Moonen vrouwen wel eens?
zondag 13 juli 2008 om 21:16
Moonen is het opzettelijk ontbloten en toekeren van het eigen achterwerk naar een ander om deze ander te beledigen, in verlegenheid te brengen, of voor de grap. Het Engelse leenwoord is afkomstig van de Engelse uitdrukking mooning. Het verschil met het zogenaamde flashing is dat moonen niet seksueel is. Bovendien worden meestal niet opzettelijk de geslachtsdelen getoond. Moonen wordt meestal als een belediging opgevat.
Mkaen vrouwen zich ook wel eens schuldig aan het moonen? Ik ben benieuwd!
Mkaen vrouwen zich ook wel eens schuldig aan het moonen? Ik ben benieuwd!
zondag 13 juli 2008 om 21:26
quote:Antonio schreef op 13 juli 2008 @ 21:16:
Moonen is het opzettelijk ontbloten en toekeren van het eigen achterwerk naar een ander om deze ander te beledigen, in verlegenheid te brengen, of voor de grap. Het Engelse leenwoord is afkomstig van de Engelse uitdrukking mooning. Het verschil met het zogenaamde flashing is dat moonen niet seksueel is. Bovendien worden meestal niet opzettelijk de geslachtsdelen getoond. Moonen wordt meestal als een belediging opgevat.
Mkaen vrouwen zich ook wel eens schuldig aan het moonen? Ik ben benieuwd!Ik vraag me af hoe je je schuldig kan maken aan iets dat niet opzettelijk gebeurd?
Mkaen vrouwen zich ook wel eens schuldig aan het moonen? Ik ben benieuwd!Ik vraag me af hoe je je schuldig kan maken aan iets dat niet opzettelijk gebeurd?

zondag 13 juli 2008 om 22:49
hahaha vroeger in de bus van het schoolreisje gebeurde dat nog wel eens. We waren 15 en hadden dan een excursie naar 1 of ander museum. Met een paar meiden achter in de bus vonden we het reuze amusant te moonen (borsten met BH aan) .. of is dat nou flashen... naar alle weggebruikers. Met veel succes/getoeter
zondag 13 juli 2008 om 23:25
Beetje vaag verwoord die definitie. Maar ik heb het 'genoegen' gehad om iemand die voor mij en vriend liep het te zien doen. Jurkje was geheel omhoog getrokken en ze had geen onderbroek aan :-s Ten eerste zou je dan toch iets moeten voelen, ten tweede liep ze ook wel aan het jurkje te frummelen, maar op een bepaald moment zat-ie dus 'ineens' nog hoger (hele kont zichtbaar terwijl ze voor ons uitliep). Ik schaamde me er plaatsvervangend voor, al ben ik er vrij zeker van dat dit niet per ongeluk was. Zat een steekje los.
maandag 14 juli 2008 om 14:32

maandag 14 juli 2008 om 22:16
Moest een beetje glimlachen toen ik dit topic zag...dacht meteen aan mijn moeder. Mijn moeder is pasgeleden aan kanker overleden echter, tijdens haar korte ziekbed van maanden is zij haar humor nooit verloren.
Ze lag op een gegeven moment in zo'n ziekenhuisbed in de woonkamer voor het raam en stak vaak de draak met haar steeds magerder wordende lichaam. Op een gegeven moment zei ze" ik heb geen reet meer in mijn broek, kijk maar" en ze liet haar broek zakken toen ze op haar zij lag. Ik zei toen " maar ma, iedereen aan de overkant kan meegenieten". " Kan me niet verdommen zei ze" en ze trok haar onderbroek en pyamabroek omhoog, stond op van haar bed en liet hem voor het raam demonstratief zakken.
" Zo" zei ze " heb ik ook nog eens gemoond in mijn leven"
Wat een lekker wijf he......
Ze lag op een gegeven moment in zo'n ziekenhuisbed in de woonkamer voor het raam en stak vaak de draak met haar steeds magerder wordende lichaam. Op een gegeven moment zei ze" ik heb geen reet meer in mijn broek, kijk maar" en ze liet haar broek zakken toen ze op haar zij lag. Ik zei toen " maar ma, iedereen aan de overkant kan meegenieten". " Kan me niet verdommen zei ze" en ze trok haar onderbroek en pyamabroek omhoog, stond op van haar bed en liet hem voor het raam demonstratief zakken.
Wat een lekker wijf he......
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

dinsdag 15 juli 2008 om 21:21
quote:sprokkelientje schreef op 14 juli 2008 @ 22:16:
Moest een beetje glimlachen toen ik dit topic zag...dacht meteen aan mijn moeder. Mijn moeder is pasgeleden aan kanker overleden echter, tijdens haar korte ziekbed van maanden is zij haar humor nooit verloren.
Wat een lekker wijf he......idd geweldig
Wat een lekker wijf he......idd geweldig