Utopia 2 (spoiler alert!)
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:34
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:42
quote:ElleMichelle schreef op 22 augustus 2014 @ 13:33:
Met alleen isabella,nicoline,laura b,colinda en die types wordt Utopia supersaai
Valt wel mee, denk ik. Ik vind Isabella alles behalve saai.
Laura B is een vuil sneaky wijf trouwens.
Billy en Ruud hebben van Utopia een ranzig programma gemaakt waardoor veel mensen er niet meer mee geassocieerd wilden worden.
Zonder die twee was het veel leuker en beter geworden.
Met alleen isabella,nicoline,laura b,colinda en die types wordt Utopia supersaai
Billy en Ruud hebben van Utopia een ranzig programma gemaakt waardoor veel mensen er niet meer mee geassocieerd wilden worden.
Zonder die twee was het veel leuker en beter geworden.
vrijdag 22 augustus 2014 om 13:46
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
Ja dat is dan weer een beetje jammer. Maar wel leuke tv.
Zeker te weten.
Ik ben fan van het eerste uur.
[...]
Ja dat is dan weer een beetje jammer. Maar wel leuke tv.
Zeker te weten.
Ik ben fan van het eerste uur.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 22 augustus 2014 om 15:38
Nah ruud is vooral gewoon echt schijtirritant, ik vind het ook stom dat ze gewoon niet meehelpen met evenementen etc.
Rienk is ook irritant maar maakt wel schoon en helpt met dingen bouwen soms enzo.
Ivan, René, Nicoline, Colinda en Isabella vind ikprima oké. De rest irritant, hoewel Georgio wel verbeterd is.
Rienk is ook irritant maar maakt wel schoon en helpt met dingen bouwen soms enzo.
Ivan, René, Nicoline, Colinda en Isabella vind ikprima oké. De rest irritant, hoewel Georgio wel verbeterd is.
vrijdag 22 augustus 2014 om 15:50
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
Zonder die twee was het veel leuker en beter geworden.Laura b is juist eerlijk en recht door zee en zegt persoonlijk aan Isabella hoe zij over haar denkt kan Isabella nog wat van leren.
[...]
Zonder die twee was het veel leuker en beter geworden.Laura b is juist eerlijk en recht door zee en zegt persoonlijk aan Isabella hoe zij over haar denkt kan Isabella nog wat van leren.
vrijdag 22 augustus 2014 om 17:49
vrijdag 22 augustus 2014 om 17:52
quote:ElleMichelle schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:
[...]
Laura b is juist eerlijk en recht door zee en zegt persoonlijk aan Isabella hoe zij over haar denkt kan Isabella nog wat van leren.
Ja, de trut ging, nadat ze er eerst met minimaal 5 andere bewoners over geroddeld had, Isa vertellen dat ze arrogant overkwam omdat ze wel erg blij was dat ze een plaat op mocht nemen met Wolter Kroes.
Ze vindt Lot helemaal geweldig, heeft Lot ook gezegd dat zij eigenlijk veel beter kan zingen dan Isa en Billy vindt ze ook een fijn mens.
Ik moet d'r niet, dat mag duidelijk zijn.
Charlot, die ik ook af en toe wel kan schieten, ging trouwens wél heel goed om met het succes van Isa. Ze gaf toe dat ze best jaloers was en zelf ook graag zo'n kans gekregen had maar ze leek oprecht blij voor Isabel.
[...]
Laura b is juist eerlijk en recht door zee en zegt persoonlijk aan Isabella hoe zij over haar denkt kan Isabella nog wat van leren.
Ja, de trut ging, nadat ze er eerst met minimaal 5 andere bewoners over geroddeld had, Isa vertellen dat ze arrogant overkwam omdat ze wel erg blij was dat ze een plaat op mocht nemen met Wolter Kroes.
Ze vindt Lot helemaal geweldig, heeft Lot ook gezegd dat zij eigenlijk veel beter kan zingen dan Isa en Billy vindt ze ook een fijn mens.
Ik moet d'r niet, dat mag duidelijk zijn.
Charlot, die ik ook af en toe wel kan schieten, ging trouwens wél heel goed om met het succes van Isa. Ze gaf toe dat ze best jaloers was en zelf ook graag zo'n kans gekregen had maar ze leek oprecht blij voor Isabel.
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:37
zondag 24 augustus 2014 om 10:58
Sneu voor Isa inderdaad. Ik zou wel gillend gek worden van die stem maar op zich lijkt ze me wel ok.
.
Ik heb het idee dat René ook een beetje een vuil spelletje aan het spelen is, ok hij werkt hard etc maar hij wil volgens mij ook wel gelijk hebben altijd en de baas zijn. Wel fijn dat er eens iemand tegen ruud in gaat.
.
Ik heb het idee dat René ook een beetje een vuil spelletje aan het spelen is, ok hij werkt hard etc maar hij wil volgens mij ook wel gelijk hebben altijd en de baas zijn. Wel fijn dat er eens iemand tegen ruud in gaat.
zondag 24 augustus 2014 om 19:49
zondag 24 augustus 2014 om 20:38
zondag 24 augustus 2014 om 22:41
quote:elninjoo schreef op 24 augustus 2014 @ 19:57:
Even op utopiagekte gekeken en Sonny is weg omdat z'n moeder op de IC ligt. Er staat dan weer niet bij wat ze mankeert.
Volgens mij iets met ic, verslaving, verleden, terugval en maagbloeding.
Ik kan het mis hebben, want ik heb niet zo heel goed opgelet.
Even op utopiagekte gekeken en Sonny is weg omdat z'n moeder op de IC ligt. Er staat dan weer niet bij wat ze mankeert.
Volgens mij iets met ic, verslaving, verleden, terugval en maagbloeding.
Ik kan het mis hebben, want ik heb niet zo heel goed opgelet.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
maandag 25 augustus 2014 om 19:30
quote:Jibba schreef op 22 augustus 2014 @ 17:52:
[...]
Ik geloof niet dat dit helemaal klopt. Laura ging naar Isabel toe omdat Ies onderscheid maakte in oud en nieuw, Laura moest zich met de organisatie van iets maar niet te hard bemoeien want "oud" was een geoliede machine. Dat die machine 1.000den in de min staat werd er even niet bij vermeld.
En dat eerst met 5 mensen overleggen doen ze allemaal.
[...]
Ik geloof niet dat dit helemaal klopt. Laura ging naar Isabel toe omdat Ies onderscheid maakte in oud en nieuw, Laura moest zich met de organisatie van iets maar niet te hard bemoeien want "oud" was een geoliede machine. Dat die machine 1.000den in de min staat werd er even niet bij vermeld.
En dat eerst met 5 mensen overleggen doen ze allemaal.
woensdag 27 augustus 2014 om 13:23
Ik vind René nu al heel vervelend. De leider spelen, de moraalridder uithangen en principieel doen over alles en iedereen. Naar hoe hij tegen Isa deed. Maakte hij nou echt een opmerking over haar lichaam? Ik kon het niet goed verstaan. En ze slikken het allemaal als zoete koek. Geeft wel aan wat het niveau is van de Utopianen natuurlijk.
Laura B. vertrouw ik ook niet helemaal. Kan iemand me vertellen waarom alle meisjes meteen gaan soppen van Joey? Ik vind het een onvolwassen, onzeker en nietszeggend ventje.
Laura B. vertrouw ik ook niet helemaal. Kan iemand me vertellen waarom alle meisjes meteen gaan soppen van Joey? Ik vind het een onvolwassen, onzeker en nietszeggend ventje.
woensdag 27 augustus 2014 om 20:03
Ze gaan soppen omdat honger rauwe bonen zoet maakt. Je hebt jeuk en je wil gekrabd worden.
Rene vind ik een giga eikel. Grote bek, denkt dat ie alwetend is, vind zichzelf heel wat en stinkt volgens mij giga uit zn bek. Kortom, een aanwinst...NOT!
Laura B. Net zo nietszeggend als de rest. I rest my kees.
Rene vind ik een giga eikel. Grote bek, denkt dat ie alwetend is, vind zichzelf heel wat en stinkt volgens mij giga uit zn bek. Kortom, een aanwinst...NOT!
Laura B. Net zo nietszeggend als de rest. I rest my kees.