leuke berichten/nieuws topic

29-08-2014 09:37 41 berichten
Omdat ik zwaar depressies word van de krant en het journaal open ik een leuk-nieuws-topic.

Maakt niet uit hoe onbenullig, als het maar leuk is!

Ik zal beginnen:

-het is lekker weer!

-ik heb een vrije dag!

-ik heb gister een hele grote stap gezet in mijn alleen-leuke-dingen-doen- Cateautjes-therapie! (lang verhaal, mevrouw Teau snapt hem wel...)

-heb mezelf als ontbijt verwend met een chocolade-croissant! Heel fout, maar ook heel lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:yadan schreef op 29 augustus 2014 @ 11:20:

Lagoom dat is wel super lief van je vriend!

Ja zo af en toe doet hij dat Regelmatig genoeg om mij te laten weten dat hij mij nog steeds graag ziet, maar niet op routine dat ik de klok erop gelijk kan zetten bij wijze van spreken. Het blijft altijd een fijne verrassing en hij pakt dan ook niet lukraak een bloemetje maar zoekt echt iets uit waarvan hij denkt dat dat bij me past.

EN NU EEN VREUGDEDANSJE!!

Mijn nieuwe zwarte pumps met plateauzool en naaldhakken zijn binnen! Ik voelde de bui al hangen toen ik ze uitpakte, ik dacht daar kom ik nooit in, zo klein zagen ze eruit. Maar ze zitten heerlijk!! Lopen is waarschijnlijk een ander verhaal. Ze zijn ook niet voor niets gebombardeerd tot 'mooi zitten wezen en zit-schoenen*

Oh oh wat ben ik er BLIJ mee!!
Vanmorgen onverwacht goed nieuws gehoord over de begeleiding van mijn zoon op school. Had het niet verwacht. Liep al dagen met een steen op mijn maag omdat ik er van overtuigd was dat het allemaal niet goed zou komen ( met verstrekkende gevolgen).

Zo opgelucht en blij! Lekker rondje wezen hardlopen en genoten van het weer, de bomen die al langzaam hun herfsttooi beginnen te krijgen. Bewust de frisse lucht opsnuiven en oprecht dankbaar zijn voor de goede dingen die zomaar op je pad mogen komen. Geeft moed om verder te gaan!

Fijne dag allemaal, hopelijk kunnen jullie ook net zo genieten!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Vandaag is de laatste dag van mijn vakantie.... en stiekem ben ik daar blij om.

Na morgen eindelijk weer een normaal ritme. Alhoewel, `normaal´ is een groot woord. Maar er is dan in ieder geval weer sprake van een ritme.

Ritme. Ik heb je gemist.
quote:blue_lagoon schreef op 29 augustus 2014 @ 12:09:

[...]

Ja zo af en toe doet hij dat Regelmatig genoeg om mij te laten weten dat hij mij nog steeds graag ziet, maar niet op routine dat ik de klok erop gelijk kan zetten bij wijze van spreken. Het blijft altijd een fijne verrassing en hij pakt dan ook niet lukraak een bloemetje maar zoekt echt iets uit waarvan hij denkt dat dat bij me past.

EN NU EEN VREUGDEDANSJE!!

Mijn nieuwe zwarte pumps met plateauzool en naaldhakken zijn binnen! Ik voelde de bui al hangen toen ik ze uitpakte, ik dacht daar kom ik nooit in, zo klein zagen ze eruit. Maar ze zitten heerlijk!! Lopen is waarschijnlijk een ander verhaal. Ze zijn ook niet voor niets gebombardeerd tot 'mooi zitten wezen en zit-schoenen*

Oh oh wat ben ik er BLIJ mee!!

Hahaha ik noem dat soort schoenen ook altijd zit-schoenen.

Ben nu wel benieuwd. Fotooooo!!
Ik krijg als het goed is vandaag ook een pakkie, daar wacht ik op

(nou ja dit is geen moppertopic dus ik mag niet piepen DAT IK DAAR AL UREN OP ZIT TE WACHTEN GRRRRR),

maar daar verheug ik mij wel op.

Is namelijk van Nestle: koffie voor mijn Dolce Gusto, joehoe!!
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 11:08:

Scampman, met agorafobie, heeft mij als verrassing meegenomen naar de bioscoop. De laatste keer dat hij dat gedaan heeft is zo'n 20 jaar geleden.

Ik ben zo trots en we hebben zo veel lol gehad.

Wat was het spannend voor hem Wat knap! Daar mag je terecht trots op zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Dank je Doornroosje
Wat een heerlijk topic dit, word er (nog) vrolijker van
Hell Fucking Yeah!
Dank je Pixxx, wat fijn!

Ik word er ook vrolijker van dan van het journaal.

Joehoeoeoeoe: mijn pakkie is binnen!!! Olaaadieee!!

Ik was net ff een uurtje weg, stukje wandelen, ff iets halen

enz.

Nu lekker op de bang met de peutjes languit.

Ik krijg ineens een briljant idee: ik ga mezelf zo maar eens verwennen met een Latte Machiato en een paar MenM's.

En een leuke serie op internet.
quote:Scamp schreef op 29 augustus 2014 @ 13:02:

[...]

Hahaha ik noem dat soort schoenen ook altijd zit-schoenen.

Ben nu wel benieuwd. Fotooooo!! http://nelly.com/nl/kledi ... -platform-pump-428702-14/

Dit zijn ze!
Ik heb een leuke: begin over een week met een nieuwe baan en nu krijg ik net een uitnodiging voor een tweede gesprek voor een veel leukere baan

Fingers crossed!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Jeetje, goed zeg!

Hoe ga je dat oplossen? Maar weer ontslag nemen

van de nieuwe baan ??
Als het snel gaat niet eens beginnen bij de eerste baan. En anders heb ik daar een proeftijd dus ik zou zo weg kunnen.

Maar goed, laat ik niet op de zaken vooruit lopen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Strak plan ...

Mijn humeur is 180 graden gedraaid mjah dat mag ik

hier niet melden he...
Ik dacht dat dit topic ging over leuke nieuwsberichten. Ik heb er eentje hoor! Over Geile Palingen

Onderwatercamera's volgen geslachtsrijpe alen naar Cariben

Geslachtsrijpe alen die van de Noord-Hollandse polders naar het Caribisch Gebied zwemmen om zich voort te plannen, worden de komende drie maanden gefilmd.

In de vispassage bij gemaal Kadoelen in Amsterdam-Noord zijn onderwatercamera's geplaatst om de migratie van de vissen nauwkeurig te kunnen volgen.

Vanaf september trekken weer veel alen naar de Cariben. Het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier heeft eerder al vispassages aangelegd, bijvoorbeeld in de vorm van ondergrondse buizen, zodat de vissen hindernissen als sluizen kunnen omzeilen. Met de camera's hoopt het Hoogheemraadschap een beeld te krijgen hoeveel vissen er door de passage zwemmen en op welke momenten van de dag dit gebeurt. De camera's beginnen pas met opnemen zodra een vis passeert. Iedereen kan de beelden van langs zwemmende vissen bekijken via www.hhnk.nl/vismigratie.
Idd. leuke nieuwsberichten zoals die van jou, of leuke persoonlijke nieuwtjes.

Maakt niet uit...

Maar eehhmmm... die beesten zijn geslachtsrijp, zie je dan met die camera ze ook niet 'in actie' ??

Weet niet of ik daar zin in zou hebben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven