Tarwekiemolie

05-08-2014 14:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Ik ben een beetje rond gaan googlen over tarwekiemolie. Het schijnt je vruchtbaarheid te vergroten door een betere doorbloeding van de baarmoeder.

Ook lees ik dat je er wat relaxter van wordt en minder stress hebt.

Nu wil ik het gaan slikken. Ik vroeg het pas aan mijn huisarts toen ik daar toch was en zij had er nog nooit van gehoord.... vandaar mijn vraag.

Wie heeft er positieve ervaringen met Tarwekiemolie?
Ik kreeg spontaan een tweeling, nadat ik rechtsomdraaiendenolievandespinrups had gebruikt.
Helpt dus niks.
Zo! Lekkere reactie dubbeltje.. TO stelt gewoon een vraag, daar kun je op antwoorden of niet, dit is echt heel overbodig!

Om op je vraag terug te komen TO, ik heb het geslikt, ik merkte geen verschil en heeft heeft me volgens mij ook niet geholpen met zwanger worden. Ik ben heel slordig met pilletjes dus vergat het ook 9 vd 10 keer
ik was wel aan de tarwekiemolie tabletten via de tuinen.nl grote pot gehaald maar of dat ook geholpen heeft weet ik niet. maar deed ze ook in combi met dagravit mama plus en grativamon

inmiddels 21 weken.
sometimes believing and hoping is all we have
Ik heb een keer gehoord dat het helpt om een regelmatige cyclus te krijgen, maar dat het niet goed is om te slikken als je (pas) zwanger bent.

Verder geen ervaring.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Tarwekiemolie schijnt goed voor je eitjes te wezen, en bij de man voor zijn sperma.

Of het werkt is een tweede.. Het is sowieso een hele goede vitamine!

@saraa; tarwekiemolie mag je wel gebruiken als je (pas) zwanger bent. Teunisbloemolie niet.
Toeval of niet: ik denk dat t geholpen heeft, onze zoon ligt nu 3 weken in zijn wiegje.

Ik ben 3 keer zwanger geworden in de maanden dat ik tarwekiemolie slikte. 2x miskraam gehad. De maanden ertussen geen tarwekiemolie gebruikt en niet zwanger geworden. Bijgeloof? Toeval? Maakt mij niet uit, baat t niet dan schaad t niet toch?
O en natuurlijk veel succes met zwanger worden. Hoop voor je dat t snel mag lukken!
Twee keer een korte periode gebruikt. Twee keet zwanger. Natuurlijk kan het toeval zijn. Ik weet het niet. Ik had het idee dat mijn cyclus regelmatiger van werd.

Ik heb het alleen geslikt vanaf mijn menstruatie t/m mijn ovulatie. Het is slecht voor een beginnende zwangerschap.
Ik heb het een tijdje geslikt en het hielp toen niet.

Inmiddels wel zwanger maar dat was nadat ik flink wat walnoten had gegeten...
Bij mij heeft het gewerkt in combinatie met Maca poeder.

Vriend slikte magnesium/Selenium voor het zaad.
Have Faith

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven