Good Luck!
dinsdag 15 juli 2008 om 10:17
Goedemorgen,
Mag ik zon? Het was zo lekker gisteren!
Nou ja, in ieder geval genoten.
Ris, ik neem plaats op de tribune!
Amaal, gecondoleerd met oma.
Ondanks dat toch nog een lekkere vakantie gehad.
En een groot applaus voor Berend!
Wat vervelend, die diarree. Hopelijk is het snel over, vier dagen vind ik lang voor een kind.
Bridges, mooi dat het goed gaat met Fieke's oog. En ja mannen weer thuis, altijd wel fijn!
Rechtzaak is uitgesteld, advocaat vond het te kort dag, moest eerst info hebben van mijn ouders. Kan een lange rechtszaak gaan worden, kan maanden gaan duren. Zij gaat alles op papier zetten en dat kan een paar weken gaan duren, ze gaat ook nog op vakantie. Wanneer de rechtzaak dient, het gaat eerst allemaal schriftelijk en het is afhankelijk van hoe de tegenpartij daar weer op reageert. En we zitten ook met de vakantie. Advocate gaat over 1 week op vakantie.
Compu, aangereden van achteren :surprised:. Schrikken inderdaad!
Nee, ik heb geen last van maagzuur. Maar ben na mijn middagslaap 9 van de 10 keer misselijk. De ene keer gaat het over, de andere keer niet. Verder gaat het goed hoor!
Mal, ik zou ook voor een helmpje kiezen. Veiligheid voor alles, zeker bij Jonathan.
Bam, wat goed zeg, al 20 kilo afgevallen!
Eh.... nee, niet meer 9 maanden misselijk hoor. Gelukkig nog maar drie en een halve maand te gaan
Bridges, verkeersbord met vallend bierglas? Heb je verstand van psp (paintshop); dan zou je wat in elkaar kunnen plakken.
Mag ik zon? Het was zo lekker gisteren!
Nou ja, in ieder geval genoten.
Ris, ik neem plaats op de tribune!
Amaal, gecondoleerd met oma.
Ondanks dat toch nog een lekkere vakantie gehad.
En een groot applaus voor Berend!
Wat vervelend, die diarree. Hopelijk is het snel over, vier dagen vind ik lang voor een kind.
Bridges, mooi dat het goed gaat met Fieke's oog. En ja mannen weer thuis, altijd wel fijn!
Rechtzaak is uitgesteld, advocaat vond het te kort dag, moest eerst info hebben van mijn ouders. Kan een lange rechtszaak gaan worden, kan maanden gaan duren. Zij gaat alles op papier zetten en dat kan een paar weken gaan duren, ze gaat ook nog op vakantie. Wanneer de rechtzaak dient, het gaat eerst allemaal schriftelijk en het is afhankelijk van hoe de tegenpartij daar weer op reageert. En we zitten ook met de vakantie. Advocate gaat over 1 week op vakantie.
Compu, aangereden van achteren :surprised:. Schrikken inderdaad!
Nee, ik heb geen last van maagzuur. Maar ben na mijn middagslaap 9 van de 10 keer misselijk. De ene keer gaat het over, de andere keer niet. Verder gaat het goed hoor!
Mal, ik zou ook voor een helmpje kiezen. Veiligheid voor alles, zeker bij Jonathan.
Bam, wat goed zeg, al 20 kilo afgevallen!
Eh.... nee, niet meer 9 maanden misselijk hoor. Gelukkig nog maar drie en een halve maand te gaan
Bridges, verkeersbord met vallend bierglas? Heb je verstand van psp (paintshop); dan zou je wat in elkaar kunnen plakken.
dinsdag 15 juli 2008 om 10:43
Compu, ja dat filmpje is lief he! Ik zag later weer een filmpje dat die blonde mijnheer het welpje had aangeleerd om als hij zijn armen uitstrekte, dat dan een knuffelsprong in zijn armen deed. Dat was die leeuw niet vergeten zo te zien
Bam, wat ontzettend knap van je!!!!! Ik ben wel benieuwd hoe je er nu uit ziet. heb je zeker ook al een hele nieuwe garderobe aan moeten schaffen.
Ris, houd moed! Je hebt je meisje snel in je armen!
ik hou het hier even bij, heb erge hoofdpijn. Hoop dat het vanavond weg is want dan gaan we met bijna de hele familie pannenkoeken eten (mijn ouders zijn allebei jarig deze week).
Bam, wat ontzettend knap van je!!!!! Ik ben wel benieuwd hoe je er nu uit ziet. heb je zeker ook al een hele nieuwe garderobe aan moeten schaffen.
Ris, houd moed! Je hebt je meisje snel in je armen!
ik hou het hier even bij, heb erge hoofdpijn. Hoop dat het vanavond weg is want dan gaan we met bijna de hele familie pannenkoeken eten (mijn ouders zijn allebei jarig deze week).
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 juli 2008 om 10:51
Ik ben zo vrij geweest om je bij de 26ste te zetten Star.
Ik ben nog steeds dik, dus zoveel verschil zie je niet.
Qua garderobe slobbert zo ongeveer alles aan mijn lijf.
Ik heb 1 broek gekocht laatst, omdat toch wel fijn is als er iets leuks zit. Voor de rest moet het maar even wachten, ik ga eerst maar eens voor de 30
Er is een datum bij geplaatst door Enka, Dames
Ik ben nog steeds dik, dus zoveel verschil zie je niet.
Qua garderobe slobbert zo ongeveer alles aan mijn lijf.
Ik heb 1 broek gekocht laatst, omdat toch wel fijn is als er iets leuks zit. Voor de rest moet het maar even wachten, ik ga eerst maar eens voor de 30
Er is een datum bij geplaatst door Enka, Dames
dinsdag 15 juli 2008 om 10:51
dinsdag 15 juli 2008 om 11:10
Hallo,
Geen weeeeenactiviteit dus.. Wel goed geslapen Ris en Juud?
Mal, wat schattig van het welpje. Ik ga hem vandaag weer kijken.
Hoop dat je hoofdpijn gauw over is en je lekker uit eten kunt. Gaat mr. J. ook mee?
Nou, scooterverhaal was een sof hoor. We moeten nog een keer, het gaat nl. op afspraak! Dus alles voor niets (CG te logeren, busje geleend met scooter erin en saam naar A'dam).. Nu willen we voor een keuringsstation gaan in een andere provincie, daar zijn de wachttijden voor een afspraak minder lang.
Logeren was prima gegaan. Ik had erop gerekend haar vanmiddag te halen, maar nu we eerder thuis waren, zijn we gelijk maar naar haar toe gegaan.
Geen weeeeenactiviteit dus.. Wel goed geslapen Ris en Juud?
Mal, wat schattig van het welpje. Ik ga hem vandaag weer kijken.
Hoop dat je hoofdpijn gauw over is en je lekker uit eten kunt. Gaat mr. J. ook mee?
Nou, scooterverhaal was een sof hoor. We moeten nog een keer, het gaat nl. op afspraak! Dus alles voor niets (CG te logeren, busje geleend met scooter erin en saam naar A'dam).. Nu willen we voor een keuringsstation gaan in een andere provincie, daar zijn de wachttijden voor een afspraak minder lang.
Logeren was prima gegaan. Ik had erop gerekend haar vanmiddag te halen, maar nu we eerder thuis waren, zijn we gelijk maar naar haar toe gegaan.
dinsdag 15 juli 2008 om 15:13
Nog geen bevallingen gemist zie ik? 't Wordt nu wel spannend hoor, Ris en Juud!
Mijn vriendin/ex-collega is 26 juni bevallen van een meisje, ga ik morgen naar toe (ze woont op een uur rijden). Was een heel klein meisje bij geboorte, maar 2270 gram en 43 cm maar alles was goed gelukkig.
Amalia: gecondoleerd met oma. Gelukkig verder wel genoten zo te lezen!
Bam: Knap zeg, meer dan 20 kilo kwijt!
Mamax: fijn dat jullie weer terug zijn en dat het een leuke vakantie was. De jongens ook genoten?
Compu: jee meid, wat schrikken van de aanrijding. Gelukkig zat CG niet achterop op dat moment! (toch?)
Werk je trouwens nog steeds?
Mal: idd een ontroerend filmpje met die leeuw! Prachtig dat zoiets kan!
Kokos: bij jou schiet het ook al mooi op, nog maar 3,5 mnd! Wel naar dat je nog steeds misselijk bent. Had je dat bij Lianne toen ook?
Bridges: 1 voeding! Hier ook steeds, maar vannacht heb ik het uit kunnen stellen tot half 7 vanmorgen! Wel moest ik er dan vanaf 4 uur zo'n beetje om het half uur / uur eruit omdat Twan wakker werd en de speen kwijt was en zonder niet meer gaat slapen... Dus dat ik nu echt uitgerust ben, nee.... haha.
