Good Luck!
woensdag 16 juli 2008 om 11:33
Morning,
Babystilte hier...Hoe stiller, hoe verdachter!
Mal, heb je die opdracht nou af of is het niet gelukt?
En ik durf bijna niet meer te vragen naar de aanvallen van mr. J. (misschien wil je niet antwoorden, dan alle begrip hoor)..
Vishnu, scheef is dat Westfries voor teut???
Heb je nog schoenen gescoord toen eigenlijk?
Amalia, zit niet in m'n slijmtijd. Aaaargh, dat klinkt wel errug goor zeg.
Babystilte hier...Hoe stiller, hoe verdachter!
Mal, heb je die opdracht nou af of is het niet gelukt?
En ik durf bijna niet meer te vragen naar de aanvallen van mr. J. (misschien wil je niet antwoorden, dan alle begrip hoor)..
Vishnu, scheef is dat Westfries voor teut???
Heb je nog schoenen gescoord toen eigenlijk?
Amalia, zit niet in m'n slijmtijd. Aaaargh, dat klinkt wel errug goor zeg.
woensdag 16 juli 2008 om 11:41
Compu, ik heb het op tijd af gekregen, maar het was een pitch, dwz dat er nog iemand anders ontwerpen laat zien, en de klant kiest. Ik weet nog niet welk ontwerp er heft 'gewonnen' ik hoop ik, want anders krijg ik er geen geld voor en Jonathan is nu 6,5 week aanvalsvrij
slijmtijd klinkt toch niet zo heel erg. Doet me denken aan naaktslakken. hmm dat is bij nader inzien toch wel smerig
slijmtijd klinkt toch niet zo heel erg. Doet me denken aan naaktslakken. hmm dat is bij nader inzien toch wel smerig
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 16 juli 2008 om 13:28
even updaten en dan nog even een dutje doen. Heb vannacht bijna niet geslapen, had weer even een dipje dus lag alleen maar te malen. Maar op de bank gaan liggen, zodat m iig wel kon slapen. Bleek hij dus ook 2 uren wakker te hebben gelegen... Hadden we beter naast elkaar kunnen liggen, hihi.
Gyn was vanmorgen goed. We hadden eerst ctg. Weeën activiteit was helemaal stil (had niks anders verwacht) hartje van meisje was goed. Ze was alleen erg stil, maar dat is ze dus altijd rond die tijd. Toen moest ik even op mijn zij gaan liggen om haar wakker te maken en toen zagen ze haar ook genoeg bewegen. Daarna weer toucheren. Hij dacht eerst dat het nog steeds potdicht zat, maar bij de laatste poging kon hij mijn baarmoedermond vinden (auwwwww helemaal achterin nog, voelt vies ook nog eens) en bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben!! Dus hij heeft kunnen strippen. Ben echt heel blij daarmee. Wil natuurlijk niet zeggen dat het nu doorzet, maar die 1e cm hebben we maar vast binnen! Vrijdag terugkomen voor ctg en echo. Helaas bij een andere gyn, want hij heeft vakantie. En dan gaan ze afspraken maken voor als het er nog niet is. Ws dan nog een keer strippen en als het in het weekend niet doorzet maandag inleiden. Mijn buik voelt wel heel raar nu; constante ongesteldheidsgevoel, maar dat pijnlijker.
Zal zo mijn toiletspulletjes ook maar even in mijn zh-tas stoppen. Zodra de vliezen breken of er regelmatige weeën zijn moet ik bellen en naar zh komen. Omdat ze niet weten of mark zijn bevalling zo snel ging door het infuus of dat dat zo hoort bij mij zeg maar. Oh heel lief; strippen deed dus echt megazeer (dacht dat ik alleen het bed te pakken had, maar bleek ook zijn vinger beet te hebben, hihi schaam...) Ik had me echt heel goed gehouden, zei hij. Dus ik zei, die bevalling doet ook zeer, dus dit heb ik er echt wel voor over. Begon hij meteen over pijnbestrijding! Dat het onzin is dat ik onnodig in de pijn lig en dat ik het vroegtijdig moest aangeven, als het niet meer ging. Komt het persen alleen maar tengoede, zei hij. Vond ik wel aardig, meestal zijn ze erg terughoudend met pijnbestrijding. Ook nog even over mark zijn bevalling gehad. Hij vind het echt schandalig hoe dat gegaan is. Zit dus ook een notitie in dosier en stel dat het nou toch nog heel strak is van onderen (wat hij niet verwacht) dan zetten ze uit voorzorg een knip. Maar het liefste niet natuurlijk.
Nou heel verhaal, maar ik heb weer hoop! Echt zo'n achtbaan hier op het moment; Maandag positief, gister zag ik het echt niet zitten en vandaag staan we weer aan de top!
Nou ga even slapen, ws tot vanaaf!
Gyn was vanmorgen goed. We hadden eerst ctg. Weeën activiteit was helemaal stil (had niks anders verwacht) hartje van meisje was goed. Ze was alleen erg stil, maar dat is ze dus altijd rond die tijd. Toen moest ik even op mijn zij gaan liggen om haar wakker te maken en toen zagen ze haar ook genoeg bewegen. Daarna weer toucheren. Hij dacht eerst dat het nog steeds potdicht zat, maar bij de laatste poging kon hij mijn baarmoedermond vinden (auwwwww helemaal achterin nog, voelt vies ook nog eens) en bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben!! Dus hij heeft kunnen strippen. Ben echt heel blij daarmee. Wil natuurlijk niet zeggen dat het nu doorzet, maar die 1e cm hebben we maar vast binnen! Vrijdag terugkomen voor ctg en echo. Helaas bij een andere gyn, want hij heeft vakantie. En dan gaan ze afspraken maken voor als het er nog niet is. Ws dan nog een keer strippen en als het in het weekend niet doorzet maandag inleiden. Mijn buik voelt wel heel raar nu; constante ongesteldheidsgevoel, maar dat pijnlijker.
Zal zo mijn toiletspulletjes ook maar even in mijn zh-tas stoppen. Zodra de vliezen breken of er regelmatige weeën zijn moet ik bellen en naar zh komen. Omdat ze niet weten of mark zijn bevalling zo snel ging door het infuus of dat dat zo hoort bij mij zeg maar. Oh heel lief; strippen deed dus echt megazeer (dacht dat ik alleen het bed te pakken had, maar bleek ook zijn vinger beet te hebben, hihi schaam...) Ik had me echt heel goed gehouden, zei hij. Dus ik zei, die bevalling doet ook zeer, dus dit heb ik er echt wel voor over. Begon hij meteen over pijnbestrijding! Dat het onzin is dat ik onnodig in de pijn lig en dat ik het vroegtijdig moest aangeven, als het niet meer ging. Komt het persen alleen maar tengoede, zei hij. Vond ik wel aardig, meestal zijn ze erg terughoudend met pijnbestrijding. Ook nog even over mark zijn bevalling gehad. Hij vind het echt schandalig hoe dat gegaan is. Zit dus ook een notitie in dosier en stel dat het nou toch nog heel strak is van onderen (wat hij niet verwacht) dan zetten ze uit voorzorg een knip. Maar het liefste niet natuurlijk.
Nou heel verhaal, maar ik heb weer hoop! Echt zo'n achtbaan hier op het moment; Maandag positief, gister zag ik het echt niet zitten en vandaag staan we weer aan de top!
Nou ga even slapen, ws tot vanaaf!
woensdag 16 juli 2008 om 14:04
woensdag 16 juli 2008 om 14:09