Charismatische vrouwen

14-08-2014 21:38 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet goed onder welke rubriek dit valt... maar wie vinden jullie een charismatische vrouw en waaraan moet je voldoen om charistmatisch te zijn?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Je kunt niet ergens aan 'voldoen', je hebt het of je hebt het niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 14 augustus 2014 @ 21:44:

Je kunt niet ergens aan 'voldoen', je hebt het of je hebt het niet.Dat is waar maar kan je een voorbeeld noemen van een charismatische vrouw? Ik had er een discussie over met vrienden die zij dat er veel meer charismatische mannen dan vrouwen zijn.
de meeste succesvolle vrouwen en mannen zijn charismatisch, daarom zijn ze nl. succesvol
Maxima vind ik charismatisch.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Charisma heeft met aantrekking en persoonlijke charme te maken. Dat is niet iets wat je echt in woorden kunt vatten. Je ne sais quoi...
Charisma kan ook negatief zijn. Hitler had bijv. een enorm charisma. En ik geloof niet dat er meer mannen dan vrouwen charismatisch zijn.
Ja Enn! Dat vind ik ook een charismatische vrouw. Maya Angelou.

Nu ik er zo over nadenk vind ik integriteit een onderdeel van iemands charisma.
quote:emma12345 schreef op 14 augustus 2014 @ 21:57:

Charisma kan ook negatief zijn. Hitler had bijv. een enorm charisma. En ik geloof niet dat er meer mannen dan vrouwen charismatisch zijn.Charisma is hoe je het went of keert toch positief. Het trekt aan en wat het aan trekt en de gevolgen daarvan, die kunnen negatief zijn.
vrouwen met charisma genoeg.

Madonna, J-Lo, Annie Lennox, Brigitte Bardot,...
wij slapen nooit.
Hilary clinton
Inderdaad, je hebt het of je hebt het niet. En vaak is het een combinatie van factoren zoals bijv. hoe iemand er uit ziet, hoe iemand praat (inhoud en vorm maar ook de stem zelf), hoe iemand beweegt, hoe iemand lacht, hoe zelfverzekerd iemand overkomt, enz. Maar het is ontzettend lastig om iets aan te wijzen, want het gaat uiteindelijk om het geheel dat is opgebouwd uit allerlei elementen.
quote:valentinamaria schreef op donderdag 14 augustus 2014 22:01 vrouwen met charisma genoeg.

J-Lo?????

Die heeft wat mij betreft het charisma van een oorwurm. Ze is heel mooi maar charismatisch???? Neuuhhhhhh
J-Lo staat ook niet echt bovenaan mijn charismatische vrouwen lijstje om eerlijk te zijn.
Meryl Streep daarentegen wel weer. Of Catherin Deneuve. Oprah.

Ik moet wel zeggen dat ik meestal oudere vrouwen vaak meer charisma vind hebben dan jongere vrouwen.

"Fashion fades, only style remains the same." - Coco Chanel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pink.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 14 augustus 2014 @ 22:01:

vrouwen met charisma genoeg.

Madonna?

Charisma is wel heel persoonlijk blijkt maar weer...
Ik voel me zo moedellooos
Inderdaad Maxima, Catharina Deneuve en Meryl Streep hebben charisma.

Het valt me oo dat deze vrouwen ook charmant zijn.
ik ben geen fan van Madonna, maar als top artiest heb je echt wel charisma.
wij slapen nooit.
Een combinatie van meerdere factoren, zoals verbaal begaafd, sociaal, knap uiterlijk, zelfverzekerd, intelligent, aanstekelijke lach, gevoel voor humor, relativeringsvermogen, flirterig zowel ten opzichte van mannen als vrouwen, veel in het middelpunt van de belangstelling, iemand waarmee men gezien wil worden, iemand die bij binnenkomst alle aandacht al dan niet bewust naar zich toe trekt etc.. Geen opsomming, het is iets ongrijpbaars ... .

Presentatrices zijn bijv. meestal charismatisch.
Audrey hebburn

Eva jinek

Maxima

Nelie kroes

Oh, en ik zelf
Enn wat een mooie quote. Ik vind Maxima charismatisch. Het is iets wat je hebt of niet en het kan je ver brengen.
[quote]Boogschutter10 schreef op 14 augustus 2014 @ 22:29:

Een combinatie van meerdere factoren, zoals verbaal begaafd, sociaal, knap uiterlijk, zelfverzekerd, intelligent, aanstekelijke lach, gevoel voor humor, relativeringsvermogen, flirterig zowel ten opzichte van mannen als vrouwen, veel in het middelpunt van de belangstelling, iemand waarmee men gezien wil worden, iemand die bij binnenkomst alle aandacht al dan niet bewust naar zich toe trekt etc.. Geen opsomming, het is iets ongrijpbaars ... .

Prima verwoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven