Het vrijdag-topic.

08-08-2014 15:22 183 berichten
Middag dames, zin om ff te kletsen op deze vrijdag? Wat gaan jullie doen, heb je leuke plannen, vakantie of moet je werken?

Ik trap af, ben aan het voorbereiden voor onze vakantie: zondag gaan we 2 weken zeilen in Zeeland. Heb er zo'n zin in, hoop op mooi weer en misschien zien we zelfs wel een bruinvis of zeehond. Hoe dan ook: we gaan lekker genieten.
quote:Lilith75 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:55:

[...]

Nee hoor helemaal niet , niks zo fijn als even lekker wegdoezelen onder de zonnebank.Word je dan niet knaloranje wakker?
quote:nikki_nuts schreef op 08 augustus 2014 @ 16:51:

Is het heel gek als ik even onder de zonnebank duik? Ik heb slaap....Doe een onderbroek aan Ik kan nog steeds niet lekker zitten, verbrande kont.
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:52:

[...]

Dat is een stuk van de oude stadsmuur.

Zit een goddelijk lekkere ijssalon naast.IJs lust ik, komt dat even goed uit!
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 16:56:

[...]

Word je dan niet knaloranje wakker?Er zit wel een timer op zo'n ding
Alle reacties Link kopieren
Morgen een lekkere vrije dag, ik ga weer fijn paardrijden en daarna taart eten omdat de instructrice jarig is. Dus dat wordt sowieso leuk. Zondag moet ik helaas werken van 8:30 tot 13:30 uur, maar daarna gaan we naar mijn schoonouders toe en dat is altijd wel gezellig . Ik denk dat we verder lekker films gaan kijken, lekker koken en rustig aan doen.

Wat een leuke plannen hebben jullie allemaal zeg! Heel veel plezier alvast!

En ik heb ook het recept van de bramentaart opgeslagen, die ga ik zeker een keertje maken als ik wat meer tijd heb.

Iets bijzonders meegemaakt.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 16:56:

[...]

Word je dan niet knaloranje wakker?Ik zet de kookwekker om te draaien en hij gaat vanzelf uit en ik ben al redelijke gekleurd, maar ik vind het eigenlijk zo stom, om in de zomer onder dat ding te gaan.
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:57:

[...]

Er zit wel een timer op zo'n ding

Ooooh. Wat slim!

@Aliceanna, als je dan een foto van jouw bramentaart plaatst, zal ik dat ook doen! Kijken of het een beetje gelukt is.

Jouw weekend klinkt ook gezellig!
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:59:

Iets bijzonders meegemaakt.Ik vond het een zeer verhelderend topic
Shit, iemand noemde eerder chips en nu heb ik zo'n zin in chips. Maar het regent pijpestelen hier en ik heb ze niet in huis. Dus het dilemma is:

wel / niet / wel / niet even snel naar het winkelcentrum.

(wat een gelukkig mens, dat dit mijn grote dilemma is vandaag )
Chips, nu heb ik ook zin in shit chips. Net een chocoladereep op, ach het is weekend!
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 16:47:

[...]

Ben je ook nog in de winkel van J&T geweest?

Lekkere dingen!!

Ben wel benieuwd bij welke forumster je dan was eigenlijk

Nee volgende keer zal ik daar eens kijken, we waren wel uitgenodigd maar we hadden net alles gehaald, zalm en asperges dus we hadden ook zin om lekker zelf wat te gaan maken.

(was forumster Malu )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die ijssalon in Zwolle ga ik ook maar even opzoeken geloof ik. Vanwege de schitterende stadsmuurrestanten er vlak naast natuurlijk, dat begrijpen jullie.
Smell the flowers while you can....
quote:@vuurvlieg schreef op 08 augustus 2014 @ 17:18:

Die ijssalon in Zwolle ga ik ook maar even opzoeken geloof ik. Vanwege de schitterende stadsmuurrestanten er vlak naast natuurlijk, dat begrijpen jullie. Heeeel cultureel verantwoord!
Hier dan wat virtuele chips en een lekker drankje:

Die ijssalon in Zwolle ga ik ook maar even opzoeken geloof ik. Vanwege de schitterende stadsmuurrestanten er vlak naast natuurlijk, dat begrijpen jullie.

Uiteraard!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Tuulk!

Salute heet de ijssalon.

En sorry voor de chips allen
Wat gaan jullie eten vanavond? Moet nog boodschappen halen (incl. ingrediënten voor truffels en bramentaart )
MV dank!

Forumt zij nog steeds?
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 17:24:

[...]

Tuulk!

Salute heet de ijssalon.

En sorry voor de chips allen Alleen van de homepage van hun site ga ik al watertanden. Bitterkoekjesijs ..... !!
Ik ga Indiaas eten, heb besteld. Geen zin om te koken, heb 't al zo warm.
Nieuwe opperdoezer aardappelen (staat vriend nu te schrappen) met sla en ik een kaaskroket en vriend een kipschnitsel.

Vanavond nog verjaardag van zwager.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 augustus 2014 @ 17:25:

Wat gaan jullie eten vanavond? Moet nog boodschappen halen (incl. ingrediënten voor truffels en bramentaart )

Zelf truffels maken is zo leuk en lekker. Scheutje cognac erdoor.

Ik ga zo maar eens voorbereidingen treffen voor m'n noodlegerecht. De garnalen worden gemarineerd in onder andere hoisinsaus en limoensap .... topping van geroosterde pinda's en sesamzaadjes eroverheen ... volgens mij gaat het wel smaken.
quote:@vuurvlieg schreef op 08 augustus 2014 @ 17:27:

[...]

Ik ga zo maar eens voorbereidingen treffen voor m'n noodlegerecht. De garnalen worden gemarineerd in onder andere hoisinsaus en limoensap .... topping van geroosterde pinda's en sesamzaadjes eroverheen ... volgens mij gaat het wel smaken. Klinkt lekker!
quote:@vuurvlieg schreef op 08 augustus 2014 @ 17:27:

[...]

Ik ga zo maar eens voorbereidingen treffen voor m'n noodlegerecht. De garnalen worden gemarineerd in onder andere hoisinsaus en limoensap .... topping van geroosterde pinda's en sesamzaadjes eroverheen ... volgens mij gaat het wel smaken. Zo , dat klinkt echt goed.....eet smakelijk.....en natuurlijk iedereen die zo aan tafel schuift.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven