Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nee, de TO 'spijt van puppy' is gewoon een onverantwoordelijke trut die met levende wezens omgaat alsof het wegwerphandschoenen zijn.
quote:Merisi schreef op 18 augustus 2014 @ 15:43:

[...]

Dit verhaal heeft bijna precies zo al eens hier op het forum gestaan een tijdje terug.

Dit is vast niet iemand die hier de uitdaging is aangegaan, van hen verwacht ik wel iets meer!Oh zie je wel, dat dacht ik. Zal toen wel verwijderd zijn ivm privacy
Je bent zelf een theepot
quote:*lelie* schreef op 18 augustus 2014 @ 15:49:

Na gister geleerd te hebben wat een trol is vraag ik me nu dus af of het topic "spijt van puppy" dan een zgn trol is..?

Vind het persoonlijk zon vaag verhaal..Nee dat is geen troll. Wel iemand die dingen aangaat en er onverantwoordelijk mee omgaat, als je het loepje bekijkt en ziet dat ze al eerder een pup heeft genomen en ook heeft terug gebracht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 augustus 2014 @ 11:16:

[...]

Vriend zoekt vrouwen op facebook op nee, maar ben nog wel aan het broeden op iets
quote:haakje schreef op 18 augustus 2014 @ 11:59:

Leerzaam dit.Hyacinth is terug!
Ik vermoed dat het topic over de date zonder geld bij elkaar gegiecheld is. Wat een drama om door dat kleine stukje tekst te komen zeg.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 augustus 2014 @ 01:09:

[...]

Je hebt gelijk. Omdat ik niet wist in welke pijler het stond heb ik google gebruikt. Daar zag ik dus wel het topic maar kreeg ik ook de melding.

Ook goedEn heeft vervolg, beetje dan
Je bent zelf een theepot
Turkse vrouw met zoon die blote mevrouw heeft gezien? Wie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 augustus 2014 @ 21:21:

Turkse vrouw met zoon die blote mevrouw heeft gezien? Wie?

Volkomen begrijpelijk, bloot is walchelijk!

We moeten hier gewoonweg weer terug naar de tijd dat een man in katzwijm viel bij het zien van een vrouwenenkel.
Die kuisheid vind ik wel een beetje verdacht. Wie zegt dat nou nog, kuisheid.
Zolang ze er geen gordel achterplakken
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 augustus 2014 @ 21:24:

Die kuisheid vind ik wel een beetje verdacht. Wie zegt dat nou nog, kuisheid.Yas
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Sensy12 schreef op 18 augustus 2014 @ 16:33:

Ik vermoed dat het topic over de date zonder geld bij elkaar gegiecheld is. Wat een drama om door dat kleine stukje tekst te komen zeg.+1
Life is short. Eat dessert first.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Omg.

Daar heb ik nog serieus in gereageerd ook

Ik leer het nooit.
Huts!
@ Saaar : Prima
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jammer dat het voodoo topic weg is: jij krijgt Ex terug, dan jij bellen binnen 14 dagen
Bente is er weer. Ik wil haar zooo graag helpen, maar kan er niets mee he? Voel me zo machteloos, je ziet haar strijd met zichzelf en haar eetstoornis en dat innerlijke gevecht...

Het is maar goed dat ik niet die kant ben ingerold in de hulpverlening, ik was binnen een jaar opgebrand geweest. Zo, ik heb even geklaagd. Nu van me afzetten en zorgen niet te gaan malen vanavond over Bente.
quote:Enn schreef op 18 augustus 2014 @ 22:36:

@ Saaar : Prima
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 augustus 2014 @ 22:37:

Jammer dat het voodoo topic weg is: jij krijgt Ex terug, dan jij bellen binnen 14 dagen

Wilt herstellen of ophalen uw ex, ik u adviseren om te neem contact op met de Voodoo, is het zeer sterk en krachtig voor emotionele terugkeer.

Het maakte me krijg mijn ex terug in 7 dagen. Hier is zijn e-mail:

Contact hen, als je echt wilt krijgen uw ex terug.

Succes
Speciaal voor jou geplakt Magicalmeds. Maak je nou ookal reclame voor je eigen business?
quote:Thordis schreef op 18 augustus 2014 @ 22:53:

[...]

Wilt herstellen of ophalen uw ex, ik u adviseren om te neem contact op met de Voodoo, is het zeer sterk en krachtig voor emotionele terugkeer.

Succes

Wat is dit? Héérlijk!
Mooi hé? In Meds die d'r eigen zaak probeert te promoten en er wat exotische swung aan probeert te geven.

Ken je tante Es'? Zo'n tante met zo'n snor? Nou, dat dan, maar dan een Afrikaanse tante, met spierballen in een blauwe bikini,
quote:Thordis schreef op 18 augustus 2014 @ 22:53:

[...]

SuccesIk heb nog aangeboden die ex op te halen maar ineens -floep- alles weg (dekbedovertrekkenvanwillemenmaxima, gastendoekjes, wc-eend)
Hans Klok belde, aanklacht wegens plagiaat.

Maar wel bedankt voor mijn nieuwe motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven