januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Dat was Liene85 dus
Duidelijk zo liene85:)

Mv38, mooi om je kindje al te voelen. Ik denk heel zacht af en toe iets te voelen. Maar weet het niet zeker.
@mv: leuk inderdaad dat je je kindje al voelt, dat had ik even gemist in mijn enthousiasme Ik voel af en toe wat vreemde borrel achtige dingetjes, maar weet niet zeker of dat de baby is of gewoon mijn darmen. Wordt later vast duidelijk(er)

Je tips hebben trouwens gewerkt. Het was even zoeken en de gel was een beetje dikkig en blegh..dus heb maar olie gebruikt en toen vond ik het hartje vrij snel. Zo fijn om toch een soort van kleine bevestiging te hebben weer. Zucht. Ik ben nu al verliefd, erg he?
Leuk dat je het geslacht erbij hebt gezet, Liene, dank je!

Ik voel de baby ook nu sinds een week, net als bij jou MV hele lieve schopjes, heel zachtjes. Ik geniet er nu heel erg van, omdat het heel fijn is hem te voelen, maar ook omdat het over n maand of 2 vast niet meer zo lief er aan toe gaat.... Van mijn dochter had ik aan het einde gekneusde ribben... Ze was een echte circusartiest (en nu nog steeds .

Bij mij werkt de angelsound ook alleen met olie (ik gebruik van die buikinvetolie tegen zwangerschapsstriemen etc.), met de gel die er bij zit of bodylotion lukt het mij ook niet het hartje te vinden.

Hoe gaat het bij jullie met de zwangerschapsklachten en kwalen? Ik ben gelukkig bijna niet meer misselijk, maar nog steeds wel heel erg moe. En mijn buik groeit flink.

Iedereen die binnenkort de twintig weken echo heeft: heel veel succes! Wij hebben geen combinatietest gedaan en ik vind het nu toch wel spannend. Maar nog drie weken, dus probeer er gewoon van uit te gaan dat alles goed is en zit. Op de pretecho zag het er in ieder geval goed uit!
Gisteren de echo gehad maar het blijft wat vaag allemaal, kindje heeft zich helemaal achterin genesteld. Verloskundige zei dat als ze bij de 20 weken echo niet alles duidelijk kunnen zien, er een kans bestaat dat ik naar Maastricht zou moeten voor de 20 weken echo. Wat een gedoe zeg, hoop dat het over 3 weken gewoon allemaal goed te zien is.

De verloskundige heeft een heel voorzichtig gokje gedaan over het geslacht, ben benieuwd of de 20 weken echo het over een tijdje kan bevestigen.

Vandaag naar de babydump (en Ikea) geweest met een van de aanstaande oma's en alles meegenomen wat we in de auto konden laden. Voor de grote zaken gaan we nog eens terug met de andere aanstaande oma

Nu helemaal k.o. van de hele dag slenteren dus lees binnenkort weer even alles bij. Ga nu lekker met de voetjes omhoog op de bank liggen
Echo gehad vandaag niet zo heel bijzonder.. beetje kil vrouwtje en bracht het wat zakelijk allemaal.. wel een verschil met echobureau thuis daar is het zo leuk..

Kleintje lag in stuit.. beentjes opgetrokken onder buikje dus heel lastig om iets te zien..

Ik had niet verteld dat ik het geslacht wist. . Ze gokte voor zover ze kon zien op een meisje.. dus dat komt mooi overeen.. stel je voor ze dacht jongen ai... net vanmorgen flink roze gewinkeld.. over 2.5 wk 20 wk echo daar hoor ik het als goed is nog eens..

Vond de echo beelden ook niet zo duidelijk. . Wel in 3d gezien wel leuk.

Ooh ja zei vertelde dat de placenta achter ligt tegen rug .. terwijl andere buro vertelde aan de voorkant.. nu weet ik het ook niet meer.. ook vragen bij 20wk echo maar.

Laatste dag huttenheugde hier morgen weer na huis.. dan reageer ik ook weer op jullie zo via telefoon beetje lastig.
@chocotoetje: Fijn dat je de baby al voelt ook. Lijkt me zo leuk! Hier is de misselijkheid ook weg, maar nogsteeds niet zoveel eetlust als voor de zwangerschap. Ik probeer wel gewoon "normaal" te eten, maar het gaat niet van harte zoals ervoor. En moe inderdaad. Aan het einde van de dag wel spaghetti benen en ik lig er vroeg in als het lukt.

@mazzel: Wat een pech. Duimen dat het bij de volgende echo wel wilt lukken! Leuk he lekker winkelen, heb ik ook zo'n zin in.

@mv: Jammer zeg als ze het zo zakelijk brengen. Zou toch een soort klein feestje moeten zijn. Lekkere vakantie gehad?

Hier gaat alles prima. Vandaag zowaar wat energie (nu dan..haha). De pret echo met geslachtsbepaling is verschoven. Gelukkig naar een eerder moment, dus ik ben helemaal blij! De kinderkamer meubeltjes staan nu, want de kamer is "af". Nou ja..af in die zin dat hij netjes wit geschilderd is voor de verkoop en mochten we niet op tijd verhuizen dan doen we nog wat kleur erbij. Mijn eerste zwangerschapskleding is er nu ook: heb 2 erg leuke jurkjes gevonden. Dat was het wel voor hier. Heel fijn weekend allemaal.
Hoe gaat het met iedereen hier?

inmiddels weer thuis hier, ook wel weer lekker al heb ik nog geen fut gehad om alles weg te werken van de vakantie. Komt de komende week wel als de kinderen naar school zijn.

Gisteren een babykamertje via MP gekocht, helemaal blij mee, wit kamertje landelijke styl... gezien er van kamers gewisseld gaat worden wel nog even werk, alles opnieuw behangen etc.. (ik wil graag 1 wandje pip behang - heb erg leuke gezien..

alleen nog even in het echt bekijken, twijfel tussen wit of roze

http://www.behangexpert.n ... 12-birds-in-paradise-wit/

http://www.behangexpert.n ... 0-birds-in-paradise-roze/

vanmorgen ook een box opgehaald ook via Mp koloniaal van kleur met manden eronder voor speelgoed, kleur past mooi bij de rest van de meubels
Mv38, fijne vakantie gehad?

Leuk behang! Ik zou persoonlijk voor de witte gaan, anders wordt het zo roze. Maar ligt eraan waar je van houdt natuurlijk!

Nuo, fijn dat de geslachtsbepaling naar voren is geschoven! Wanneer heb je die nu?

Hier kan ik de baby nu duidelijk voelen! Echt pas sinds een paar dagen. Maar ben er blij mee:)
Gaaf dat je de kleine voelt sealight. . Zo leuk.

Nuo wanneer heb je de echo?

Mijn voorkeur gaat idd ook naar het witte behang alhoewel het maar een klein wandje is om te behangen.. op de andere wand zit licht behang wat nog netjes is dat wil ik zachtroze gerold.

Rest kamer heeft schuine kanten en hoeft niets aan te gebeuren. Maar goed kamer nu nog vol rotzooi etc.

Mazzel jammer dat de echo vaag bleef.
Hoi dames, topic kon ik in de app niet vinden ( te ver gezakt) dus nu pas reactie van de pc.

Wij krijgen een MEISJE!!!! O joepie vind het zo leuk. Eerst een zoon nu een dochter.

Ga vast nadenken over de babykamer. Ik twijfel beetje want dan zou zoon op zn kamertje blijven en kamer voor dochter is best groot. Is het dan niet verstandig zoon naar groter kamertje te doen? Wat denken jullie? Maar dan moet ik 2 kamertjes aanpakken.
Hoi allemaal!

@mv: Toch wel fijn om dan weer thuis te zijn he? Erg leuke behangetjes, ik vind vooral die witte erg leuk. Je bent aardig aan het inslaan, leuk!

@Sealight: Leuk dat je de baby kunt voelen, dat lijkt me zo bijzonder.

@Liene: Gefeliciteerd met jullie dochter, wat fijndat jullie het weten. Dan kunnen jullie lekker shoppen Ik denk dat ik zoonlief naar de grote kamer zou doen, wel meer werk, maar dan kan hij lekker spelen in wat meer ruimte als hij dat wilt.

En mijn echo is verplaatst naar de 23e (zal het zo even aanpassen in de tabel), aankomende zaterdag dus. Ik ben toch zo benieuwd wat wij gaan krijgen. Als ik dat van jullie allemaal lees dan krijg ik helemaal vlinders. Nog even geduld dus.

Verder gaat het wel oké! Vanmorgen voor het eerst weer gewoon opgestaan en beneden een ontbijten gemaakt. Dat ging zowaar goed en zonder misselijkheid. Daar ben ik erg blij mee, al waren de ontbijtjes op bed natuurlijk wel heel fijn en lief toen dat even nodig was. Nu die energie nog terug krijgen!
Goedemorgen allemaal!

Lang geleden dat ik hier wat heb geschreven. Ik lees wel veel mee hoor, maar schrijven komt er vaak niet van.

Wat leuk dat steeds meer dames weten of het een jongetje of een meisje wordt. Dat maakt mij ook wel heel erg benieuwd! Iedereen om mij heen denkt een jongetje, alleen ik denk een meisje. We zullen het zien, over precies 3 weken hebben we 20 weken echo.

@ Liene: ik zou zoon ook naar de grote kamer. Zoals Sharry al zegt heeft hij dan meer ruimte om te spelen. Baby's hebben toch niet veel ruimte nodig. Daarnaast vind ik het ook wel zo fair dat hij een grotere kamer krijgt als grote broer zijnde.

@ Sealight: superleuk dat je de kleine voelt! Kun je het gevoel omschrijven? Ik ben zo benieuwd! Volgens m'n moeder voelt het in het begin alsof je een vlinder in je handen hebt?! Van dat zachte gekriebel zegmaar. Volgens de VK gaat het hier nog wel even duren.. De placenta ligt aan de voorkant.

@ MV: wow prachtige behangetjes! Ik vind de roze het mooist. En dan inderdaad 1 muur daarmee..

Hier gaat alles goed! Ik ben gelukkig van de misselijkheid af en krijg steeds meer energie. Wel merk ik dat ik echt toe ben aan vakantie, nog 3 week werken en dan 3 week vrij, heerlijk! Op de eerste dag van onze vakantie hebben we de 20 weken echo, aan de hand daarvan gaan we de rest van de vakantie plannen. Hopelijk lekker een weekje weg en verder in ons huis bezig en de grote dingen voor de baby kopen / bestellen!

Mijn ouders hebben gister gezegd dat ze ons een kinderwagen kado willen doen. Zo lief en toch wel onverwacht! Nu twijfel ik een beetje.. Wij waren er zelf al een beetje uit dat het een wat simpeler exemplaar zou worden die ik via mijn werk met flinke korting kan krijgen. Maar mij lijkt de Joolz ook wel heel fijn en bovendien zijn die prachtig! Het voelt alleen een beetje dubbel om nu opeens voor een dure wagen te gaan omdat we hem kado krijgen. Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

Nog even een vraagje: genieten jullie al echt van je zwangerschap en het feit dat jullie straks een kleine krijgen? Ik vind dat heel erg moeilijk.. Het lijkt wel alsof dat van mezelf nog niet mag. Om mezelf te beschermen voor als er toch iets misgaat ofzo.. In het begin dacht ik dat het wel zou komen na de termijnecho. Nu denk ik dat dat vast komt na de 20 weken echo, ik word een beetje gek van mezelf. Gewoon te bang dat er iets mis is (zonder dat daar aanleiding voor is). Herkennen jullie dit?
Liene, gefeliciteerd met jullie dochter! Een zoon en een dochter super leuk!

Nuo, spannend! Aankomende zaterdag dus:) ben benieuwd!

Vlinder, mijn moeder beschreef het ook als een vlinder in je buik. Al vind ik het anders voelen. De laatste paar weken wel een soort gekriebel, maar nu echt kleine schopjes! Beetje te vergelijken met spiertrekkingen die je wel eens hebt. Alleen dan elke keer ( meerdere malen per dag, vooral als ik op mijn rug lig) die lichte schopjes in mijn onderbuik. Dus dat moet de baby wel zijn denk ik:) wordt ook steeds duidelijker voor mijn gevoel. ( poeh wat een omschrijving :p )

En ik begin steeds meer te genieten van de zwangerschap, ook steeds minder bang dat er iets misgaat. Vooral na de 12/13 weken.. En nu al helemaal nu ik schopjes voel! Komt echt wel meid! Als je de baby gaat voelen wordt heuvel echter en heb je meer zekerheid:)
@Mazzel, wat vervelend van die echo! Al moet ik zeggen dat ze bij mijn vk niet de beste apparatuur hebben. Echt alleen voor vroege echo's en termijnecho, maar slecht beeld. Toen we de pretecho hadden dacht ik wow! Wat een mooi beeld.

Dus misschien bij jou vk ook het geval? Bij de 20 weken echo heb je sowieso meer duidelijkheid! Komt goed en geniet van je vakantie! Leuk al dat shoppen!
Bij mijn 1 na laatste post laatste zin, moet heuvel, 'het' zijn. Forum mobiel dus kan het niet veranderen.
Hallo allemaal,

@MV38 Ik vind het witte behang ook het leukst! wel leuk dat pip behang.

@Liene85 Gefeliciteerd, super leuk een meisje!!! nu kan je lekker gericht zoeken. Hoe is het verder met je misselijkheid? Val je nog steeds af of kom je nu langzaam weer wat aan?

@Nuo Wat spannend dat jullie zaterdag de echo hebben. Fijn dat het weer wat beter gaat, die misselijkheid lijkt me echt verschrikkelijk!!

@Vlinder Jullie weten het over 3 weken? Spannend! En ook wel lekker dat je dan kan genieten van jullie vakantie. Wat betreft de kinderwagen, ga gewoon op je gevoel af. Je zou ook kunnen kijken wat het je zou kosten als je de kinderwagen met korting via het werk zou bestellen. Als je dan toch voor de Joolz wil gaan misschien zelf wat bijbetalen? Had je al tegen je ouders gezegd dat je een kinderwagen via het werk wil kopen?

Zelf vind ik een Joolz echt mooi! alleen zoveel geld heb ik er niet voor over, maar dat is iedereen persoonlijk!

Ik moet ook nog steeds wennen dat ik zwanger ben, nu 20,5 week en vind het nog steeds raar. Ik heb nooit echt een kinderwens gehad en mijn vriend wel. Moet wel zeggen dat ik er heel ontspannen onder ben en ook vrij nuchter. Komt vanzelf wel denk ik.

Ik heb morgen de 20 weken echo dus ben erg benieuwd hoe onze meid het doet en of ze goed gegroeid is. Zaterdag bij een verjaardag geloofde mensen niet dat ik 20 weken zwanger ben, ik had z'n bescheiden en kleine buik. Nou ik vind het niet heel erg zal de komende maanden nog wel goed groeien.
Wat leuk dat er al een aantal de baby voelen! Dat lijkt me ook zo bijzonder.

Ben soms ook nog wel erg onzeker over of het allemaal goed gaat en ik denk inderdaad dat het helpt als je de baby gaat voelen.

Liene85, gefeliciteerd met jullie dochter!

Vlinder, lijkt me inderdaad best lastig. Misschien kun je een bijdrage vragen, zodat ze een bedrag kunnen geven wat ze zelf in hun hoofd hadden.

Hier nog iets meer dan een week wachten op de 20 weken echo, zo spannend! Hoop dat het heel duidelijk te zien is, maar misschien wil ik een paar weken later toch nog een pretecho om het nog zekerder te weten.
Even een kort berichtje: nu weet ik het zeker: ik heb de baby ook gevoeld Zo leuk!
Hoe was de 20wk echo sharry?

Gaaf hè Nuo... wordt het ook werkelijker althans hier wel.

Genieten vind ik hier ook een groot woord vind het wel erg leuk om met kamertje etc bezig te zijn.. af en toe even in de kast spieken etc..

Vanmiddag weer na vk.. ben benieuwd!
Liene wat leuk ook een meisje dus..
Net terug van de 20 weken echo en alles was goed!

Wel een geruststelling om te horen dat alles goed is en dat ze goed groeit. 24 cm en 395 gram :-)

Gisteren voor het eerst zwangerschapsyoga gedaan, lekker ontspannend en toch ook wel oefeningen gedaan. Morgen nog een les gewone yoga om te kijken of ik het vol hou.

@MV38 succes bij de vk!
Weer terug van vakantie. Was heerlijk. Alleen thuiskomst was minder. Onze kat gad 2 bukskogeltjes in haar lijf en onze hele achtertuin is leeggehaald. Deze week dus vooral veel stress en regelen. Gefeliciteerd iedereen met de jongens en meisjes en bewegingen. Leuk is dat he? Ik viel ook af en toe wat plopjes. Iemand die weet hoe het met miracle is?
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Fijn dat alles goed was Sharry!

Draakjenoah, he wat rot zeg dat je kat kogels in z'n buikje had. Wat sneu!

En ook nog de achtertuin leeggehaald, schandalig zeg!

Gelukkig wel een fijne vakantie gehad!

Nuo, super dat je de baby voelt!
Welkom terug draakjenoah! Hoop dat je, ondanks de thuiskomst, toch een fijne vakantie hebt gehad.

Nuo, hoe wist je dat het nu echt de baby was? Ik voel af en toe ook geborrel, maar weet niet of dat het nou is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven