Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 20:19:

Ja Jezus, Isis. Ga jij nou ook al Averanderen?! Ik vond die andere mooi!

*zit hier een beetje te mokken in een hoekje om avatars*haha, Isis is forumkampioen avatar wisselen. Al wordt het wel een beetje saai, want deze is al eens eerder aan de beurt geweest volgens mij.
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:08:

[...]

Was jij net als ik zo'n Vivablad-abonnee/junkie? Ergens in 1992 ofzo?Eerder al volgens mij was ik een van de eerste met een abonnement
BGB en Scamp zijn goed bezig op het 'ikverlangnaarlia' topic

Ik hoop alleen dat hij de suggesties niet gaat opvolgen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:20:

[...]

Een ban doet geen pijn, vraag maar aan Stora.

Kom hier Dank je wel *droogt haar tranen*
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 20:19:

Ja Jezus, Isis. Ga jij nou ook al Averanderen?! Ik vond die andere mooi!

*zit hier een beetje te mokken in een hoekje om avatars*WELKE ANDERE??? van de 2000?
quote:doornroosje9 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:24:

BGB en Scamp zijn goed bezig op het 'ikverlangnaarlia' topic .

Ik hoop alleen dat hij de suggesties niet gaat opvolgen.

Ik ook niet

Arme Lia.

Ik hoop echt dat ze niet bestaat.
quote:doornroosje9 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:24:

BGB en Scamp zijn goed bezig op het 'ikverlangnaarlia' topic .

Ik hoop alleen dat hij de suggesties niet gaat opvolgen.Nee, want dan heeft Lia een heuse stalker aan haar broek hangen.
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2014 @ 19:48:

Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???Hier vraag ik me hetzelfde af: ik ken ze allemaal maar wie het voorheen waren???
Ik was er al in de tijd van hoipippylangkous en sneerleverworstenoogsttijd. Maar ginger jij bent er toch ookal een jaar of 10?
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 20:22:

[...]

haha, Isis is forumkampioen avatar wisselen. Al wordt het wel een beetje saai, want deze is al eens eerder aan de beurt geweest volgens mij. jaaaaaaaaaaaaaaa klopt
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 20:24:

[...]

Ik ook niet

Arme Lia.

Ik hoop echt dat ze niet bestaat.Ik denk dat ze echt bestaat, anders is het een troll die het lang volhoudt.
Mis ik iets in dat topic? Had serieus gereageerd, maar ja... ik viel een beetje uit de toon bij de andere reacties...
ann3113, dat is topic ik weet niet hoeveel van hem en in het eerste topic heeft iedereen al geroepen dat hij hulp moet zoeken. Hij wil dat niet, ok. Dus gaan we op een andere toon verder in zijn zoveelste topic over Lia.
Dank dames!

Larva, klopt, maar de laatste vier, vijf jaar wel veel actiever dan eerst. Eerst was het vooral meelezen en af en toe wat posten. Nu post ik gewoon wat en ga dan eens lezen wat er eigenlijk stond

Zo, koffers zijn ingepakt, ik duik mijn bed in want die wekker gaat retevroeg morgen.

quote:ann3113 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:30:

Mis ik iets in dat topic? Had serieus gereageerd, maar ja... ik viel een beetje uit de toon bij de andere reacties... Ze zijn hem een beetje voor de gek aan het houden.
quote:ann3113 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:30:

Mis ik iets in dat topic? Had serieus gereageerd, maar ja... ik viel een beetje uit de toon bij de andere reacties...

De consensus is dat dit een kletskoekverhaal is van iemand die hier aandacht wil trekken.

En mocht het toch echt zijn is de TO een echte griezel.
Fijne vakantie, Ginger!
quote:*Ginger* schreef op 28 augustus 2014 @ 20:33:

Dank dames!

Larva, klopt, maar de laatste vier, vijf jaar wel veel actiever dan eerst. Eerst was het vooral meelezen en af en toe wat posten. Nu post ik gewoon wat en ga dan eens lezen wat er eigenlijk stond

Zo, koffers zijn ingepakt, ik duik mijn bed in want die wekker gaat retevroeg morgen.

Waar ga je heen?
Fijne vakantie Ginger
Merisi en ik hebben lekker verkering.. Na na na na!
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2014 @ 20:11:

[...]

1 keer geweest. Die op de hoek toch?Bijna op de hoek. Maar we wonen blijkbaar in de buurt. Vond dat nav een pubquiz-vraag wel grappig
Je bent zelf een theepot
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 20:35:

Merisi en ik hebben lekker verkering.. Na na na na!Gefeliciteerd!
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 20:15:

[...]

Oh nee! en ik ben vandaag al een keer gestaft! Nu maar hopen dat ik geen ban krijg Details!
Je bent zelf een theepot
Yups, dat had ik door - maar als iemand echt psycho is dan is het wel eng. Maar hoe hij reageert dat is ..brrr... Ik had al even geloept en gezien dat hij al vaker over zijn Lieve Lia had geschreven.

Nou ja, maar weer op zoek naar serieuzere topics ...

[alhoewel sommige reacties wel vermakelijk zijn]
quote:Nouschi schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:48 Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???Ik roep alle nieuwe ouderlingen op om mij even te PBen met hun Nick-historie. Ik heb zo het gevoel dat jullie oude bekenden zijn, maar ik weet het ook allemaal niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven