wat heb ik?

12-08-2014 15:08 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik heb laatste tijd veel last van stijve tepels en harde borsten. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik...

Steeds misselijk maar moet niet overgegeven.

Ik heb 30 juni wat gedaan met mijn vriend maar het was alleen het topje van zijn geslachtsdeel is er in geweest. Hij heeft het er net op tijd uit gehaald toen hij klaar kwam zei hij? Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?
Heb je al een testje gedaan voor de zekerheid? Voor het zingen de kerk uit is niet echt betrouwbaar..

Ben je aan de pil?

Nogmaals, doe voor de zekerheid even een test.
Nee ik pak de pil niet...
Test! en als die negatief is, ff naar je huisarts.
Zwangerschapstest doen, dan weet je of je zwanger bent. En idd voor het zingen de kerk uit is geen anticonceptiemiddel.
Even een test halen, en anders inderdaad naar de huis arts.
Jij wilde toch een schijnzwangerschap hebben zodat vriend niet uitgehuwelijkt zou worden?
Lijkt me niet dat je zwanger bent.. neem aan dat dat je vraag is aangezien je het op het zwangerschapsforum vraagt. Maar zeker weten doe ik natuurlijk niet! Als de piemel erin is geweest bestaat er een kans dat er zwemmertjes bij jou naar binnen zijn gekomen.. maar je zegt dat je gewoon menstrueert.. dus zwanger zijn lijkt me sterk.. stijve tepels en harde borsten herken ik trouwens ook niet hoor.

Mijn advies. Doe een zwangerschapstest.. die zal zeker positief zijn als je zwanger bent.. want dan ben je dat al een tijdje..

En als die negatief is. Ga naar een dokter als je je ongerust maakt..

Succes
you will be beautiful
Nou je weet het zelf al aangezien je het op de pijler zwanger heb gezet.
O dat verhaal heb ik ook gelezen draaiorgel... maar ze had het volgens mij uitgemaakt............. .. of zijn jullie weer samen?
you will be beautiful
quote:soukiitje schreef op 12 augustus 2014 @ 15:08:

Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?Schijnzwanger
Je bent zelf een theepot
Ik kan mobiel niet loepen, maar dacht ook, hé deze nick klinkt bekend. Dus google ingeschakeld. Heb je dat zelf al eens gedaan, TO? Gebruik je die nick vaker? Zou het even checken, je wil niet dit en met name je vorige topic overal bekend hebben wel?
Wat je hebt? Aandacht te kort misschien?

Of hoort deze vraag bij je "schijnzwangerschap"?

...je maakt jezelf niet echt geloofwaardig meiske...

Misschien kan je het even verklaren?
Je wou inderdaad toch zwanger worden?

Je vroeg gisteren nog naar een gebruikte positive test en echo foto.
Volgens mij is zelfs haar facebook pagina te vinden....
Nou ben ook wel benieuwd naar wat het nu is TO, vertel?
Reactie op je titel: Aanstelleritus Enormus.
dringend opzoek

Dus dat heb je niet meer nodig?
Mensen met hun kloten reacties.... ik heb daarop gezegt dat ik het heb uitgemaakt en heb het niet meer nodig. Iedereen heeft een moment van zwakte, ik probeer nu verder te gaan zonder hem en als we echt voor elkaar gemaakt waren dan komt hij terug naar me zo niet dan is het spijtig voor hem dat hij iemand verliest die alles voor hem deed.

Dit is voor een vriendin ze vroeg het aan mij en ik wou weten wat het is.

Dus hou je verdomme kinderachtige commentaar voor je eigen als je niet weet wat het is.
Mijn eerste gedachte op de vraag in de titel was eerlijk gezegd: serious issues.
quote:soukiitje schreef op 12 augustus 2014 @ 15:34:

Mensen met hun kloten reacties.... ik heb daarop gezegt dat ik het heb uitgemaakt en heb het niet meer nodig. Iedereen heeft een moment van zwakte, ik probeer nu verder te gaan zonder hem en als we echt voor elkaar gemaakt waren dan komt hij terug naar me zo niet dan is het spijtig voor hem dat hij iemand verliest die alles voor hem deed.

Dit is voor een vriendin ze vroeg het aan mij en ik wou weten wat het is.

Dus hou je verdomme kinderachtige commentaar voor je eigen als je niet weet wat het is.Tuurlijk..voor een vriendin
Schei uit, "voor een vriendin". Zo dom zijn we hier nou ook weer niet hoor.
Nou nou nou, hou je broek even aan zeg.
Mijn reactie was toch niet zo klote?
you will be beautiful
Te dom om te poepen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven