Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik ooit in een vlaag van administratieactiviteit meteen bij reserveren al mijn Slempweekendbijdrage heb gedaan, mocht dat niet zo zijn, geef je dan nog een gil Lil?

voor het viezepakjesdrinkend Hert. Je bent stoer wijf, spuug in het vervolg wel even in de wasbak ja, nu zit Dries eronder en die kwam alleen maar sollicitatiegesprekken houden.
Bam, al reageer je nog maandenlang niet meer op wat we hier verder aan fivoliteiten tikken, kan jou het schelen. En wij kunnen het ook wel hebben (verklaar ik hier maar even voor ons allen) Maak je maar druk over wat de moeite waard is om je over druk te maken. Lukt het je mannenhert om mensen aan te nemen zodat hij zelf vaker thuis kan zijn?
O, Toet (over adequaat reageren gesproken...): ja, van jou had ik geloof ik binnen een dag binnen, dat was razende rap!
quote:lilian02 schreef op 15 juli 2008 @ 10:30:

Zeg, kan Het Leven de Kroeg even een tikkie ontzien (althans de schaduwzijde ervan dan), want we hebben hier al wel genoeg porties liggen om even zoet mee te zijn. Met dank.Zo, mag ik me hier even bij aansluiten? 'k Heb een paar dagen weinig tot niet gecomputerd wegens megahoofdpijn-door-verstopte-holtes en er gebeurt weer van alles. Ik wilde voor een ieder dat het nu gewoon eens klaar was.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Group
Ik sluit me even aan

En helemaal eens met Lil Bam. Lijkt me dat je genoeg hebt aan jezelf.
even een leuk ding dan: ik heb de baan!!!!!! 1 september ga ik beginnen en we kwamen tot de conclusie dat ik nog maar even wat extra vakantiedagen op moet nemen, dus ik werk nog 4 late diensten en 3 nachten en dan heb ik 5 (!) weken vakantie!

Ben blij en moe, heb nauwelijks geslapen vandaag en ben de hele dag drukdrukdruk. Ga in principe ook morgen de auto ophalen, dus dat wordt leuk!

even een dikke knuffel voor bam. Ik ken de pakjes. Ze zijn smerig indeed. Wat het voor mij iets minder ranzig maakte was shaken met heel veel ijsblokjes. Dan wordt het iets verdund en iets luchtiger. Of de variant die met yoghurt oid is gemaakt, waardoor het wat minder zoet en plakkerig is. Vond ik prettiger tenminste. Go girl!

Lil, ik dacht dat ik net zo`n enthousiaste vlaag zoals toet had doorgemaakt maar ga ernstig twijfelen nu. Wil jij even gillen aub?

Meiden, ik ga even wat drinken en dan slapen, tot morgen!
~staat al een tijdje te gillen, maar misschien bedoelt bentetje het anders?~

Ik zal het even nazien dear, en anders mail ik wel even.

GEFELICITEERD met je nieuwe baan (en met 5 weken vrij!!!!)
Goed gedaan Bentetje!!!!!! Succes met de laatste loodjes in huidige baan en wat heerlijk zeg, die vijf weken vakantie. Ik zou gaan werken gisteravond, maar ben om 20 uur bij het voorlezen van de kinderen blijven liggen. gaaaap. Nu werken dus.

Gaat ie nu weer wat beter Alex?? Hoop zo!
Grmblh, wordt steeds van het internet gegooid. Provider snapt het ook niet. Lekker handig, NOT.

Lees net op ander topic dat mijn nichtjeslashschoonzus naar het ziekenhuis is; ze is zwanger van tweeling en wordt vandaag ingeleid. Baby's zijn al 38 weken, dus dat is mooi. Hopen op goede berichten later deze dag!
Ooo spannend Toet! ~duimt een rondje mee~
Hee, da's zeker leuk.. tweeling op komst! Smelt.

En gefeliciteerd, Bent! Leuk dat ze je direkt wilden hebben en dat je zelf ook die knoop hebt doorgehakt! Spannend! En lekker zeg, 5 (!!) weken vakantie!
nou hè, daar ben ik ook wel aan toe....

Wauw toetje, dat is superspannend,zijn het haar eerstse kinderen?

Getver, we balen. we zouden vandaag de auto halen, hebben het geld deels geleend. Nu is dat gisteren gestort maar omdat het na 13 uur was staat het niet dezelfde dag op de rekning. Je raad het al: het staat er nu nog niet op. aangezien we de auto niet om de hoek gekocht hebben (ivm LPG wat hier nauwelijks te koop is) durven we nog niet te gaan rijden. zou wat lullig zijn, als we er staan en het geld staat er nòg niet op. Nu zitten we dus te hangen en loggen elk half uur in op internet of het er al op staat.
Dat is inderdaad wel onhandig, Bentetje. Inmiddels wel onderweg hopelijk?

En spannend, Toet! Leuk altijd; die spanning van geboorte. Dacht er zondag nog aan, dat ik twee jaar geleden wekenlang onafscheidelijk was van de telefoon omdat de Dot due was. Wat was dat spannend zeg.

Ik heb net mijn spaarpotje omgegooid en geteld en nu heb ik 50 euro in mijn vakantie-envelopje! Ik mikte het hele jaar muntjes in een potje ergens in de keukenkast, gewoon als ik eraan dacht. En haalde er ook wel eens wat uit als ik het zakgeld van de Bloesjes even niet contant had (ze accepteren geen Visa, die troela's.....) of overblijfgeld moest hebben. Maar nu bleek ik dus ruim 50 euro te hebben! Even gewisseld bij de snackbar op de hoek, ben er blij van.

~gaat nog even werken~
Héééé Bent, gefeliciteerd!!!!

Super joh, echt heel fijn dat je zo snel aangenomen bent. Zie je wel dat je gewild bent? En nog maar een paar diensten en dan zó lang vakantie. Heerlijk!

(Is één van die late diensten toevallig op dinsdag? Dan kom ik je even live dikke zoenen brengen!)

Bloes, wat een heerlijkheid, wat een heerlijkheid, dat leven samen met je verloofde!

Bam, je bent een bikkel. Al zul je dat x keer per dag (ik weet niet hoe vaak je een pakje moet) zelf ook wel heel sterk voelen, het kan geen kwaad om het nog een keer extra te vertellen.

Oh en over stoer gesproken: een autodeur vervangen is echt niet stoer hoor. Dat is een kwestie van vier boutjes losdraaien, iemand klaarzetten die de deur opvangt, diezelfde persoon de nieuwe deur omhoog laten houden en de bouten er weer indraaien. Slot vervangen had ik nog nooit gedaan, maar dat bleek verrassend simpel. Als ik het nog eens bij de hand heb, dan kan ik dat dus ook. Koken is moeilijker, dan moet je ook nog eens op de tijd letten. Maar voor de rest is het dus gewoon een kwestie van linksom roeren en rechtsom roeren.

*legt nog een stapeltje 's neer*

Wie wil, moet maar pakken.
Gefeliciteerd met Baan Bent! Ik heb ook bijna 5 weken vakantie in het verschiet, heerlijk!

Bam,

Is het nog gelukt met de auto Bentetje?
Bent, gefeliciteerd! Wat super joh! Zowel van die baan als van je -welverdiende- vakantie - wat heeeeeeeeeeeerlijk voor je

En ooooooh Toet, wat spannend van je schoonzusje. Is 't niet wat gek om dat op 't forum te moeten lezen, trouwens?

Hier beginnen de holtes langzaam leeg te lopen (yay voor neusspray!), maar die hoofdpijn is wel erg irri. Vooral ook omdat ik 's nachts niet lekker kan slapen omdat ik m'n draai niet kan vinden - alles doet dan zeer. Om het allemaal te completeren, begint Zoon ook weer verkouden te worden én komt z'n knobbel op z'n keel weer opzetten. Ik word hier werkelijk zoooo simpel van.

Net ook even Bam gesproken en die heeft best last van de kuur van gisteren. Pijn in haar mond, onrustige benen, slecht geslapen natuurlijk. Voelt zich vandaag eigenlijk gewoon algeheel belabberd en -dus- niet in staat om een update te doen of wat dan ook op het forum. Gelukkig heeft ze nu even een weekje rust en ik hoop dat ze nu een beetje kan opknappen. Ze vond 't wel lief van me dat ik solidair met 'r ben qua belabberd voelen
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Wow.... 5weken vakantie! Dat lijkt me zaaaaaaalig!

Bent, hartstikke gefeliciteerd met je baan! Goed man!!

Oh ja, en wb dat geld; de garage kan de bank ook bellen om te vragen of de transactie onderweg is. Komt hier wel eens voor....

Over nieuwe auto's gesproken. Ik moest eergisteren met een leenauto naar 't werk, want onze auto moest APK-gekeurd en schoongemaakt enzo. Gisteren was ik op de fiets naar 't werk, ik kom thuis en.... is m'n auto verkocht! Wel g**%I#IO%D_(@#. Da's de tweede keer dat me dat gebeurt! Ben ik net gehecht aan m'n kar, ben ik 'm weer kwijt. Zal me benieuwen waar ik nu weer in terecht kom, en voor hoelang.....

Oh, even 2 kids uitelkaar trekken........
Ach jee...arme Bam. Hopelijk komt ze er snel bovenop om de rest van de week weer aan te sterken. Lijkt me geweldig klote om je zo allerbelabbertst te voelen. En dan ook nog 3 kotertjes die hun aandacht willen. Poe!

Toet! Spannend, man! En een tweeling nog wel....
quote:xop720 schreef op 16 juli 2008 @ 16:44:

Ik moest eergisteren met een leenauto naar 't werk, want onze auto moest APK-gekeurd en schoongemaakt enzo. Gisteren was ik op de fiets naar 't werk, ik kom thuis en.... is m'n auto verkocht! Wel g**%I#IO%D_(@#. Da's de tweede keer dat me dat gebeurt! Ben ik net gehecht aan m'n kar, ben ik 'm weer kwijt. Zal me benieuwen waar ik nu weer in terecht kom, en voor hoelang.....

BULDER!
quote:Alex schreef op 16 juli 2008 @ 16:44:

En ooooooh Toet, wat spannend van je schoonzusje. Is 't niet wat gek om dat op 't forum te moeten lezen, trouwens?

Nee hoor, hebben niet een heeeeel close contact en ik wist dat ze geen idee hadden hoe lang inleiden nog zou duren. Ben ondertussen gebeld door haar partner (=zus van Lief) en heb de update. Maar zal die nog niet op het forum zetten, pas als er in haar eigengroepjetopic wat staat zal ik het hier ook vertellen!
hahaha, die autoactie van Xop; je zal maar met een garagehouder getrouwd zijn!
Zie dat er op haar eigen topic ondertussen een bericht staat, dus kan ik ook hier vertellen; we zijn oom en tante geworden van een tweeling; een jongen en een meisje. Alles goed gegaan. Fijn hoor. Beide kinderen wegen zes pond. Net als mijn kinderen bij de geboorte. Maar ik deed er maar 1 per keer. Respect hoor voor mijn nichtjeslashschoonzus, twee grote babys gedragen en gebaard!
Kwartet!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven