Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:38:

De mijne is een geesten verdrijvingskoe.. Haha
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:38:

De mijne is een geesten verdrijvingskoe.. Haha

Een geesten verdwijnings koe,

Die kunnen we hier best gebruiken!
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 18:34:

Ik vind die Gorgon prachtig.Ta Scamp dear.
Hier staat hij tussen

Foto 5 http://tropenmuseum.nl/nl/tentoonstelli ... ns-amerika
quote:Ismene schreef op 28 augustus 2014 @ 18:33:

Nouschi, van welk topic komt je motto nu alweer? (dacht toch dat ik dit gelezen had in een topic, maar begin te twijfelen nu ).Zat in mijn inbox
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:41:

Hier staat hij tussen

Foto 5 http://tropenmuseum.nl/nl/tentoonstelli ... amerikaHij is bizar, maar tegelijk als je die foto ziet ook wel mooi omdat hij zo symbolisch is.
Je ziet het hier niet maar heel mooi met zeemeerminnen (nee ik ben niet die rare meerminnentopicstarter van laatst).
quote:Merisi schreef op donderdag 28 augustus 2014 18:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:38</a>:</b>

De mijne is een geesten verdrijvingskoe.. Haha</div></blockquote>

Die kunnen we hier best gebruiken! Hahaha!
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:42:

[...]

Zat in mijn inbox
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:41:

[...]

Ta Scamp dear.
Over bans gesproken, ik zag dat er vanmiddag twee geband zijn die elkaar in de haren vlogen. De één schold de ander uit voor moslima en de ander die ene voor Hindoe. Want ja, allebei islamitsch, maar toch.

O ja, in het HEMA/Zwarte Pieten topic.

Eh....
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:40:

[...]

Die kunnen we hier best gebruiken!Ja inderdaad! Een hoop voodoo-shit vindt er nu plaats op het forum.
Ja ik zag dat ook. Maar ik heb me maar niet op het Hema/Zwarte pieten topic gewaagd, want je weet al hoe het daar aan toe gaat.
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 18:48:

[...]

Ja inderdaad! Een hoop voodoo-shit vindt er nu plaats op het forum. volgens mij denken wij aan hetzelfde spook, sorry dezelfde grote geest.
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 augustus 2014 @ 18:46:

Over bans gesproken, ik zag dat er vanmiddag twee geband zijn die elkaar in de haren vlogen. De één schold de ander uit voor moslima en de ander die ene voor Hindoe. Want ja, allebei islamitsch, maar toch.

O ja, in het HEMA/Zwarte Pieten topic.

Eh....

Als larva daar haar entree zou hebben gemaakt met haar geestenverdrijvingskoe (écht hoe kom je er op dat als ava te nemen hahaha!) dan zouden die twee in pais en vree met elkaar leven, wedden?

larva, ga es even langs de pijler Actueel, daar kunnen we ook wat ghostbuster action gebruiken.
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:50:

[...]

volgens mij denken wij aan hetzelfde spook, sorry dezelfde grote geest.Als dat verhaal echt is, dan heb ik echt met dat spook te doen. Jezus wat een uithoudingsvermogen moet die gast hebben.
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:49:

Ja ik zag dat ook. Maar ik heb me maar niet op het Hema/Zwarte pieten topic gewaagd, want je weet al hoe het daar aan toe gaat.

Ik meng me sowieso niet in dat Zwarte Pieten gedoe.

En ook die 'hoe eng is de Islam'-achtige topics mijd ik.

Van die onderwerpen waarvan je van te voren al weet dat het op ruzie, haat en nijd uitloopt.
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 18:51:

[...]

Als dat verhaal echt is, dan heb ik echt met dat spook te doen. Jezus wat een uithoudingsvermogen moet die gast hebben.Ah, nee, dan had ik het over iemand anders.
Sensy12 ik ga eens even kijken:)

Ja waarom ik deze ava heb ligt heeeel voor de hand, voor de oplettende forummer (ben je er zo 1 hou het dan voor jezelf ;) )
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:54:

Ja waarom ik deze ava heb ligt heeeel voor de hand, voor de oplettende forummer (ben je er zo 1 hou het dan voor jezelf ;) )Okay.
Wist niet welk topic maar heb de meest actuele even aangepakt.. :D
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:54:

Ja waarom ik deze ava heb ligt heeeel voor de hand, voor de oplettende forummer (ben je er zo 1 hou het dan voor jezelf ;) )Dan ga ik wat vaker opletten. Veel gaat aan me voorbij (wat misschien maar goed is ook)
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:53:

[...]

Ah, nee, dan had ik het over iemand anders.Niet over die gast die stapel op zijn pysch is?
quote:Nouschi schreef op donderdag 28 augustus 2014 18:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ismene in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Ismene schreef op 28 augustus 2014 @ 18:33</a>:</b>

Nouschi, van welk topic komt je motto nu alweer? (dacht toch dat ik dit gelezen had in een topic, maar begin te twijfelen nu ).</div></blockquote>Zat in mijn inbox Vriendelijk.
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:56:

Wist niet welk topic maar heb de meest actuele even aangepakt.. :D boe! Boehoe! Boe! Boeh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven