Afknappers

23-09-2013 08:23 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou echt afknappers bij mannen (of vrouwen)? Natuurlijk is niemand perfect maar ik ben benieuwd waar mensen echt op afknappen.

Ik trap af: ik zie elke ochtend een groepje mannen in pak fietsen met een fietshelm op. Elke man heeft een karretje achter zijn fiets met daarin een kind.
Zie er hier al heel veel voorbij komen waarmee ik het eens ben maar dan zelf ook nog maar een lijstje :D

Mannen met (veel) lichaamshaar

Mannen onder de 1m85

Mannen die roken, veel drinken, aan de drugs zijn

Vreemdgaan

Mannen die je van top tot teen aanstaren wanneer je voorbij loopt

Mannen die door kunnen gaan als m'n vader en je proberen te versieren (wat gaat er in dat hoofd om?!)

Mannen die zich dominant en arrogant opstellen en doen alsof vrouwen minder zijn dan hen

Mannen die vrouwonvriendelijke dingen zeggen

Mannen met kind(eren)

Mannen die een partner kiezen vanwege kinderen (had laatst een bijna date met een jongen die aan mij vroeg of ik later kinderen wil, zomaar uit t niets, kende deze jongen net een paar dagen. Toen ik 'nee' antwoordde zei hij 'oké dan gaat dit niet werken' dus de date is er nooit van gekomen - kende hem via Tinder)

Mannen die niet kunnen schrijven/spellen

Mannen die de hele tijd roepen hoe geil Megan Fox (om maar even iemand te noemen) wel niet is

Mannen die dik zijn

Mannen die gamen

Hahaha ik kan nog uren doorgaan merk ik maar laat ik het hier maar bij houden.
Mannen die in neus peuteren.

Mannen die over je heen praten en altijd gelijk willen hebben.

Mannen op air max schoenen

Volwassenen mannen die zich echt als een puber gedragen.

Mannen die veel op Facebook zitten en heel veel vrienden hebben en constant wat moeten melden op FB.

Mannen met haar wat eigenlijk al kaal begint te worden, maar met een beetje gel nog proberen er wat van te maken. Of een tulband kapsel hebben.

Mannen met een hele strakke modelloze jeans die zowat onder de oksels uitkomen

Mannen met lelijke tenen/voeten. (Vrouwen ook) met van die enge

lange tenen wat net vingers zijn

Mannen met bomberjacks

Mannen met mooie witte sportsokken

Mannen met een hete aardappel in hun keel, compleet met overhemd onder een sweater met sjaaltje
quote:Mannen die een partner kiezen vanwege kinderen (had laatst een bijna date met een jongen die aan mij vroeg of ik later kinderen wil, zomaar uit t niets, kende deze jongen net een paar dagen. Toen ik 'nee' antwoordde zei hij 'oké dan gaat dit niet werken' dus de date is er nooit van gekomen - kende hem via Tinder)

Waarom zou hij met je moeten zijn gaan daten als hij als wist dat jullie toekomstbeelden niet verenigbaar zijn?

Ik geef hem groot gelijk.
Mannen die praten tijdens seks en de meeste dingen die genoemd zijn door 1983-ehv
Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:boebezoebe schreef op 23 september 2013 @ 08:42:

Mannen die het over 'de vrouwtjes' hebben (las ik net ergens in een topic..jakkes).

Mannen die bij alles wat je verteld je willen verbeteren, je willen uitleggen hoe het precies zit.

Heb net een profiel gelezen waar ze haarzelf vrouwtje noemde.

Daar ga ik dan weer een graad van omlaag.

Foto met een gozer erbij, tenzij het een homovriend is.

Afstands foto's. Komop ik wil zien of ik je knap vind, niet in welk land je op vakantie bent geweest.

En de Pluk de dag, tik een eitje. Yolo, Temet Nosce, Carpe Diem, Vea Victus, Quapla' kreten. Okay, de laatste twee mogen.

En het, ik hou waar iedereen van houdt. Maar dat is meer een puntje van kritiek strikt gereserveerd voor de afwijkers zoals ik.

Maar ik kijk dit allen door de vingers als ze mooie ogen hebben.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Nou dan snap ik waarom mijn vriend nog vrijgezel was toen ik hem leerde kennen Ben namelijk hopeloos verliefd op mijn rokende gamende man met kinderen en lekker veel lichaamshaar.
@nemesis ik kende hem net een paar dagen, hij vroeg zelf of ik zin had eens met hem op date te gaan en later kwam out of nowhere de vraag of ik kinderen wil. Vind ik een beetje apart als je elkaar net een paar dagen kent en niet eens in het echt hebt gezien. Toen ik doorvroeg zei hij zelfs dat hij een vrouw 'kiest' op basis of zij kinderen wilt. Vind ik persoonlijk ontzettend raar (dat lijkt me iets wat pas ter sprake komt als je al een tijd een relatie met iemand hebt en naast dat - wtf ik ben 20, kinderen is wel het allerlaatste waar ik aan wil denken)
Snurkende mannen en mannen die het altijd over zichzelf hebben en geen belangstelling hebben wat jij doet of waar jij van houdt en inderdaad die verkleinwoordjes gebruiken zoals vrouwtje...brrr
quote:anoniempje310314 schreef op maandag 23 september 2013 08:53 Mannen die 'hihi' schrijven.Pff vreselijk!!!
.... en dat rokende harige monster staat nu zelf sinaasappeltjes voor me uit te persen en american pancakes te bakken
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-11-2017 22:13
Reden: trollen
97.95% gewijzigd
[...]
En daarvoor heb je je speciaal aangemeld. Hahahahaha OK. Doei.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-11-2017 22:14
Reden: quote verwijderd
68.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven