Minnaar
dinsdag 15 juli 2008 om 17:14
Ja, hij zou eerlijk moeten zijn naar mij toe. Dat zou leuk zijn. Aan de andere kant ken ik hem en is een deel van de spanning voor hem het stiekeme eraan. Dus als ik moet wachten tot hij dit uit zichzelf verteld kan ik lang wachten.
Goed,ik ga dus morgen of overmorgen het gesprek maar eens aan. Ik zal rustig zijn, charmant en een dame.
Ik zal niet uithalen naar hem. Fysiek noch verbaal.
Ik zal helder mijn standpunten uiteenzetten. Ik zal goed luisteren naar zijn verwachtingen van deze situatie.
Ik zal NIET laatdunkend doen over haar. Ik zal hem GEEN verwijten maken. Ik zal NIET verongelijkt reageren.
Ppfff; adem in, adem uit....
Goed,ik ga dus morgen of overmorgen het gesprek maar eens aan. Ik zal rustig zijn, charmant en een dame.
Ik zal niet uithalen naar hem. Fysiek noch verbaal.
Ik zal helder mijn standpunten uiteenzetten. Ik zal goed luisteren naar zijn verwachtingen van deze situatie.
Ik zal NIET laatdunkend doen over haar. Ik zal hem GEEN verwijten maken. Ik zal NIET verongelijkt reageren.
Ppfff; adem in, adem uit....
dinsdag 15 juli 2008 om 17:55
dinsdag 15 juli 2008 om 18:08
dinsdag 15 juli 2008 om 18:33
Geen enkel verhaal is oersaai stew....
en juist sommige verhalen op dit topic kunnen goed helpen ...
Had al geschreven dat afgelopen vrijdag ik weer een superdate had met sv.. en dat we goede afspraken hadden gemaakt.. Helaas kan hij zich er toch niet helemaal aan houden, sterker nog, hij stond gisteren spontaan bij mijn werk voor koffie. Geeft overigens ook aan dat hij meer wil zijn dan een nr2. Hij geeft aan 'totally in love' te zijn. Vleiend, zeker, maar meteen beangstigend voor mij, zeker omdat ik hem ook meer dan graag zie. Maar ik wil gewoon een sv'tje en eigenlijk niet meer dan dat... (niet helemaal waar, want ik wil een sv'tje waarmee ik lol kan hebben, gekkigheid kan uithalen etc, maar waarbij de boel hoofdzakelijk beperkt blijft tot de s)
Zit dus enorm te dubben.. doorgaan of toch maar de boel be-eindigen... Ga overmorgen op vakantie en misschien niet aardig, zit eraan te denken hem morgen te laten weten dat het misschien beter is als we hier stoppen....
moeilijk moeilijk moeilijk... en slecht voor de nachtrust... blijft malen in dat hoofd
en juist sommige verhalen op dit topic kunnen goed helpen ...
Had al geschreven dat afgelopen vrijdag ik weer een superdate had met sv.. en dat we goede afspraken hadden gemaakt.. Helaas kan hij zich er toch niet helemaal aan houden, sterker nog, hij stond gisteren spontaan bij mijn werk voor koffie. Geeft overigens ook aan dat hij meer wil zijn dan een nr2. Hij geeft aan 'totally in love' te zijn. Vleiend, zeker, maar meteen beangstigend voor mij, zeker omdat ik hem ook meer dan graag zie. Maar ik wil gewoon een sv'tje en eigenlijk niet meer dan dat... (niet helemaal waar, want ik wil een sv'tje waarmee ik lol kan hebben, gekkigheid kan uithalen etc, maar waarbij de boel hoofdzakelijk beperkt blijft tot de s)
Zit dus enorm te dubben.. doorgaan of toch maar de boel be-eindigen... Ga overmorgen op vakantie en misschien niet aardig, zit eraan te denken hem morgen te laten weten dat het misschien beter is als we hier stoppen....
moeilijk moeilijk moeilijk... en slecht voor de nachtrust... blijft malen in dat hoofd
dinsdag 15 juli 2008 om 18:33
quote:stewardess schreef op 15 juli 2008 @ 18:14:
Dan schrijf ik daarna over mijn laatste date....Uh-uh, nee Stew: jij draait je er altijd voor weg Dus hatsekidee, bloot met die billen, laat je vlieguurtjes nu maar eens zien
Dan schrijf ik daarna over mijn laatste date....Uh-uh, nee Stew: jij draait je er altijd voor weg Dus hatsekidee, bloot met die billen, laat je vlieguurtjes nu maar eens zien
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 15 juli 2008 om 18:46
dinsdag 15 juli 2008 om 20:24
dinsdag 15 juli 2008 om 23:35
quote:Q-Q schreef op 15 juli 2008 @ 20:24:
Speltip 54: Een sv waarvan je benauwende gevoelens krijgt, is meestal geen lang leven beschoren..
Probleem is dat ik hele andere gevoelens heb dan benauwde..
Maar serieus... denk dat je er na 11 mnd niet aan ontkomt dat je enige betrokkenheid bij elkaar hebt. Misschien maar eens na de vakantie een goed gesprek en eerst even afkoelen.
Ja en ook ik sta open voor de voorpublicatie...
Speltip 54: Een sv waarvan je benauwende gevoelens krijgt, is meestal geen lang leven beschoren..
Probleem is dat ik hele andere gevoelens heb dan benauwde..
Maar serieus... denk dat je er na 11 mnd niet aan ontkomt dat je enige betrokkenheid bij elkaar hebt. Misschien maar eens na de vakantie een goed gesprek en eerst even afkoelen.
Ja en ook ik sta open voor de voorpublicatie...
woensdag 16 juli 2008 om 08:42
Overigens vind ik het een aardige vraag.
Kan/mag jouw sv een ander ernaast hebben?
Voor mijzelf geldt dat daarover afspraken zijn.
We hebben beiden die vrijheid, maar vertellen het elkaar wel.
Ik heb alleen zelf gemerkt dat ik het niet aanga om er nog iets naast te beginnen. De mogelijkheid was er, maar ik heb die afgewezen.
Ik heb dat mijn sv/vriendin ook verteld en die reageerde eigenlijk zeer opgelucht.
Ze wil mij liever niet delen gaf ze aan.
Ik, op mijn beurt, heb er geen problemen mee als het zou gebeuren. Vorige zomer is het ook een keer gebeurd. Mijn s//vriendin was op vakantie iemand tegen gekomen en had daar nog een paar keer mee afgesproken.
Het is op niets uitgelopen verder.
Mijn sv/vriendin is single.
Hoe denken jullie hierover??
Kan/mag jouw sv een ander ernaast hebben?
Voor mijzelf geldt dat daarover afspraken zijn.
We hebben beiden die vrijheid, maar vertellen het elkaar wel.
Ik heb alleen zelf gemerkt dat ik het niet aanga om er nog iets naast te beginnen. De mogelijkheid was er, maar ik heb die afgewezen.
Ik heb dat mijn sv/vriendin ook verteld en die reageerde eigenlijk zeer opgelucht.
Ze wil mij liever niet delen gaf ze aan.
Ik, op mijn beurt, heb er geen problemen mee als het zou gebeuren. Vorige zomer is het ook een keer gebeurd. Mijn s//vriendin was op vakantie iemand tegen gekomen en had daar nog een paar keer mee afgesproken.
Het is op niets uitgelopen verder.
Mijn sv/vriendin is single.
Hoe denken jullie hierover??
woensdag 16 juli 2008 om 09:00
Als jezelf getrouwd bent en je hebt een single SV, lijkt me niet dat je die dan kunt verbieden zelf open te staan voor een mogelijke relatie; of zelfs maar problemen mee hebben, dat zou egoistisch zijn of zelfs wat onvolwassen. Maar het is wel prettig als je daar afspraken over maakt en er vooraf eventuele mededelingen over doet.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 16 juli 2008 om 09:11
Ik kies liever voor een gebonden sv. Geen nr1 verwachtingen en duidelijke afspraken over gevoelens. Mochten die te ver gaan dan wordt er een punt achter gezet en anders iig een tijdje afstand genomen van elkaar. Omdat ik toch een soort van verliefd ben zou ik er geen 2e of 3e sv op na kunnen houden. Ik zou het ook niet kunnen handelen als mijn sv dat zou doen, ik wil dan toch een soort van exclusief zijn en hem niet met een derde delen. Mocht hij dat wel willen dan is dat voor mij ook een reden om de 'relatie' te beeindigen.Ik vind wel dat je daar eerlijk in moet kunnen zijn.
woensdag 16 juli 2008 om 09:16
Ja, als je SV single is moet je er altijd rekening mee houden dat er iemand anders tussen komt. Het lijkt me ook logisch wanneer je SV verliefd wordt op iemand, je SV-relatie (al dan niet tijdelijk) stopt... Anders ontneem je je SV toch de kans om iets op te bouwen met een nieuwe partner. En het lijkt me ook vrij normaal, dat als je als single een potentiële partner tegenkomt, je in eerste instantie toch daar helemaal voor gaat en niet ook nog eens seks hebt met een SV...
woensdag 16 juli 2008 om 11:41