Mode & Beauty alle pijlers

Daggast bruiloft. Kan dit?

30-07-2014 13:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn daggasten op een bruiloft.

Mijn vriend gaat in pak. Ik heb dit jurkje gekocht bij steps. Vind het mijzelf goed staan, kreeg positieve reacties van onbekende mensen in de winkel. Dus dat zit wel goed.

Ik twijfel over de schoenen qua kleur, en wil er ook nog wat accessoires bij. Omdat het jurkje een wat lastige kleur is vind ik het moeilijk om er een goed geheel van te maken.

Wat vinden jullie?

De foto;

Heb hem even weg gehaald
Gave jurk en met knallende schoenen erbij helemaal geschikt! Echter, je zegt dat je niet vaak op pumps loopt: lukt je het wel om er de hele avond op te lopen, of wordt het meer strompelen. Want dat is eigenlijk ook niet echt mooi om te zien .. Dan beter een kitten heel (laag hakje) of een leuke lage schoen.
quote:fasjon schreef op 30 juli 2014 @ 15:47:

Iedereen super bedankt voor de reacties!!

Het jurkje is niet helemaal grijs, maar meer soort van paars ofzo! Kan de kleur moeilijk omschrijven. het is in ieder geval iets donkerder als op de foto.

Pimpel; kan ik niet jou schoenen lenen?

Edit; ik draag normaal nooit pumps. Ben normaal gesproken een sportief / casual type.

En waarom niet de schoenen van je avatar?

Echt hoor, niet de schoenen erbij aan doen die je op de foto aan hebt. Maar wat iemand net al zei, knalroze is leuk!
Het is niet dat ik niet kan lopen op pumps. Loop makkelijk op pumps van 10 cm. Als het maar een niet te dunne hak is. Geen stiletto hak bijvoorbeeld. Maar die hakken die ik op de foto aan heb kan ik prima op lopen

Zal straks eens aan aantal pumps bestellen op een webshop. Zal foto's maken, morgen jullie oordelen.

Goed?
Ja is goed Fasjon
Jammer dat je de foto hebt weggehaald, ik ben zoooo benieuwd!
Idd jammmer dat de foto weg is... Nu ben ik nieuwsgierig! Kan je een link naar de jurk op de site van Steps hier plaatsen?
Heb je al pumps besteld fasjon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven