Bertha.....

10-08-2014 13:30 71 berichten
Ik zit thuis te wachten op de naweeën van Bertha... Hier (midden NL) is het begonnen met regenen en af en toe waait het lekker. Lampjes aangedaan en zo lekker film kijken met man. Wat een heerlijke zondag!

Hoe is het weer bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier in West Yorkshire regent het al uren en uren. Het is windstil.
Het klinkt alsof de koe van de buren een kalf heeft gekregen! Hier sputtert het een beetje.
Rianne Meijer (die we ook kennen van 'ondertussenophetvivaforum' ) tweette vanochtend: "Best lollig dat hippe types hun kind 'Storm' noemen en de naderende storm nu vrij ouderwets 'Bertha' heet."

Vond ik leuk Hier is het gaan regenen ondertussen, niks stormachtigs verder.
quote:Rooss4 schreef op 10 augustus 2014 @ 13:31:

Het klinkt alsof de koe van de buren een kalf heeft gekregen! Idd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niets aan de hand, grijs lekker weer. Bertha is inmiddels een kalme dame.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het regent hier nu lekker hard...
Huh wat is Bertha? Ik kan alleen maar denken aan de zuiger die ze gebruiken bij curretages. Die heet Dikke Bertha.. En ja, dan kun je ook naweeën hebben.. Maareh, ik zit mis, toch?
Haha Ephina. Bertha is een orkaan die deze kant opkomt, afgezwakt uiteraard
quote:Ephina schreef op 10 augustus 2014 @ 13:39:

Huh wat is Bertha? Ik kan alleen maar denken aan de zuiger die ze gebruiken bij curretages. Die heet Dikke Bertha.. En ja, dan kun je ook naweeën hebben.. Maareh, ik zit mis, toch? Een beetje maar. Orkaan Bertha.
Hier in Gelderland nog niets "dreigends" helaas
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Bij de vorige Bertha woonde ik op Saint Martin en was het een orkaan(tje). Toen luisterde ik tussen de herdenkingsdienst van de zojuist overleden prinses Diana door naar de laatste weerberichten. Kan me het gevoel nog steeds herinneren.

Je kunt maar beter deze Bertha hebben.
Poep, wie heeft jou gescheten?
En Dikke Bertha.

DERP ..
quote:LunaLoona schreef op 10 augustus 2014 @ 13:44:

En Dikke Bertha.

[afbeelding]

Ja i know, maar zo wordt in chirurgenland de zuiger genoemd. Heb het gelezen in de OK verslagen. Duurde ff voordat ik er achter kwam wat het was .

*Na manuele placentaverwijdering dmv digitale manipulatie, nu cavum leeg mbv dikke Bertha. --> Enkele placentabrokken verwijderd. *

Uh watte ?
Hier nog droog. Wel wat wind.

Het moet nog even droog blijven. Mijn was hangt nog buiten.
Krijgen jullie van zulk weer ook zin in Sinterklaas
Hier nog helemaal niets, ja beetje bewolkt, maar om dat nou een orkaan te noemen. We hadden voor vanmiddag wel buiten plannen, maar we twijfelen nog een beetje of we dat door zullen laten gaan. Een beetje met het idee; als we niet gaan zul je zien dat de storm aan ons voorbij gaat, als we wel gaan zul je zien dat het met bakken uit de hemel zal vallen.....
quote:gisellecarterx schreef op 10 augustus 2014 @ 13:50:

Krijgen jullie van zulk weer ook zin in Sinterklaas

Jazeker! En winterfilms terwijl je met hete chocolademelk met slagroom op de bank zit ..

Ik ga weer terug verlangen naar mijn studentenhuis . Heerlijk, die meidenavonden.

Krijgen jullie van zulk weer ook zin in Sinterklaas En Kerst! Oh ja, kan mij niet snel genoeg gaan...
Mij ook niet! Hoewel dit jaar mede door mijn zwangerschap in vogelvlucht gaat is het voor mij al zo november, vier ik Sinterklaas en Kerstmis met een klein baby-tje! Had ik gisteren toch maar chocolademelk meegenomen! Ik hou zo van dit gure weer, ik geniet er van! Vind het ook ontzettend jammer dat Stormchasers niet meer op Discovery is!
Hier zon en 27 graden. het waait gelukkig een beetje. gisteravond donder en bliksem. midden frankrijk dus.:)
quote:gisellecarterx schreef op 10 augustus 2014 @ 13:57:

Mij ook niet! Hoewel dit jaar mede door mijn zwangerschap in vogelvlucht gaat is het voor mij al zo november, vier ik Sinterklaas en Kerstmis met een klein baby-tje! Had ik gisteren toch maar chocolademelk meegenomen! Ik hou zo van dit gure weer, ik geniet er van! Vind het ook ontzettend jammer dat Stormchasers niet meer op Discovery is!Ik ben ook dol op de zon.. Maar het liefste heb ik een zonovergoten dag en dan 's avonds een ENORME zomerse storm met bliksem en megawind. Dan ga ik voor het raam zitten kijken . En idd, stormchasers, tornadohunters <3 ..
quote:viavia2013 schreef op 10 augustus 2014 @ 13:52:

[...]

En Kerst! Oh ja, kan mij niet snel genoeg gaan...Ik kreeg afgelopen vrijdag, op mijn FB, een foto met: nog 20 vrijdagen tot kerst

Krijgen jullie van zulk weer ook zin in Sinterklaas Dat niet, maar ik heb wel onwijze trek in stamppot boerenkool met worst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven