellig. (Alleen echt heeeeel bizar: niet roken in de kroeg!!) we hebben verschillende kroegen aangedaan, veel bekenden tegengekomen en erg veel lol gehad! (En toen ik op het laatst ergens naar de wc ging, stonden daar allemaal dames stiekem te roken, dus heb daar heb ik me maar bij aangesloten, was echt heel grappig ) Uiteindelijk zijn zusje en ik nog met 2 jongens (vrienden van Pompel) meegegaan om tosti's te eten en toen zusje besloot één van de twee mee naar haar hol te slepen ben ik maar naar huis gegaan, waar ik dus tegen half 6 aankwam... gaap!) Mocht van Pompel gelukkig erg lang slapen en de rest van de dag ook maar een beetje rondgelummeld met de kinderen, lekker dagje. Zusje had het nog leuk gehad erna. Fijn voor haar!
ach wat een heerlijke avond/nacht/ochtend pim! Ook leuk voor je zus inderdaad:)

Q, ik "heb"er maar 2 een en wordt toch niet wakker en de ander slaapt niet/nauwelijks. Kortom, ben iets meer bezig dan gisteren, wat zeker niet vervelend is, echter, druk is anders. We zijn er wel achter gekomen dat 1 patient zichzelf ontslagen heeft, bij navraag bij zijn ouders lag hij daar te slapen , toch wat vreemd dat je dan als ouder helemaal niet bezorgd reageert vind ik.

Pfff, ik maak altijd zo weinig mee als ik in de nachtdienst zit dat ik gewoon niets te melden heb. Toet, ik denk dat ik weet waar je heen moet met de pont, wat een eind weg voor jou!
Jep, een heel eind weg. Ik ben van deur tot deur meer dan drie uur onderweg. Gaaap.....

Ik zet nog maara geen koffie, het is zo vroeg, dan wordt ie oud voordat iedereen hier komt.

Lekker slapen Bentetje straks?!!?

Ik ga douchen, mijn spullen inpakken en er vandoor. Tot vanavond!
Succes met de reis Toet!

Feestje en cadeautjes klinken goed Pim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven