Naam kitten

17-08-2014 20:02 128 berichten
Hallo allemaal

Wij hebben een ontzettend lief kitten, een katertje, waar we nog een naam voor moeten vinden. Onze andere katten hebben Disney namen, maar we kunnen geen andere naam meer bedenken.... Heb heel internet al afgezocht maar vind de perfecte naam maar niet. Nu wil ik graag een foto van hem erbij zetten maar ik weet helaas niet hoe dit moet.

Hebben jullie leuke ideeen? Of wordt dit het zoveelste topic over kattennamen waar jullie niet zoveel zin meer in hebben (begrijpelijk). Dan ga ik gewoon zelf nog maar ff nadenken
Walter
quote:Marthe. schreef op 18 augustus 2014 @ 13:54:

Roodkapje xDWe have a winner!
Alle reacties Link kopieren
Is dat jaarlijks vaccineren nu wel nodig? Heb mijn kat al jaren nier meer gevaccineerd...
Mijn dierenarts (http://www.uw-dierenartsutrecht.nl/) zegt dat het het bij katten die veel in contact komen met andere katten wel verstandig is. Na alle problemen die ik heb gehad zou ik het zeker doen.

Is het trouwens een raskat? Lijkt net een tijger, is Teigetje geen leuk idee?
Shere Khan (Sjeerekaan :D ) - de tijger uit Jungle Book. Lekker stoer voor zo'n klein dropje.
Mousse vind ik ook leuk! Figaro niet zo.

Verder vind ik Mimi altijd erg schattig.
.
Guus van Guus Geluk

Jake van de nooitgedacht piraten

Kuzco van keizer Kuuzco

Koda uit Brother Bear

Nemo hoewel ik dat niet los kan zien van de vis hahaha

Tarzan

Timon van Timon en Pumba

Toby....zo schijnt de schildpad uit Robin Hood te heten

Zazoo uit de Lion King

vind het een enorm dropje trouwens!!!
Pallas.
Leuk leuk leuk!!

Het is geen raskat, oma schijnt half maincoon te zijn..

Wat betreft vaccineren elk jaar, daar heb ik ook mijn vraagtekens bij. Maar die vraagtekens bestaan ook allang over de inentingen van baby's en kinderen. Ben naar een voorlichtingsavond gegaan en je schrikt ook van de risico's daarvan. Toch ga je daarom ook niet je kids oningeent laten rondlopen.

Maar idd, ontwormen komt goed. Hij gaat gewoon mee in de 4 x per jaar-ronde van de andere katten .

Wat een leuke namen heeft iedereen toch... Ik weet zeker dat ik er nu wel uitkom!
quote:roosv1989 schreef op 17 augustus 2014 @ 21:59:

Maar t hoeft niet perse disney te zijn. Lijkt ons alleen leuk...

Hoe heten jouw katten dan mylene?

Mijn kat die precies op die van jou lijkt heet Kane. Ik heb een rooie die heet Bo Ghi (betekent dapper kereltje, je spreekt het uit als Boodjie) en mijn oudste heet Floyd.

Voor een rooie vind ik de naam Pepper ook heel leuk!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hallo allemaal

Slecht nieuws... op deze herfstachtige dag heb ik Figaro (dat was t geworden) moeten laten inslapen.

Vanmorgen nog lekker aan t rennen en eten en ineens viel hij neer. Als een vaatdoekje lag hij zachtjes te mauwen. Ik als een idioot naar de DA en die heeft m gelijk een spuitje gegeven. Hartafwijking..

Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik wil hem oppakken en tegen me aan drukken, zoveel ongeloof dat dit echt is gebeurd.

Ik weet verder niet wat te zeggen, ben echt helemaal leeg van binnen. Kan alleen nog maar huilen.....
Jeetje wat erg!!
Ja ik heb me echt als een idioot gedragen daar.. Heb gesmeekt of ze hem alsjeblieft konden opereren...
Ach mijn hemel, wat vreselijk, mijn mond zakt open, letterlijk,

dikke knuffel en sterkte roosv Getverdegetver...
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Dat is niet idioot, je doet alles wat in je vermogen ligt en ver daar buiten
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Ach wat erg :( Zo'n mooi en lief katje, zo kort nog maar bij jullie..

Veel sterkte!
Oh dank jullie wel!

Ik voel me letterlijk een zombie. Ik was zo gek op hem, ben er kotsmisselijk van. Ik weet dat het geen nachtmerrie is en ergens hoop ik toch zoooo dat ik hem ineens weer voorbij zie hobbelen....
Wat naar! Moet er niet aan denken.
quote:roosv1989 schreef op 22 augustus 2014 @ 17:13:

Hallo allemaal

Slecht nieuws... op deze herfstachtige dag heb ik Figaro (dat was t geworden) moeten laten inslapen.

Vanmorgen nog lekker aan t rennen en eten en ineens viel hij neer. Als een vaatdoekje lag hij zachtjes te mauwen. Ik als een idioot naar de DA en die heeft m gelijk een spuitje gegeven. Hartafwijking..

Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik wil hem oppakken en tegen me aan drukken, zoveel ongeloof dat dit echt is gebeurd.

Ik weet verder niet wat te zeggen, ben echt helemaal leeg van binnen. Kan alleen nog maar huilen.....

Ohhh wat erg zeg. Wat ontzettend zielig. En zo jong ......

Heel veel sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ach wat sneu voor jullie! hele dikke knuffel
Ja het begint nog steeds niet echt door te dringen.

Dochter heeft net een tekening voor hem gemaakt met 'ik mis Figaro' erop... hartverscheurend.

En ik voel me echt verdoofd van verdriet. Wat kan een mens toch veel van een dier houden...

Zo oneerlijk
In de Aristocats heb je genoeg namen om te kiezen, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat zielig :(

Heel veel sterkte!
She needed a hero. So that's what she became.
He wat erg, zit ik hier vrolijk mee te lezen over al die leuke namen, en nu dit.

Zo'n prachtig jong katje. Heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven