Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast UK

14-07-2014 19:02 81 berichten
Kijkt er iemand ? Wel even andere koek dan het Nederlandse aftreksel van Max hier zeiken ze elkaar snoeihard af beetje te af en toe .
Die Jill heeft weinig zelfreflectie zelf volop commentaar en te weinig betalen maar het onterecht vinden als de anderen hetzelfde doen .
Heeft het stel dat als laatste eindigde toevallig ook aan een kookprogramma meegedaan?
Jee, The Barns, een B&B zonder slot op de kamerdeur. Dat zou ik ook 'n grote NO GO vinden.
Ja dat vond ik ook vrij apart zou ook niet graag op die keiharde bankjes willen zitten bij het ontbijt . Wij zetten trouwens ook altijd koffie en thee op de kamer zou dat ook missen als dat er niet stond hadden de andere gelijk in .
Geweldig!!! Nieuwe verslaving.

De tirade over het nooit meer toelaten van leerkrachten omdat ze overspelige smeerpijpen zouden zijn als voorlopig hoogtepunt!
Alle reacties Link kopieren
Wat een zeikgasten daar zeg.

Ik begin nooit een B&B in de UK
Ik loop nu al achter, zit nu nog donderdag te kijken. Er wordt ook ontzettend veel herhaald in de afleveringen, ELKE keer die intro van de kandidaten. Dit is duidelijk voor een oudere doelgroep gemaakt
Je kunt het ook allemaal online terug kijken.

Het heet hier in the UK "four in a bed ".
quote:lilyofthevalley, 4 dagen geleden

Ik loop nu al achter, zit nu nog donderdag te kijken. Er wordt ook ontzettend veel herhaald in de afleveringen, ELKE keer die intro van de kandidaten. Dit is duidelijk voor een oudere doelgroep gemaakt

Neehoor, met zo weinig mogelijk materiaal (en geld) toch een uur vol maken. Gebeurt hier in NL bij sommige commerciële zenders net zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En dat stoort me net zo. Ik kijk inmiddels niet meer.
Is dit programma ook ergens terug te zien?

Bvd!
Prachtige kamers en locatie bij die 2 mannen maar 250 euro voor 1 nacht?

Dat ontbijt vond ik geen 5 sterren waard,ik had daarvoor een uitgebreid superheerlijk ontbijtbuffet verwacht met zeer veel keus.

Maar 2 worstjes,uitgekookt spek,bloedworst en een gepocheerd ei nee niet mijn 5 sterren ontbijt ook al smaakt het fantastisch.Maar goed UK he.

Ooit in 4 sterren hotel Koningshof in Veldhoven een weekend geweest.Dat was een 5 sterren ontbijtbuffet fantastisch.En die was nog geen 250 euro.
quote:rosanna08 schreef op 14 juli 2014 @ 19:57:

ik vind het hilarisch, allemaal volwassen mensen die zich als kleuters gedragen

Haha ik kom jou ook altijd tegen op dit soorttopics he

Ik vind het leuk maar wel een beetje té kuttig naar elkaar. Twee weken terug ofzo was er zo'n stel dat zelf werkelijk niks voor elkaar had, vies, oud, maar dan de anderen steevast veel te weinig betaalden. En om de een of andere reden mocht die man steeds bepalen hoeveel het werd, heel raar. Was met die ouders van charlotte church geloof ik.
Kijkt iemand dit? ik ben dit vanaf volgende week gaan volgen... en meteen verslaafd.

Elke dag zijn er 2 afleveringen en 2 series pw.

Het idee is simpelweg dat 4 b&bs te strijd aangaan. Ze logeren een nacht bij elkaar en geven elkaar dan een cijfer voor een aantal ultra belangrijke B&B kwaliteiten...

Natuurlijk zitten er een hoop valse kandidaten bij ( anders was er geen moer aan) en een aantal gezellige alles vrienden.

Nog meer liefhebben die dit kijken?
Superleuk om te kijken. Er zitten inderdaad valsspelers tussen die anderen onderbetalen, alleen maar om te winnen. Een zure winst, zo bleek van de week alweer.
Ik vond het verschrikkelijk!

Hier een tijd geleden op tv geweest.

En dan ook met dat geld. Ik geef £5 minder want er hing een spinneweb achter het gordijn op 6 meter hoogte

Ik kan niet zo goed tegen programma's die zijn bedacht om gemeen te zijn.
Ik vind het wel geinig, op zo'n regenachtige middag tussen de klusjes door. Men is alleen wel vrij vals, dat had ik op één of andere manier niet verwacht bij die "nette" Britten!
Oh heerlijke tv. Dat gekat onderling vind ik zó grappig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Op welke zender komt dat? (Nitwit)
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Ik kwam een beetje langzaam op gang maar wat is het een leuk programma.

Alleen wel heel veel zeikerds hoor.

Wel lekker om te trashen, doe ik nu met iemand op skype maar het is echt super geschikt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh ja leuk,volg het ook al een aantal weken:)

Heerlijk dat gekibbel onderling,wel jammer inderdaad dat sommige echt mierenneuken en express onderbetalen..
Hebben jullie t deze week gevolgd met die dieet trien? Die maar blijft mauwen dat anderen gevulde kandidaat af moeten vallen ???

RTL 8
Mijn favoriet nu is die Russische. Wat een heks! ' ik kreeg een gordijnroede op mijn hoofd!'

' weet je zeker dat je niet op het gordijn hebt gestaan? Omdat je nogal overgewicht hebt?'

' je bed ligt niet lekker'

'Andere dunnere gasten hebben daar nooit last van'

quote:haakje schreef op 20 augustus 2014 @ 16:58:

Mijn favoriet nu is die Russische. Wat een heks! ' ik kreeg een gordijnroede op mijn hoofd!'

' weet je zeker dat je niet op het gordijn hebt gestaan? Omdat je nogal overgewicht hebt?'

' je bed ligt niet lekker'

'Andere dunnere gasten hebben daar nooit last van'

Echt he!!!

Hoe kan je zo ongenuanceerd zijn bizar gewoon. ik vraag me wel steeds af waarom haar hubby niet mee is gegaan naar de anderen B&BS die leek me best voor reden vatbaar
Het lijkt wel little britain. Echt hilarisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven