Het vrijdag-topic.

08-08-2014 15:22 183 berichten
Middag dames, zin om ff te kletsen op deze vrijdag? Wat gaan jullie doen, heb je leuke plannen, vakantie of moet je werken?

Ik trap af, ben aan het voorbereiden voor onze vakantie: zondag gaan we 2 weken zeilen in Zeeland. Heb er zo'n zin in, hoop op mooi weer en misschien zien we zelfs wel een bruinvis of zeehond. Hoe dan ook: we gaan lekker genieten.
quote:Lilith75 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:34:

Vanmorgen mijn leren bank helemaal schoongemaakt kussentjes gewassen .

Huiskamer gepoetst alles fris voor het weekend.

Vanmiddag naar de kapper geweest , mezelf nog een mooie nagellak cadeau gedaan......en vanavond.......een date.....ben nog niet echt nerveus , dat zal straks wel komen.

Ik heb hem even kort gesproken tijdens het stappen vorige week tegen sluitingstijd , op de valreep nummers uitgewisseld en toen kwam mijn taxi.

Een soort van warme blind date Lilith wat leuk, en spannend. Veel plezier vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 08 augustus 2014 @ 16:35:

Zo, de badkamer is spik en span, nog 1 wasje draaien en dan is het huis klaar. Nu ff zitten, zweet loopt langs m'n voorhoofd. Lekker altijd he? alles spik en span geeft zo een voldaan gevoel.
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:37:

[...]

Zusje kun je nu echt niet meer reserveren voor morgen hoor

Nee, dat geloof ik direct.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@Mylene_Valerie: inderdaad, gaan we zeker nog eens doen, we zijn wel van de stedentripjes, ook in eigen land. Heb er ooit al een bliksembezoek aan gebracht, maar goede reden om eens terug te gaan.

@Bieb2.0: super, hartstikke bedankt. Sushi is altijd goed, maar die proeverij klinkt ook heel aantrekkelijk. We gaan het nog even uitvechten vanavond. Spreekwoordelijk dan.
Smell the flowers while you can....
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 augustus 2014 @ 16:38:

[...]

Oh wat spannend, gaan jullie alleen wat drinken of ook nog uiteten?Alleen wat drinken hij wilde wel gaan eten , maar vind dat vaak niet echt wat voor een eerste date stel het is toch niks .
quote:sandt schreef op 08 augustus 2014 @ 16:34:

[...]

Heerlijk hè zulke moeders! En dat wij dat dan later weer voor onze kinders kunnen doen, gewoon omdat we weten hoe blij je daarvan kunt worden. Schoonmoeder is echt geen naar mens hoor! Alleen zo anders dan ik gewend ben! Het is daar meer ieder voor zich, en je helpt elkaar pas, als de nood heel hoog is! Wat betekent dat ze hier niet veel heeft geholpen de afgelopen 24 jaar. Want wij laten d boel niet oplopen.Ja, heel fijn. Mijn moeder staat echt altijd voor ons klaar. Gelukkig laten we haar ook vaak weten dat we dat waarderen.
www.kletsenenproeven.nl is budgettechnisch weer leuker en ook gezellig ding.

Vaker geweest en leuk eten.
quote:Lilith75 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:40:

[...]

Alleen wat drinken hij wilde wel gaan eten , maar vind dat vaak niet echt wat voor een eerste date stel het is toch niks .Eten op een date is ook altijd onhandig in het begin, vind ik, want dan ben je veel te veel bezig met niet knoeien hahaha
quote:Wollstonecraft schreef op 08 augustus 2014 @ 16:38:

[...]

Lilith wat leuk, en spannend. Veel plezier vanavond.Dank je , ga zo maar eten anders krijg ik over een uur van de zenuwe ( die gaan echt nog komen ) geen hap meer door mijn keel.
quote:Lilith75 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:39:

[...]

Lekker altijd he? alles spik en span geeft zo een voldaan gevoel.Klopt Lilith, jammer dat het altijd zo snel weer vies is: ondankbare taak, huishouden.
Oh wat leuk en eng, een eerste date Lilith. Ik hoop dat het heel gezellig is!
quote:redhothead schreef op 08 augustus 2014 @ 16:35:

Zo, de badkamer is spik en span, nog 1 wasje draaien en dan is het huis klaar. Nu ff zitten, zweet loopt langs m'n voorhoofd.

Ik vroeg me al af of onze TO gevlogen was

Altijd lekker, een schoon huis. En frisse was, alleen jammer dat we het niet meer buiten kunnen hangen.

Gisteravond heb ik voor het eerst mijn kaarsen weer aangedaan. Het is alweer zo vroeg donker.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 16:37:

MV, wat is er leuk in Zwolle? Ik ben er een paar keer geweest, maar ik vond de stad niet zoveel aan. Heb ik wat gemist?

Oh, ik vond het daar wel leuk en gezellig. Leuke binnenstad, gezellige markt, aardige inwoners. Kwam Theresa en Johnie Boer tegen en vroeg of ik even mocht kijken in de keuken van Zusje, geen probleem, mocht ondanks dat het restaurant dicht was even alles bezichtigen.

Het scheelt dat ik een weekendje sliep bij een super gezellige forumster. Ja ik weet niet, het is gewoon een leuke stad (iig de binnenstad).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 16:41:

[...]

Eten op een date is ook altijd onhandig in het begin, vind ik, want dan ben je veel te veel bezig met niet knoeien hahahaJa hahaha ook dat , een drankje drinken is meer dan genoeg en dan nog uitkijken dat je van de zenuwen je glas niet omstoot.....
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:40:

www.kletsenenproeven.nl is budgettechnisch weer leuker en ook gezellig ding.

Vaker geweest en leuk eten.Ook leuk! En bij de bistro stonden ook heerlijke gerechten op de kaart zag ik. We gaan er wel uitkomen, ik laat nog wel even weten wat het geworden is.
Smell the flowers while you can....
quote:redhothead schreef op 08 augustus 2014 @ 16:42:

Oh wat leuk en eng, een eerste date Lilith. Ik hoop dat het heel gezellig is!

Ja het wordt met het uur "enger ".

Ik zal een verslag doen als ik geweest ben .
quote:redhothead schreef op 08 augustus 2014 @ 16:41:

[...]

Klopt Lilith, jammer dat het altijd zo snel weer vies is: ondankbare taak, huishouden. Helemaal als je huisdieren hebt. Heb je net alles schoon, draai ik mij om, dan kan ik er vergif op innemen dat er een vlokje haar van mijn oudste kat weer ligt. Maar ja, je hoeft je ook nooit te vervelen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 16:37:

MV, wat is er leuk in Zwolle? Ik ben er een paar keer geweest, maar ik vond de stad niet zoveel aan. Heb ik wat gemist?

Ja dan heb je idd veel gemist.

Mooie oude pandjes en veel gezelligheid

quote:Mylene_Valerie schreef op 08 augustus 2014 @ 16:42:

[...]

Oh, ik vond het daar wel leuk en gezellig. Leuke binnenstad, gezellige markt, aardige inwoners. Kwam Theresa en Johnie Boer tegen en vroeg of ik even mocht kijken in de keuken van Zusje, geen probleem, mocht ondanks dat het restaurant dicht was even alles bezichtigen.

Het scheelt dat ik een weekendje sliep bij een super gezellige forumster. Ja ik weet niet, het is gewoon een leuke stad (iig de binnenstad).

Ben je ook nog in de winkel van J&T geweest?

Lekkere dingen!!

Ben wel benieuwd bij welke forumster je dan was eigenlijk
Ik heb gelukkig nog vakantie. Vanavond uitgaan heb er zin in. Eerst nog naar koopavond een outfit voor vanavond kopen.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Bieb2.0, bijzonder gebouw op die laatste foto! Nou, ik heb weer een reden om terug te gaan!

MV, wat leuk dat je zomaar in de keuken mocht kijken. Zou ik echt nooit durven vragen! (Maar ja, ik zou die mensen ook niet herkennen. )
Is het heel gek als ik even onder de zonnebank duik? Ik heb slaap....
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 16:50:

Bieb2.0, bijzonder gebouw op die laatste foto! Nou, ik heb weer een reden om terug te gaan!

)

Dat is een stuk van de oude stadsmuur.

Zit een goddelijk lekkere ijssalon naast.
quote:Wollstonecraft schreef op 08 augustus 2014 @ 16:42:

[...]

Ik vroeg me al af of onze TO gevlogen was

Altijd lekker, een schoon huis. En frisse was, alleen jammer dat we het niet meer buiten kunnen hangen.

Gisteravond heb ik voor het eerst mijn kaarsen weer aangedaan. Het is alweer zo vroeg donker.Nee hoor, ben niet gevlogen, maar jullie gaan snel. Ik rommel tussendoor dus ben af en toe even weg.
quote:nikki_nuts schreef op 08 augustus 2014 @ 16:51:

Is het heel gek als ik even onder de zonnebank duik? Ik heb slaap....Nee hoor helemaal niet , niks zo fijn als even lekker wegdoezelen onder de zonnebank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven