Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 11 juli 2008 om 14:10
@ Biol, ik heb bij Isja ook meer een meisjesgevoel maar dat komt omdat ook ik namen op een -a meer meisjenamen vind.
Voor NJB nog een lijstje wat ik leuk bij Jake vind:
Duke (ipv Luke)
Brent
Aidan
Daniel - Dan
Jeffrey - Jeff
Connor
Lennon
Ian
Collin
Stanley - Stan
David - Dave
Gregory - Greg
Isaac (ook mooi bijbels bij Jacob!)
Jared
Ethan
Mitchel - Mitch
James - Jim
Maddox
Dean
Jonah
Kian
Owen
Lee (eventueel voluit Lewis of Leighton)
Levi
Michael - Mick
Quinten - Quinn
Raymond - Ray
Morris
Seth
Nou zo eerst maar weereens, graag je reactie
Voor NJB nog een lijstje wat ik leuk bij Jake vind:
Duke (ipv Luke)
Brent
Aidan
Daniel - Dan
Jeffrey - Jeff
Connor
Lennon
Ian
Collin
Stanley - Stan
David - Dave
Gregory - Greg
Isaac (ook mooi bijbels bij Jacob!)
Jared
Ethan
Mitchel - Mitch
James - Jim
Maddox
Dean
Jonah
Kian
Owen
Lee (eventueel voluit Lewis of Leighton)
Levi
Michael - Mick
Quinten - Quinn
Raymond - Ray
Morris
Seth
Nou zo eerst maar weereens, graag je reactie
vrijdag 11 juli 2008 om 14:17
Wie denkt er mee? Mijn zoontje heet Olaf Lasse (roepnaam Olaf), en hier zoeken we dus iets bij. Voor een zusje zitten we aan Linde Merei te denken (roepnaam Linde). Maar voor een jongen...we komen er niet uit. op zich vind ik scandinavische namen mooi, maar man roept bij de helft van die opties dat het teveel op IKEA lijkt.
vrijdag 11 juli 2008 om 16:15
de halve familie komt langs, haha!
Duke (ipv Luke)-nee
Brent-leuk, maar toch is t hem niet
Aidan-mmmm
Daniel - Dan-daniel leuk als 2e naam, Dan echt niet
Jeffrey - Jeff-nee
Connor-leuk
Lennon-nee
Ian-nee
Collin-leuk, alleen al in familie
Stanley - Stan-nee
David - Dave-geweldig, alleen heet mn broer zo, inclusief afkorting
Gregory - Greg-vind vriendlief leuk
Isaac (ook mooi bijbels bij Jacob!)-misschien die combi dan weer te bijbels, het is ook nooit goed
Jared-nee
Ethan-leuk, maar niet op zn nl's
Mitchel - Mitch-nee, moet ik denken aan orkaan
James - Jim-james=leuk, maar niet meer bij jake
Maddox-nee, meisjesnaam?
Dean-nee
Jonah -leuk!
Kian-nee
Owen-leuk
Lee (eventueel voluit Lewis of Leighton)nee
Levi-leuk
Michael - Mick-nee
Quinten - Quinn-neefje....
Raymond - Ray-iieeew, nee
Morris-neefje....
Seth-nee
nou, als meelezers nu niet weten wie ik ben ??????
hahaha
Duke (ipv Luke)-nee
Brent-leuk, maar toch is t hem niet
Aidan-mmmm
Daniel - Dan-daniel leuk als 2e naam, Dan echt niet
Jeffrey - Jeff-nee
Connor-leuk
Lennon-nee
Ian-nee
Collin-leuk, alleen al in familie
Stanley - Stan-nee
David - Dave-geweldig, alleen heet mn broer zo, inclusief afkorting
Gregory - Greg-vind vriendlief leuk
Isaac (ook mooi bijbels bij Jacob!)-misschien die combi dan weer te bijbels, het is ook nooit goed
Jared-nee
Ethan-leuk, maar niet op zn nl's
Mitchel - Mitch-nee, moet ik denken aan orkaan
James - Jim-james=leuk, maar niet meer bij jake
Maddox-nee, meisjesnaam?
Dean-nee
Jonah -leuk!
Kian-nee
Owen-leuk
Lee (eventueel voluit Lewis of Leighton)nee
Levi-leuk
Michael - Mick-nee
Quinten - Quinn-neefje....
Raymond - Ray-iieeew, nee
Morris-neefje....
Seth-nee
nou, als meelezers nu niet weten wie ik ben ??????
hahaha
zondag 13 juli 2008 om 20:36
maandag 14 juli 2008 om 12:36
quote:Klaaskater schreef op 11 juli 2008 @ 14:17:
Wie denkt er mee? Mijn zoontje heet Olaf Lasse (roepnaam Olaf), en hier zoeken we dus iets bij. Voor een zusje zitten we aan Linde Merei te denken (roepnaam Linde). Maar voor een jongen...we komen er niet uit. op zich vind ik scandinavische namen mooi, maar man roept bij de helft van die opties dat het teveel op IKEA lijkt.En Lasse Olaf? Roepnaam Lasse...?
Wie denkt er mee? Mijn zoontje heet Olaf Lasse (roepnaam Olaf), en hier zoeken we dus iets bij. Voor een zusje zitten we aan Linde Merei te denken (roepnaam Linde). Maar voor een jongen...we komen er niet uit. op zich vind ik scandinavische namen mooi, maar man roept bij de helft van die opties dat het teveel op IKEA lijkt.En Lasse Olaf? Roepnaam Lasse...?
maandag 14 juli 2008 om 12:45
quote:Klaaskater schreef op 11 juli 2008 @ 14:17:
Wie denkt er mee? Mijn zoontje heet Olaf Lasse (roepnaam Olaf), en hier zoeken we dus iets bij. Voor een zusje zitten we aan Linde Merei te denken (roepnaam Linde). Maar voor een jongen...we komen er niet uit. op zich vind ik scandinavische namen mooi, maar man roept bij de helft van die opties dat het teveel op IKEA lijkt.Mijn zoontje (nu 5 weken) heet ook Lasse! Ben er nogsteeds supertrots op. Wat vind je van Jens, Sten, Sven, Mats.
Wie denkt er mee? Mijn zoontje heet Olaf Lasse (roepnaam Olaf), en hier zoeken we dus iets bij. Voor een zusje zitten we aan Linde Merei te denken (roepnaam Linde). Maar voor een jongen...we komen er niet uit. op zich vind ik scandinavische namen mooi, maar man roept bij de helft van die opties dat het teveel op IKEA lijkt.Mijn zoontje (nu 5 weken) heet ook Lasse! Ben er nogsteeds supertrots op. Wat vind je van Jens, Sten, Sven, Mats.
woensdag 16 juli 2008 om 10:18
En Klaaskater? wat vind je er allemaal van?
NJB ben jij al wat verder gekomen of kunnen we je nog helpen? Welke namen zijn nog in de race?
En Panda, ik vind Kian wel een stoere naam, maar het zou wat betreft klank ook bijna wel een meisjesnaam kunnen zijn vind ik. (Lian, Lianne, Mia, Kilian, Lilian, etc) Verder dacht ik niet meteen aan het automerk... maar nu ondertussen wel dankzij vorige postings
NJB ben jij al wat verder gekomen of kunnen we je nog helpen? Welke namen zijn nog in de race?
En Panda, ik vind Kian wel een stoere naam, maar het zou wat betreft klank ook bijna wel een meisjesnaam kunnen zijn vind ik. (Lian, Lianne, Mia, Kilian, Lilian, etc) Verder dacht ik niet meteen aan het automerk... maar nu ondertussen wel dankzij vorige postings
woensdag 16 juli 2008 om 10:35