vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Even een berichtje van mij.

Ik heb me dinsdag erg hard moeten maken voor een curretage, de avond ervoor begon ik meer te bloeden en ik kreeg een paniekaanval van het idee dat ik op de wc het vruchtje van 10 weken zou aantreffen.

De gyn wou dat ik toch ging wachten en cytotec ging gebruiken, ik begon hard te bleren en toen was het volgens mij wel duidelijk dat ik toch op de OK lijst wou. Ze heeft me nog wel het recept vd cytotec in de handen gedrukt...

Ik zou om 1 uur geholpen worden gister, maar ineens werd me verteld dat het ook savonds kon worden en dan duurt wachten erg lang. Gelukkig mocht ik anderhalf uur later alsnog.

De ingreep is goed gegaan, vloei weinig en voel me relatief goed. Misschien komt de klap nog, weet ook niet zo goed wat ik nu moet voelen.

De gyn die me gister geholpen heeft was mn eigen gelukkig (heb een afwijkende pap gehad vorig jaar en die cellen zijn destijds weggehaald). Ook zij gaf aan dat het dikke pech was, vaak ben je in die week wel veilig, die van ons had wss gewoon een sterk hartje. Dus, niet twijfelen misstinkerbell! Komt goed.

Vanaf nu zal.ik hier niet meer zo vaak kijken, we gaan eind augustus lekker met z'n 2en naar Cuba en zien dan wel verder.

Succes allemaal en hopelijk kan ik snel een positief berichtje plaatsen! En bedankt voor alles!
Een enorme dikke knuffel Shar Ik vind je een held en een bikkel. En ik hoop dat je op Cuba weer zwanger raakt. Zo snel kan het gaan. Ik was binnen 3 maanden na mijn miskraam weer zwanger.
@Shar, fijn dan je ons nog even een update geeft. Zo balen voor jullie maar fijn dat er een mooie vakantie voor de deur staat.

@Islaa, wat onzeker steeds. Kunnen ze niet ontdekken waar het vandaan komt.

Wat een lekker weertje dames, Ik probeer mezelf bezig te houden tot dinsdag dan mogen we voor de termijn echo en ik blij het spannend vinden. Aan mijn buik is niets te zien maar het voelt wel echt anders nu.
Wat voelt er anders Chocolatechip? Ik voel me de ene dag super zwanger en de volgende dag totaal niet. Dat had ik precies hetzelfde bij mijn vorige zwangerschap (ik lees mijn dagboeken terug). Vanmorgen werd ik wakker met enorme borsten bijvoorbeeld. Ze doen geen pijn en zijn heel mooi, daar kan ik me dan echt heel blij zwanger van voelen.
Mijn buik voelt anders, beetje opgezet terwijl mijn darmen wel weer redelijk normaal doen nu. Verder voel ik me prima.
@Shar, lekker genieten in Cuba en dan goed ontspannen terug komen. We hopen dat je snel goed nieuws te vertellen hebt. Alle geluk en sterkte de komende tijd.

@Ozoz, veel leesplezier hier.

@Islaa, hopelijk is dat bloeden een keer afgelopen. Lijkt me dat je enorm schrikt elke keer.

Hier gaat t goed, begin al een buikje te krijgen. Broeken doen echt pijn in mijn buik als ik ze aan heb, dus veel jurkjes aan. Gelukkig is het zomer :-)
Hoi allemaal!

Ik ben weer terug uit Frankrijk! Net alle berichten gelezen. Wat naar om te lezen dat het bij Shar mis is gegaan. Bah bah bah... Shar, heel erg veel sterkte!

Verder ben ik heel blij dat het goed gaat met alle minimensjes! Heerlijk, al die kloppende hartjes. Ik hoop dat we allemaal lekker kunnen genieten. Ik voel me eigenlijk niet zwanger meer, volgens mij. De hele vakantie al niet! Tenminste, de misselijkheid is weg en borsten minder gevoelig. Kan niet wachten tot de volgende echo, over precies een week. Als alles dan goed is, schreeuw ik het van de daken!

Ik lees dat jullie last van de warmte hadden. Had ik in Frankrijk ook ontzettend veel last van. Ik kon gewoon niet functioneren en snakte naar regen haha. Heb sowieso al snel wat last van hitte, maar niet zo erg als het nu was. Het was een ietwat slome vakantie daardoor, en ook omdat ik elke nacht de tent uit moest om te plassen. Mijn blaas stelt niks meer voor! Ach, ik ben dus vast gewoon heel erg zwanger, niks aan de hand!
Jeetje shar wat een onwijs heftig verhaal heel veel sterkte in deze komende tijd!!

Ik herken de rug en buikpijn mis tinkerbel ik dacht eergister zelf nog een blaasontsteking te hebben maar het is bandenpijn zei de vk. Ook ik ben nog superonzeker afgelopen woensdag was ik 12 weken zwanger maar ik geloof het nog steeds niet ook al krijg ik wel al een buikkje. Zaterdag heb ik de combinatietest als die goed is mag echt de vlag uit dan hoop ik eindelijk die onzekerheid weg te doen en te gaan genieten van het wondertje waar ik zoooooo lang op heb gewacht tot nu toe heb ik alleen maar angst gevoeld om het te verliezen van die angst wil ik graag af dus op naar zaterdag en ook al ben ik bang kijk ik er ook naar uit om hopelijk mijn gezonde kindje weer te zie spartelen
Leuk die termijnecho, hij was met zn voetjes aan t spartelen mooi moment! Pff net wel mn eerste flinke (ik denk) bandenpijn gehad, heftig kwam echt in een soort weeen. maar warm bad deed wonderen gelukkig dat ga k vaker doen.

Wie gaat er allemaal mom in balance doen of iets dergelijks? Ik wel met 2 vriendinnen, maar wil eerst zo lang mogelijk blijven voetballen. daar krijg ik nu zoveel energie van, verloskundige zei dat ik gerust tot een week of 15 door kan gaan, mooi!
Daar was ik ook weer even.

@Shar: Wat verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb je uit de tabel gehaald, kan me voorstellen dat dat best confronterend kan zijn. Ik hoop dat je heel snel weer aan de beurt bent, als je daar zelf ook aan toe bent.

Heb de tabel verder ook weer even gefixt

Ben zo blij met mijn geweldige ouders... Die vangen mijn zoon op zo vaak als ik ze nodig heb, en ik mag zelfs als ik wil daar zielig op de bank liggen... Ook met mijn man trouwens, die neemt alles ook zo maar op zijn schouders.Alleen het huishouden moet een beetje lijden, maar dat is dan jammer.

Gisteren intake gehad bij de gyn en daar nog even kenbaar gemaakt hoe ziek ik ervan ben. Ik krijg medicijnen zolang ik ze nodig heb, zodat het nog een beetje te dragen is. Ik baal er nog het meeste van dat het zomervakantie is en dat ik helemaal niks kan doen met zoon, zo zielig. Normaal zouden we lekker gaan zwemmen of naar de kinderboerderij of speeltuin. Gelukkig nemen mijn ouders dat een beetje over.

18 augustus weer een echo, de vijfde dan alweer. Gisteren ook nog even heel snel een kloppend hartje gezien.

Ik heb net trouwens mijn zorgverzekeraar gebeld en de kraamzorg geregeld, die nemen dan binnenkort contact met me op.

Hoe kiezen jullie de kraamzorg? Ik heb gevraagd aan de zorgverzekering of ze een contract hebben met hetzelfde bureau dat ik de eerste bevalling gebruikt heb en dat hebben ze gelukkig. Bij het bureau wil ik dan mijn voorkeur aangeven voor dezelfde hulp als de vorige keer, die vonden mijn man en ik helemaal geweldig.

Niet vergeten het te regelen voor week 16!
@ Lexie: Fijn dat er goed voor je gezorgd wordt! Jouw belangrijkste taak is nu: voor je kindje in je buik zorgen. En voor jezelf! Sneu voor je zoontje dat je zo misselijk bent. Maar hij herinnert zich er over een tijdje niks van en vast genoeg mensen die leuke dingen met hem willen doen.

Ik ben super moe, dus ook mijn zoontje moet zijzelf wat meer vermaken dan normaal. Het is even niet anders. Gelukkig heeft zijn ander energie voor 10.

Ik ben vanmorgen naar een informatiebijeenkomst in het ziekenhuis geweest over prenatale screening. Veel wist ik al, maar het heeft me alleen nog maar meer overtuigd dat bij een tegenvallende combinatietest ik er nog een NIPT achteraan wil doen. Of die nou vergoed wordt of niet. Ik wil weten hoe het ervoor staat. Mijn gevoel zegt dat alles goed is, maar ik wil graag een onbezorgde zwangerschap en als zo'n test daartoe bijdraagt, dan doe ik die.
misstinkerbel. Wij hebben dezelfde tactiek gevolgd met de combi test en NIPT. Had ook alvast een afspraak gemaakt voor de NIPT, voor vlak na de combi test. Uiteindelijk was de kans zo laag dat we de NIPT gecanceld hebben. Gelukkig.

Alle misselijken: sterkte!

Lexie: Heftig die misselijkheid. Lukt het je nog wel om te werken? En thanx voor de herinnering voor de kraamzorg. Waarom moet het eigenlijk voor de 16w?
@ozoz: Ik werk al twee weken helemaal niet meer. Moet nog even verder overleggen met mijn leidinggevende wanneer ik het weer wil proberen, denk dat ik de eerste twee weken nog niks kan.

Voor de 16e week heeft volgens mij te maken met het gebrek aan kraamhulpen en planning, als je je voor de 16e week opgeeft garanderen ze geloof ik dat je hulp krijgt, ben je te laat dan bestaat er een kans dat je minder of geen hulp krijgt. Dit was zo bij mijn eerste, weet niet of het nog zo is. Op de brief van het ziekenhuis stond wel dikgedrukt dat het voor week 16 moet.

Man en zoon zijn vandaag samen op pad. Wel even lekker om alleen te zijn, lekker rustig aan doen.
Zwaai, happy weekend allemaal! Fijn dat er weer goed echo's zijn.

@Kraamzorg, ik heb op websites gekeken en er eentje uitgekozen. Ik mag me na dinsdag aanmelden.
Ik ben werkelijk nog nooit zooo moe geweest. Zelfs niet bij mijn vorige zwangerschap. Of ik ben dat weer vergeten. Alles kost zo ontzettend veel energie. Even een uurtje met mijn zoontje op de fiets naar het zwembad geweest en ik ben gevloerd. Morgenochtend Mom in Balance op het program, in slakkentempo vermoed ik. Gelukkig mag dat, haha.
Hier komt energie terug! Ik voel het! Maandag 12 weken😍..

Zojuist mijn kids uitgezwaaid, gaan 3 weken naar vader, gescheiden, wat een ellende af en toe! .

Kan nu wel ff lekker bij tanken, heerlijk, en tzt dat ze terug zijn ben ik alweer 15 weken😊...

Fijn weekend allemaal
Ik ben morgen 10 weken, dus duurt nog even voor mijn energie terug is..

Drie weken zonder je kids, dat is lang. Maar ook lekker dat je kan bijtanken. Heerlijke even Me Time voor je.
@Miss, 11 weken toch? net als ik.

@Islaa, lijkt me ook lastig. Ga je zelf nog op vakantie?
Oja, 11 weken haha! Time flies!
Gisteren voor de eerste keer echo gehad. Blijkt dat ik geen 10 weken maar ruim 13 weken zwanger ben. Waren die 2,5 dagen ongesteldheid in mei dus toch geen ongesteldheid.

Alles lijkt goed te zijn. Hartje klopt, bloed stroomt. Eerst sliep het, daarna werd het wakker. Echt grappig om te zien. Maakt alles nu ook wel werkelijker. Ik ben dus écht zwanger.

Ik heb tot nu toe eigenlijk nergens last van gehad en heb er dus gelijk de eerste drie maanden op zitten. 2 februari is nu de datum!

Moet wel gelijk alles veel sneller regelen. Dat is wel wennen! Maar dat komt vast goed!

Hopelijk zijn jullie klachten ook snel minder!
Wow dat is fijn door naar 13 weken ben je ook in 1 klap uit de gevarenzone erg fijn

Ik heb vandaag de combinatietest gehad ik had er erg tegenop gezien maar alles was geweldig uitslag 1 op 5000 beter kan niet ook de echo was fantastisch op te zien mijn kleine kindje is nu echt een mensje met alles erop en eraan ze heeft ook even de nub theorie erop losgelaten want onze kleine lag er perfect bij ze denkt een jongen ben erg benieuwd of ze het goed heeft 3 september weten we meer ik ben echt in de wolken heb nu echt het gevoel dat ik mag gaan genieten van mijn zwangerschap na al die jaren van verdriet nu is mijn tijd eindelijk aangebroken
Oeps... ik zie dat ik mijn vorige reactie heb geplaatst onder de inlog van dit topic... wilde een hartje plaatsen bij de echo maar dat lukt niet.

@ Bobby wat geweldig voor je! Lekker genieten nu.

@s1984j dat is ook leuk zeg, zomaar een paar weekjes kado! Je blijft wel bij ons toch?

@islaa, heftig om je kindjes uit te zwaaien, maar toch ook wel lekker om even alleen met jezelf bezig te kunnen zijn toch?

@misstinkerbel, die moeheid is zoooo herkenbaar. Ik kan na de lunch nauwelijks mijn ogen open houden

Vandaag heb we meegelopen met de colorrun in zwolle. Heel gaaf maar compleet gebroken nu. Lekker op de bank met de (opgezwollen) voetjes omhoog. Volgens mij houd ik vocht vast want mijn ring krijg ik ook niet meer af...

Aankomende week ook maar even de kraamzorg regelen en bloed prikken...

En dan maandag over een week de tweede echo alweer, zin in!!!
@ 1984: Wow, 3 weken verder dan je dacht! Gefeliciteerd! En geen kwaaltjes, een top-zwangerschap dus!

@ Bobby: Jij ook gefeliciteerd met een top-score bij de combinatietest. Daar teken ik voor! En nu echt gaan genieten he? Van je ZOON! Jongetjes zijn echt zooooo leuk! Ik ben een echte jongensmoeder vind ik. Ik hou niet van roze, ik kan niet vlechten, ik zou niet weten wat ik met een dochter aan moest, haha!

@ Marleen: Wij gaan helemaal gelijk op, ik heb maandag over een week ook weer een echo, dat is de nekplooi-meting. Hopelijk ook de nub als hij/zij er goed voor ligt. Ik lig al de hele dag op de bank, pfffff. Zo moe...
Woont iemand trouwens toevallig in Amersfoort?
Net terug van vakantie, en lees helaas het slechte nieuws van Shar, erg verdrietig, veel sterkte ermee!

Wel goed nieuws van Bobbi, fijn zo'n goede score, ik ga volgende week voor de combinatietest, en hoop op goed nieuws en verheug me sowieso op de echo. Heb namelijk niet veel meer klachten gekregen, terwijl je overal hoort dat de klachten op een hoogtepunt zijn rond week 11. Dus kan wel wat geruststelling gebruiken...

Lexie, sterkte met de misselijkheid, dat lijkt me vreselijk zwaar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven