januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Wat een verhaal Yadan. En gecondoleerd inderdaad.

Ik hoop dat je een controle kunt/gaat doen binnenkort. Toch ook wel een geruststelling als alles weer oké is
Goed idee morgen eerst naar de huisarts... Yadan... wellicht kan die je aan een verwijzing voor de gyn anders helpen.

Voel je je verder goed qua zwangerschap en voel je de kleine al bewegen?

Hoelang is de bedoeling dat jullie nog in NL blijven en het zoontje van je zus komt dan bij jullie in Amerika wonen?
Kwa zwangerschap voel ik mij goed. Soms alleen misselijk s'ochtend.

Denk dat de baby later een kickbokser word Voel de baby voornamelijk S'nacht bewegen.

Wij weten niet hoelang we hier nog blijven. We hebben wat tegenslagen met de verblijfs vergunning voor neefje.
Iemand al de kruitvat mamatas opgehaald? Mail ontvangen dat ik het kon ophalen.. gezien ik bijna moest bevallen. . zoiets stond er... bijna? Nog een maand of 4.5 haha

En weet iemand de inhoud?

Ik had laatst die van babydump waren best leuke dingen in.
Welkom yadan, en gecondoleerd. Wat een heftig verhaal!

Gister net gepost dat ik me afvroeg hoe je nou voelt wanneer het de baby is en een uur later 3 keer een soort klopje van binnen!

Echt leuk, nu afwachten tot mijn vriend het ook kan voelen. Die vroeg al een paar weken elke dag of ik al iets voelde.
@pixeltje

Ik voel al sinds eind 18de week activiteiten. Heel byzonder he als je je kindje voor het eerst voelt.
anoniem_205254 wijzigde dit bericht op 20-08-2014 21:30
Reden: Grrrr.. Autocorrectie
% gewijzigd
Fijn dat je de baby wel voelt Yadan! Wel rot die onzekere tijden..

Mv38, volgens mij staat op de website van kruidvat wat er in zit. Ik meende 18 luiertjes, een koelbijtring en kruidvat badolie ofzo. Maar heb hem nog niet opgehaald hoor. Nog geen mail gehad.

Babydump was een leuk pakket inderdaad!
Sterkte yadan. Wat een heftig verhaal. Gaat neefje mee naar de vs? Leuk he die klopjes. Man vindt het jammer dat hij nog niks kan voelen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Ja, Neefje gaat bij ons wonen in de VS.
Nog bij de huisarts geweest Yadan?
Hi ladies!

Yadan, welkom en gecondoleerd met het verlies van je zus! Wat een rollercoaster is jullie leven op dit moment! Veel sterkte gewenst!

Wat een leuke dingen zie ik allemaal voorbij komen van kamertjes, behangetjes, goede echo's, geslachtsbepalingen, zachte klopjes van de baby etc!

Heerlijk om te lezen!

Ik voel nog niets, maar kan natuurlijk niet wachten totdat ik t wel voel! Morgen 19weken en meteen de echo om 9u! Best spannend, zal alles goed zijn? Duik zo m'n bed maar in, hopelijk slaap ik goed!

Hebben jullie ook hele levendige dromen de laatste tijd? Ik droom echt de meest uiteenlopende dingen over alles en iedereen in mijn leven!

Ik zal morgen even posten hoe de echo was!

Trusten!
Be kind!
Spannend Naffie! Ik zal voor jullie duimen. Willen jullie ook weten wat het wordt?
Spannend dalijk Naffie.. mooi op tijd ook al om 9u dat is wel lekker.

Bleh beetje ziek hier snipverkouden last van mijn keel en druk op mijn voorhoofd nu nog maar uurtje na bed.
Hoe is het gegaan naffie?

Ik heb ook van die rare dromen inderdaad!

Mv38, beterschap!
Ohhh meiden wat is dit bijzonder! Kun je verliefd zijn op een plaatje? Alles is helemaal prima, prachtig hartje met 4kamertjes en allerlei andere organen! Prachtige ruggengraat! Eerst lag de kleine helemaal dubbel, tenen zowat in de neus! Te schattig! Daarna draaide t in de welbekende foetushouding! We smolten allebei echt compleet!

Heerlijk dus! Alles helemaal gemiddeld! Haha ideaal!

We willen t geslacht niet weten, dus dat blijft n verrassing!

Ik ga even op m'n blauw/roze wolk zitten en heerlijk nagenieten!

Lief dat jullie hebben geduimd voor ons! En idd beterschap mv, heeft t slapen je nog even goed gedaan?

Hoe is t met de rest?
Be kind!
Heerlijk te horen Naffie.. nu genieten van de roze/blauwe wolk..
Fijn naffie! Geniet ervan!
Mooi nieuws Naffie, gefeliciteerd!

En beterschap mv!
Morgen geslachtsbepaling en ik knap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid Hopen dat hij/zij goed ligt! Dit weekend dan ook meteen even kijken voor wat spulletjes. En minimaal een heel leuk baby pakje kopen.

Weten jullie trouwens nog leuke, hippe kledingmerkjes voor baby's? Die niet bij de prenatal/babydump etc hangen? Mensen die zelf een bedrijfje erin hebben o.i.d. Ik zie op Amerikaanse sites zo vaak leuke, bijzondere dingetjes voorbij komen, ik dacht misschien weten jullie er nog een paar die Nederlands zijn.
Spannend hoor Nuo...

Mm hier noppies hema spul etc hangen..

Z8 vind ik wel leuk echter dan momenteel meer de jongens collectie dan meiden.. heb ik dus niets aan..

Scandinavische merken vind je dat leuk? Smafolk kik kid etc..

Vond ik bij mijn jongens leuk echter voor bij ons nu een meisje te druk qua print.

Bleh al hele dag in bed met een plofkop.. iets verhoging. . Hoop dat morgen beter voel.

Ook nog nieuws van mijn moeder door omstandigheden weinig contact mee en had haar per kaart laten weten dat ze een kleindochter krijgt.. hele leuke kaart uit naam van haar as kleindochter aan haar gericht om kennis te maken met haar oma.

Helaas voor mij reageerde ze er erg lauwtjes op.. kreeg btief van haar waarin ze amper erop in ging en voor de rest haar eigen sores.. cq ging het over het geloof waar ze geloof ik alleen voor leven en boos is dat wij daar niet in mee willen gaan. Zucht teleurstelling 6000 ofzo.. had gehoopt dat een kleindochter haar iets zou doen.
Spannend Nuo! Ben benieuwd!

Ik vind ook veel Amerikaanse merken leuk, zoals Carter's of old navy. Helaas hier niet in nl te koop. Wat ik een leuk merk vind is Babyface, en heb ook een aantal kleertjes van het merk friendz gekocht bij V&D. Maar ik richt me vooral op jongenskleding, voor meisjes vind ik wel veel leuks te koop alleen het wordt een jongen hier

Mv38, wat rot die reactie van je moeder. Helaas blijven sommige mensen je keer op keer teleurstellen en veranderen ze nooit. Hoop niet dat het bij je moeder zo is. Maar heb dit wel bij anderen gezien in relatie met hun vader/moeder.
Mv wat naar! Dat is echt niet leuk als je moeder zo reageert op jullie mooie nieuws. Wat jammer dat je dit niet met haar kunt delen. Knuffel voor jou. Ik mag ook de kruidvat tas ophalen (mijn baby kwam ook al bijna volgens de mail), maar wacht er nog even mee tot de babykamer wat verder is en ik alles gelijk daar kwijt kan.

Nuo: voor mijn dochter heb ik een aantal dingen van pompdelux, maar dat is pas vanaf maat 80. Ze hebben twee keer per jaar uitverkoop en dan is het echt heel betaalbaar. Maar maat 80 duurt nog even natuurlijk... Ik ben voor mijn werk af en toe in de vs en dan koop ik daar ook vaak wat. Ik vind daar Oshkosh en baby gap erg leuk. Baby gap kun je ook online hier bestellen. Toen ze heel klein was kocht ik vooral boxpakjes of jumpsuits, die van scandinavische merken zijn echt heel leuk en mooi. Er is ook een facebookgroep waar ze die tweedehands verkopen (jumpsuits &co). En echt mooie merken die je in Nederland kunt kopen vind ik feetje, dirkje, jottum, bengh en petit louie. Maar van de laatste merken koop ik echt sporadisch iets, zo prijzig! Ik vul verder haar garderobe aan met hema en zeeman. Als je goed combineert kun je daar goedkoop ook hele leuke dingen kopen. Succes morgen!!

Fijn dat je 20 weken echo goed was Naffie! Ik ben morgen 19 weken, maar omdat we een weekje weg gaan doen we de 20 weken echo pas 3 september.

Yadan, ook van mij gecondoleerd. jeetje, wat gebeurt er veel dan ineens in jullie leven. Ik hoop dat het vanaf nu wat meer meezit en je snel naar huis kunt.
Toi toi toi vandaag nuo... spannend. .hoelaat gaan jullie?

Gister beetje off day ja ziek en dan ook nog die brief van mijn moeder krijgen.. werd er niet echt happy van.. tot jaar terug hadden we redelijk goed contact overigens.. maar goed gelukkig heb ik een super schoonfamilie en van de kant van mijn vader helemaal blij.. (ouders beide gescheiden/hertrouwd) al allemaal pakketjes per post gehad van ze.. zo leuk. Eergister nog een soort letterbak vol met babycadeautjes gekregen van mijn zus.. zo leuk.
Bedankt voor de kleding tips dames, ik ga vanmiddag eens even googelen. Vaak wel zo dat die wat uniekere merken erg duur zijn ja. Maar af en toe mag dat vind ik

Mv wat een reactie van je moeder: jammer :( Ik kan mij goed voorstellen dat dat je diep raakt zoiets. Wel fijn dat je dan weer een beetje opgevrolijkt wordt door je schoonfamilie. Beterschap nog even.

Wij hebben om 13.00 de echo. Ik hoop toch zo dat het kindje goed ligt. Ben helemaal een beetje zenuwachtig.
Hoe was het Nuo? Gelijk gaan winkelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven