Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 21:10:

[...]

Het staat niet zo in de regels.

Ik begrijp je wel maar transparantie van regels en het volgen van de regels zoals deze bekend zijn voorkomt willekeur.

Hij is niet al tig keer een week geband.Hoe weet je dat? Het bantopic is vrij nieuw.
Het nieuwe bansysteem zal als volgt zijn:

- waarschuwing

- 24 uur

- 48 uur

- een week

- permaban alleen bij ernstige misdragingen en spam

Bij goed gedrag vervalt de laatst uitgedeelde ban na 3 maanden

Ontvangt een forummer binnen een half jaar 3 weekbans wordt de forummer ter beoordeling bij de Community Manager gemeld en kan er een ban voor nog een week, een maand, een permaban of een pijlerban worden gegeven.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 21:12:

[...]

Nèt nadat ik de discussie over de Messias wilde beginnen.

Nou ja, volgende keer beterIk had hem ook net aangeraden om weg te blijven van de duisternis en lotgenoten in het licht te gaan zoeken. Volgende keer moeten we sneller zijn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:rochel schreef op 12 augustus 2014 @ 20:26:

wie weet waren de postings onder zijn andere account nog veel ergerWelke andere account?
Dan heeft hij toch een perma ivm het laatste punt? Conform systeem. Ik zou zo n etterbak ook niet in mijn toko hoeven. Ongeacht zijn aandoening.

Ik mis trouwens al zeker 4 meldingen perma van Mattho. Zouden ze dat een blamage vinden om te vermelden? Dagelijks meerdere keren langs komen trollen en de mod kan er niks tegen beginnen.
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 21:31:

Dan heeft hij toch een perma ivm het laatste punt? Conform systeem. Ik zou zo n etterbak ook niet in mijn toko hoeven. Ongeacht zijn aandoening.

Ik mis trouwens al zeker 4 meldingen perma van Mattho. Zouden ze dat een blamage vinden om te vermelden? Dagelijks meerdere keren langs komen trollen en de mod kan er niks tegen beginnen.

.

Ik lees zelf nog even de door mij gequote banregels, ze zijn eigenlijk best onduidelijk.

Ik lees dat je meerdere weekbans kunt krijgen, na 3x binnen een half jaar volgt er overleg in het modsteam

Maar je kunt dat stuk ook overslaan en doorgaan naar ernstige misdragingen. Wat dàt zijn is onduidelijk, vind ik.

Iemand die irritant is hoeft zich niet persé ernstig te misdragen.

Ik ben zelf mod van een forum, dit soort posters kunnen een pain in the ass zijn.
Je bent zelf een theepot
Pain in my ass zou voor mij alle reden zijn om iemand eruit te slingeren. Mijn toko is geen democratie en ik zit graag zonder pain.
abcdfg

De vraag is of hij, volgens de definitie van een trol, een trol is. Misschien is hij een missionaris ( in spé) of een Getuige van Jehova.

Misschien helpt het wat BGB schreef over die mocrolover: gewoon eens laten staan?
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 12 augustus 2014 @ 21:44:

abcdfg

e

Wel een beetje opletten he.

abcdfg

Neehee

Je moet eerst iets posten en dan abcdef schrijhijvûn
Je bent zelf een theepot
abcdEfg
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 21:43:

Pain in my ass zou voor mij alle reden zijn om iemand eruit te slingeren. Mijn toko is geen democratie en ik zit graag zonder pain.Snap ik en volgens mij kon hij ook hele nare posts schrijven. Maar willekeur is toch niet wat je wil, althans, ik niet.
Je bent zelf een theepot
Ik vind dat ze bij de permabannelingen die terugkomen en wéér een perma krijgen ook even moeten vermelden welke nicks ze eerder al hadden
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 21:44:

[...]

De vraag is of hij, volgens de definitie van een trol, een trol is. Misschien is hij een missionaris ( in spé) of een Getuige van Jehova.

Misschien helpt het wat BGB schreef over die mocrolover: gewoon eens laten staan?Ghijklmn
quote:StoraHuntur schreef op 12 augustus 2014 @ 21:48:

abcdEfgSchreeuw niet zo.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 21:12:

[...]

Nèt nadat ik de discussie over de Messias wilde beginnen.

Nou ja, volgende keer beterMorgen weer een kans .

abcdfg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:StoraHuntur schreef op 12 augustus 2014 @ 21:50:

Ik vind dat ze bij de permabannelingen die terugkomen en wéér een perma krijgen ook even moeten vermelden welke nicks ze eerder al hadden

Het is wel transparant.

En past bij het nieuwe motto: Viva, niets te verbergen.
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 21:50:

[...]

Nee Dickens, dat wist ik niet.

Edit, quote en rest weggehaald
Je bent zelf een theepot
met de foto van funky had hij ook zoveel lol ja
[quote]SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 21:58:

[...]
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 21:50:

[...]

Omg, serieus? Dan val ik met m'n Sensy obsessie nog mee.

Ik heb mijn huisdieren ook gepost; zij willen dat ik nu die posts verwijder vanwege de praaivussie.
Ik zal je niet quoten, Dickens, maar dat wist ik ook niet. Dan lijkt het mij terecht dat hij een permaban gekregen heeft.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven