Daggast bruiloft. Kan dit?
woensdag 30 juli 2014 om 13:35
Wij zijn daggasten op een bruiloft.
Mijn vriend gaat in pak. Ik heb dit jurkje gekocht bij steps. Vind het mijzelf goed staan, kreeg positieve reacties van onbekende mensen in de winkel. Dus dat zit wel goed.
Ik twijfel over de schoenen qua kleur, en wil er ook nog wat accessoires bij. Omdat het jurkje een wat lastige kleur is vind ik het moeilijk om er een goed geheel van te maken.
Wat vinden jullie?
De foto;
Heb hem even weg gehaald
Mijn vriend gaat in pak. Ik heb dit jurkje gekocht bij steps. Vind het mijzelf goed staan, kreeg positieve reacties van onbekende mensen in de winkel. Dus dat zit wel goed.
Ik twijfel over de schoenen qua kleur, en wil er ook nog wat accessoires bij. Omdat het jurkje een wat lastige kleur is vind ik het moeilijk om er een goed geheel van te maken.
Wat vinden jullie?
De foto;
Heb hem even weg gehaald
woensdag 30 juli 2014 om 16:35
Gave jurk en met knallende schoenen erbij helemaal geschikt! Echter, je zegt dat je niet vaak op pumps loopt: lukt je het wel om er de hele avond op te lopen, of wordt het meer strompelen. Want dat is eigenlijk ook niet echt mooi om te zien .. Dan beter een kitten heel (laag hakje) of een leuke lage schoen.
woensdag 30 juli 2014 om 18:52
quote:fasjon schreef op 30 juli 2014 @ 15:47:
Iedereen super bedankt voor de reacties!!
Het jurkje is niet helemaal grijs, maar meer soort van paars ofzo! Kan de kleur moeilijk omschrijven. het is in ieder geval iets donkerder als op de foto.
Pimpel; kan ik niet jou schoenen lenen?
Edit; ik draag normaal nooit pumps. Ben normaal gesproken een sportief / casual type.
En waarom niet de schoenen van je avatar?
Echt hoor, niet de schoenen erbij aan doen die je op de foto aan hebt. Maar wat iemand net al zei, knalroze is leuk!
Iedereen super bedankt voor de reacties!!
Het jurkje is niet helemaal grijs, maar meer soort van paars ofzo! Kan de kleur moeilijk omschrijven. het is in ieder geval iets donkerder als op de foto.
Pimpel; kan ik niet jou schoenen lenen?
Edit; ik draag normaal nooit pumps. Ben normaal gesproken een sportief / casual type.
En waarom niet de schoenen van je avatar?
Echt hoor, niet de schoenen erbij aan doen die je op de foto aan hebt. Maar wat iemand net al zei, knalroze is leuk!
woensdag 30 juli 2014 om 20:13
Het is niet dat ik niet kan lopen op pumps. Loop makkelijk op pumps van 10 cm. Als het maar een niet te dunne hak is. Geen stiletto hak bijvoorbeeld. Maar die hakken die ik op de foto aan heb kan ik prima op lopen
Zal straks eens aan aantal pumps bestellen op een webshop. Zal foto's maken, morgen jullie oordelen.
Goed?
Zal straks eens aan aantal pumps bestellen op een webshop. Zal foto's maken, morgen jullie oordelen.
Goed?