Drinkt ze overdag ook niet veel dat ze het 's nachts dan inhaalt? Is Ties ook wakker 's nachts? Kevin ook vaker de laatste tijd... Vooral als hij lawaai hoort, of het begint ineens heel hard te regenen, daar is hij dan bang voor. Niet erg fijn midden in de nacht! Hopelijk is het maar een fase, haha.
Verder gaat het wel goed hier, ben alleen de bv wel aan het afbouwen sinds een week en dat gaat best rap! Mijn lichaam trok het niet meer (werd steeds vaker misselijk en nog steeds erg moe, zelfs zo erg dat ik even dacht dat ik weer zwanger was!) dus ik vind het na ruim 5 maanden wel mooi geweest! Hopelijk brengt de fles meer rust en regelmaat in ons leven nu.
Verder is Twan een heerlijk ventje, die altijd lacht en vrolijk is. Vooral Kevin kan hem echt aan het schateren krijgen, zo mooi om te zien die interactie tussen die twee!
Over 2 weken heeft vriend ook eindelijk vakantie, dus hopelijk werkt het weer ook nog een beetje mee, dan is het helemaal mooi!
Mijn vriendin/ex-collega is 26 juni bevallen van een meisje, ga ik morgen naar toe (ze woont op een uur rijden). Was een heel klein meisje bij geboorte, maar 2270 gram en 43 cm maar alles was goed gelukkig.
Amalia: gecondoleerd met oma. Gelukkig verder wel genoten zo te lezen!
Bam: Knap zeg, meer dan 20 kilo kwijt!
Mamax: fijn dat jullie weer terug zijn en dat het een leuke vakantie was. De jongens ook genoten?
Compu: jee meid, wat schrikken van de aanrijding. Gelukkig zat CG niet achterop op dat moment! (toch?)
Werk je trouwens nog steeds?
Mal: idd een ontroerend filmpje met die leeuw! Prachtig dat zoiets kan!
Kokos: bij jou schiet het ook al mooi op, nog maar 3,5 mnd! Wel naar dat je nog steeds misselijk bent. Had je dat bij Lianne toen ook?
Bridges: 1 voeding! Hier ook steeds, maar vannacht heb ik het uit kunnen stellen tot half 7 vanmorgen! Wel moest ik er dan vanaf 4 uur zo'n beetje om het half uur / uur eruit omdat Twan wakker werd en de speen kwijt was en zonder niet meer gaat slapen... Dus dat ik nu echt uitgerust ben, nee.... haha.
Drinkt ze overdag ook niet veel dat ze het 's nachts dan inhaalt? Is Ties ook wakker 's nachts? Kevin ook vaker de laatste tijd... Vooral als hij lawaai hoort, of het begint ineens heel hard te regenen, daar is hij dan bang voor. Niet erg fijn midden in de nacht! Hopelijk is het maar een fase, haha.
Verder gaat het wel goed hier, ben alleen de bv wel aan het afbouwen sinds een week en dat gaat best rap! Mijn lichaam trok het niet meer (werd steeds vaker misselijk en nog steeds erg moe, zelfs zo erg dat ik even dacht dat ik weer zwanger was!) dus ik vind het na ruim 5 maanden wel mooi geweest! Hopelijk brengt de fles meer rust en regelmaat in ons leven nu.
Verder is Twan een heerlijk ventje, die altijd lacht en vrolijk is. Vooral Kevin kan hem echt aan het schateren krijgen, zo mooi om te zien die interactie tussen die twee!
Over 2 weken heeft vriend ook eindelijk vakantie, dus hopelijk werkt het weer ook nog een beetje mee, dan is het helemaal mooi!
dinsdag 15 juli 2008 om 20:10
Hee CD! Helaas zat CG wel achterop, maar alles was in orde. Mijn fietstassen zitten dus achteraan gemonteerd en daar ben ik nu echt wel blij mee.
Ik ben nadat CG naar school ging gestopt met werken. Ik wilde me bewust richten op de school met de daarbij behorende (gebaren)cursussen.
Oeps, werd je niet benauwd van het idee zwanger te kunnen zijn?
Fijn dat je zo geniet van je boyz samen! Fotootje? Hoop dat je gauw weer wat energie terugkrijgt!
Juud...! Spannnnnnend....!
Ik ben nadat CG naar school ging gestopt met werken. Ik wilde me bewust richten op de school met de daarbij behorende (gebaren)cursussen.
Oeps, werd je niet benauwd van het idee zwanger te kunnen zijn?
Fijn dat je zo geniet van je boyz samen! Fotootje? Hoop dat je gauw weer wat energie terugkrijgt!
Juud...! Spannnnnnend....!