Good Luck!
dinsdag 15 juli 2008 om 21:07
Heee, ben ik ook weer. Ik kreeg van mijn moeder vanavond een foto-album met alles van mij van 0 tot 16. Superleuk! Zat ook een CB kaart bij van mij, altijd leuk jaren 70. Ik kreeg na 1 maand al druivesuiker door mijn fles (waarom? ik was echt een speknek) en na 3 maanden het advies beschuit te geven met sinaasappelsap. Nou ja, goed ik leef nog, maar het is toch wel bizar om te lezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 juli 2008 om 21:37
Leuk Mal! Ha ha, ja, ik keek ook op toen ik in mijn babyalbums las dat ik met 3 mnd sinaasappelsap met verkruimelde liga kreeg!
Ha, en het wordt eindelijk echt spannend?! Juuhuud, Rissieeeeeee, gebeurt er al wat?!
Amalia, welkom terug, klinkt relaxt, jullie vacance. Nog gecondoleerd met je oma. Je ouders hebben er heel wat kilometers op zitten!
Eh, ben ernstig zeef.
Kokos, dat wordt een meerjarenplan, die rechtszaak. Vervelend omdat zo'n lange tijd boven je hoofd te hebben hangen...
Compu, doodeng zo'n bijna-aanrijding. Besef je ineens hoe kwetsbaar je bent op de fiets...
Mamax, jij ook welkom terug! Alles goed bij jullie?
Bam, dat is een feestje waard zeg, 20 kg! Super!
CD, wat leuk dat Twan en Kevin het zo goed kunnen vinden! Zo schattig, een schaterende baby! Petje af dat je zo lang bv hebt gegeven - met een peuter erbij lijkt het me een ontzettende toer!
Bridges, haaaa, gaaf zeg, Ties op tv!
Star, wat was dat nou over die komkommer/banaan en hond van buurman? Kan m'n niet openen. Maar misschien wil ik het eigenlijk ook wel niet weten
Ha, en het wordt eindelijk echt spannend?! Juuhuud, Rissieeeeeee, gebeurt er al wat?!
Amalia, welkom terug, klinkt relaxt, jullie vacance. Nog gecondoleerd met je oma. Je ouders hebben er heel wat kilometers op zitten!
Eh, ben ernstig zeef.
Kokos, dat wordt een meerjarenplan, die rechtszaak. Vervelend omdat zo'n lange tijd boven je hoofd te hebben hangen...
Compu, doodeng zo'n bijna-aanrijding. Besef je ineens hoe kwetsbaar je bent op de fiets...
Mamax, jij ook welkom terug! Alles goed bij jullie?
Bam, dat is een feestje waard zeg, 20 kg! Super!
CD, wat leuk dat Twan en Kevin het zo goed kunnen vinden! Zo schattig, een schaterende baby! Petje af dat je zo lang bv hebt gegeven - met een peuter erbij lijkt het me een ontzettende toer!
Bridges, haaaa, gaaf zeg, Ties op tv!
Star, wat was dat nou over die komkommer/banaan en hond van buurman? Kan m'n niet openen. Maar misschien wil ik het eigenlijk ook wel niet weten
dinsdag 15 juli 2008 om 21:48
Ha ha ha, lachen he, die rare adviezen die ze vroeger gaven. volgens mij is dat sinasappelsap voor de stoelgang. Mijn schoonmoeder heeft wel 20x gezegd toen Laurens een paar dagen niet had gepoept: oh, ik gaf M altijd wat sinasappelsap.
(en ik alleen maar melk, grrrr).
Jin, veel plezier!!! Als je dit nog leest.
(en ik alleen maar melk, grrrr).
Jin, veel plezier!!! Als je dit nog leest.
dinsdag 15 juli 2008 om 21:57
Maar die druivesuiker (dat zal wel een soort Fantomalt zijn ofzo) dat snap ik ook niet na 4 weken. Ik was echt een Michelin-baby met 3 paar onderbillen en geen polsen etc. Na, dat zal dan wel door die druivesuiker zijn Of ik sliep niet lekker door, hup, druivesuiker door de fles. Leve de jaren 70.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 juli 2008 om 22:10
Wat zal Starman een hekel hebben aan 'see you later alligator'.
Of is dat geen hollandse uitdrukking?
Hier een verleden met elke nacht limo uit de fles! Ik ben nu ongeveer 40 vullingen met amalgaam rijker. Waarvan 15 in mijn melkgebit ongeveer.
Het is toch bizar!
(CG als ze groot is: 'ik kreeg tot 3 jaar borstvoeding, belachelijk kort'
).
Of is dat geen hollandse uitdrukking?
Hier een verleden met elke nacht limo uit de fles! Ik ben nu ongeveer 40 vullingen met amalgaam rijker. Waarvan 15 in mijn melkgebit ongeveer.
Het is toch bizar!
(CG als ze groot is: 'ik kreeg tot 3 jaar borstvoeding, belachelijk kort'
woensdag 16 juli 2008 om 09:23
woensdag 16 juli 2008 om 10:22
Morguh,
Ris bij de gyn geweest? Ben benieuwd!
Hel, hoi! Hoe is 'ie?
CD, hoi! Wat leuk om te lezen hoe Kevin met Twan om gaat. En fijn dat je man zo meteen vakantie heeft, voor hoe lang?
Ik ben niet constant misselijk hoor, maar wel wat meer dan bij Lianne. Wat ik al eerder zei: als ik wat eet en drink is het weer over, dus mij hoor je niet. Het gaat verder goed!
Moet de neuroloog nog bellen voor een afspraak (jaarlijkse controle) maar vergeet het steeds omdat ik (gelukkig) ook geen epileptische klachten heb . Kortom: ik geniet van de zwangerschap.
Mal, leuk zo'n fotoalbum en die druivensuiker.....
Ris bij de gyn geweest? Ben benieuwd!
Hel, hoi! Hoe is 'ie?
CD, hoi! Wat leuk om te lezen hoe Kevin met Twan om gaat. En fijn dat je man zo meteen vakantie heeft, voor hoe lang?
Ik ben niet constant misselijk hoor, maar wel wat meer dan bij Lianne. Wat ik al eerder zei: als ik wat eet en drink is het weer over, dus mij hoor je niet. Het gaat verder goed!
Moet de neuroloog nog bellen voor een afspraak (jaarlijkse controle) maar vergeet het steeds omdat ik (gelukkig) ook geen epileptische klachten heb . Kortom: ik geniet van de zwangerschap.
Mal, leuk zo'n fotoalbum en die druivensuiker.....