Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gezellige binnenkomer weer
quote:_isis_ schreef op 26 augustus 2014 @ 20:38:

Manmar wat een '' avatar Ja, lang verhaal en geen zin om iets anders te bedenken.
quote:manmar schreef op 26 augustus 2014 @ 20:36:

[...]

Hi, hi!

Ik lees meestal alleen op het foru om in slaap te vallen, maar voor dit topic maak ik graag een uitzondering. Heb ondertussen weer toegegeven aan mijn CC-verslaving, dus we kunnen misschien wel weer vriendjes worden. Ik speel nauwelijks meer, want mijn computer gaat er op de één of andere manier van over zijn nek. Maar wel leuk dat ik je hier weer eens tegen kom!
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 20:32:

[...]

Maar hij is nog niet helemaal compleet. Doe jij de tabel, dan doe ik de ledenstop okee?

het is mij nog nooit gelukt een tabel te maken, ik probeer het al 15 jaar, en ik wil graag een afvaltabel maken voor lijf en lijn. Bijvoorbeeld Marieke 1.75 Nu: 56 kilo Streefje: 50 kilo

Betina 1.65 Nu: 52 kilo Streefje: 45 kilo

Chantal 1.85 Nu: 60 kilo Streefje 55 kilo
Bel, ben je al bijgelezen?
Je bent zelf een theepot
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 augustus 2014 @ 20:42:

[...]

het is mij nog nooit gelukt een tabel te maken, ik probeer het al 15 jaar, en ik wil graag een afvaltabel maken voor lijf en lijn. Bijvoorbeeld Marieke 1.75 Nu: 56 kilo Streefje: 50 kilo

Betina 1.65 Nu: 52 kilo Streefje: 45 kilo

Chantal 1.85 Nu: 60 kilo Streefje 55 kiloJe vergeet het aantal scheidingen, de bans, de nieuwe nicks
Je bent zelf een theepot
Een tabel maken kan ik niet, ik ben vooral goed in ledenstops
quote:Linaisa schreef op 26 augustus 2014 @ 20:34:

[...]

Dit hele topic.

Als het je nog niet oogevallen was, er zit hier een vast kliekje die om elk scheetje roepen dat die of die een trol of zuiger is, of dat zus en zo topic fake is enz enz. En er hoeft er maar een erover te beginnen dan volgen de rest als lamme schapen.

Tja, het is een openbaar forum, iedereen mag hier schrijven hoor.

Jij bent hier toch ook telkens weer te vinden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oja een soort banmeter, weet je altijd precies wie op welk punt van de schopstoel zit.
Idd, Linaisa, als het topic van jou niet hoeft, waarom schrijf je hier dan? Ik kan daar maar een reden voor bedenken eigenlijk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2014 @ 20:40:

[...]

Ik speel nauwelijks meer, want mijn computer gaat er op de één of andere manier van over zijn nek. Maar wel leuk dat ik je hier weer eens tegen kom!Ben in de meeleesmodus gegaan, zie jou dagelijks voorbijkomen hoor. Ben ondertussen ook niet meer zo eenzaam op FB en ben juist weer gaan spelen omdat FB vrienden hulp nodig hadden. Ach, moet wat met mijn vrije tijd.
Ik kom weer gezellig meelezen hoor!
quote:*Ginger* schreef op 26 augustus 2014 @ 20:49:

Idd, Linaisa, als het topic van jou niet hoeft, waarom schrijf je hier dan? Ik kan daar maar een reden voor bedenken eigenlijk.Die forumt onder het motto "If you can't join them, beat them"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:takkentrol schreef op 26 augustus 2014 @ 20:49:

Ik kom weer gezellig meelezen hoor!

Ik vind jou toch wel met stip de leukste naam hebben.

(Nu duik ik weer in de meeleesmodus, have fun ladies)
Miss I.
quote:Linaisa schreef op 26 augustus 2014 @ 20:20:

Had van mij niet gehoeven dit.Je hoeft hier niet te komen, hè.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:sabbaticalmeds schreef op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 Het napraattopic is het best lopende kletsclubje op het VF geworden.Woehoe! Zit ik eindelijk in het groepje!!
quote:pimpelmeesje67 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 20:30 Linaisa, 7 minuten geleden

Had van mij niet gehoeven dit.

Jij hoeft van mij ook niet... +190.000
quote:tbl1966 schreef op 26 augustus 2014 @ 20:55:

[...]

Je hoeft hier niet te komen, hè.Ik dacht al dat ik het verkeerd begreep, maar waarom komt ze hier dan als dit niet had gehoeven van haar?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 20:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*Ginger* in "Napraattopic 2"" class="messagelink">*Ginger* schreef op 26 augustus 2014 @ 20:49</a>:</b>

Idd, Linaisa, als het topic van jou niet hoeft, waarom schrijf je hier dan? Ik kan daar maar een reden voor bedenken eigenlijk.</div></blockquote>Die forumt onder het motto "If you can't join them, beat them"
Hoe snel zal deze vol zijn? Het gaat natuurlijk hard als er weer een 'ik wil het laatste woord' junkie bij zit natuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Linaisa is 24 uur geband.......... Wat een rust zal dat even geven. Wie heeft dit voor elkaar gekregen?
quote:doornroosje9 schreef op 26 augustus 2014 @ 21:00:

[...]

Ik dacht al dat ik het verkeerd begreep, maar waarom komt ze hier dan als dit niet had gehoeven van haar?Dat kan ze morgen pas uitleggen
quote:Doreia schreef op 26 augustus 2014 @ 21:01:

Linaisa is 24 uur geband.......... Wat een rust zal dat even geven. Wie heeft dit voor elkaar gekregen?Graag gedaan...
quote:doornroosje9 schreef op 26 augustus 2014 @ 21:00:

[...]

Ik dacht al dat ik het verkeerd begreep, maar waarom komt ze hier dan als dit niet had gehoeven van haar?Omdat het een zuignap is
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven