Bertha.....
zondag 10 augustus 2014 om 13:32
zondag 10 augustus 2014 om 13:33
zondag 10 augustus 2014 om 13:42
zondag 10 augustus 2014 om 13:43
Bij de vorige Bertha woonde ik op Saint Martin en was het een orkaan(tje). Toen luisterde ik tussen de herdenkingsdienst van de zojuist overleden prinses Diana door naar de laatste weerberichten. Kan me het gevoel nog steeds herinneren.
Je kunt maar beter deze Bertha hebben.
Je kunt maar beter deze Bertha hebben.
Poep, wie heeft jou gescheten?
zondag 10 augustus 2014 om 13:47
quote:LunaLoona schreef op 10 augustus 2014 @ 13:44:
En Dikke Bertha.
[afbeelding]
Ja i know, maar zo wordt in chirurgenland de zuiger genoemd. Heb het gelezen in de OK verslagen. Duurde ff voordat ik er achter kwam wat het was .
*Na manuele placentaverwijdering dmv digitale manipulatie, nu cavum leeg mbv dikke Bertha. --> Enkele placentabrokken verwijderd. *
Uh watte ?
En Dikke Bertha.
[afbeelding]
Ja i know, maar zo wordt in chirurgenland de zuiger genoemd. Heb het gelezen in de OK verslagen. Duurde ff voordat ik er achter kwam wat het was .
*Na manuele placentaverwijdering dmv digitale manipulatie, nu cavum leeg mbv dikke Bertha. --> Enkele placentabrokken verwijderd. *
Uh watte ?
zondag 10 augustus 2014 om 13:51
Hier nog helemaal niets, ja beetje bewolkt, maar om dat nou een orkaan te noemen. We hadden voor vanmiddag wel buiten plannen, maar we twijfelen nog een beetje of we dat door zullen laten gaan. Een beetje met het idee; als we niet gaan zul je zien dat de storm aan ons voorbij gaat, als we wel gaan zul je zien dat het met bakken uit de hemel zal vallen.....
zondag 10 augustus 2014 om 13:51
zondag 10 augustus 2014 om 13:57
Mij ook niet! Hoewel dit jaar mede door mijn zwangerschap in vogelvlucht gaat is het voor mij al zo november, vier ik Sinterklaas en Kerstmis met een klein baby-tje! Had ik gisteren toch maar chocolademelk meegenomen! Ik hou zo van dit gure weer, ik geniet er van! Vind het ook ontzettend jammer dat Stormchasers niet meer op Discovery is!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
zondag 10 augustus 2014 om 13:58
quote:gisellecarterx schreef op 10 augustus 2014 @ 13:57:
Mij ook niet! Hoewel dit jaar mede door mijn zwangerschap in vogelvlucht gaat is het voor mij al zo november, vier ik Sinterklaas en Kerstmis met een klein baby-tje! Had ik gisteren toch maar chocolademelk meegenomen! Ik hou zo van dit gure weer, ik geniet er van! Vind het ook ontzettend jammer dat Stormchasers niet meer op Discovery is!Ik ben ook dol op de zon.. Maar het liefste heb ik een zonovergoten dag en dan 's avonds een ENORME zomerse storm met bliksem en megawind. Dan ga ik voor het raam zitten kijken . En idd, stormchasers, tornadohunters <3 ..
Mij ook niet! Hoewel dit jaar mede door mijn zwangerschap in vogelvlucht gaat is het voor mij al zo november, vier ik Sinterklaas en Kerstmis met een klein baby-tje! Had ik gisteren toch maar chocolademelk meegenomen! Ik hou zo van dit gure weer, ik geniet er van! Vind het ook ontzettend jammer dat Stormchasers niet meer op Discovery is!Ik ben ook dol op de zon.. Maar het liefste heb ik een zonovergoten dag en dan 's avonds een ENORME zomerse storm met bliksem en megawind. Dan ga ik voor het raam zitten kijken . En idd, stormchasers, tornadohunters <3 ..