Tegeltjesdiefstal

31-08-2014 02:54 238 berichten

Ik vraag me af of Pa VanDetta daar trots op is.
Wie is pa VanDetta?
Alle reacties Link kopieren
Gezien het tijdstip en de rare OP denk ik aan slaapforummen
Tuurlijk bedoelt cateau het goed. Ik kan me bij haar haast niet voorstellen dat dat niet zo is.
quote:*Faun schreef op 31 augustus 2014 @ 10:31:

Gezien het tijdstip en de rare OP denk ik aan slaapforummen
quote:diamond-gloss schreef op zondag 31 augustus 2014 09:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Chiquita24 in "Tegeltjesdiefstal"" class="messagelink">Chiquita24 schreef op 31 augustus 2014 @ 09:49</a>:</b>

Nee ik denk juist dat ze bedoeld of pa van dette trots is dat zijn spreuk gebruikt is / wordt op een tegeltje / door Patrick kicken</div></blockquote>

Maar dan had ze dat tegeltje met de spreuk van pa van detta toch wel gebruikt?

Ik kreeg een heel ander idee bij de OP maar die hou ik maar lekker voor me en ik hoop maar dat ik me vergis. Ow ik dacht dat dit de spreuk van pa van dette was
quote:jules schreef op 31 augustus 2014 @ 10:32:

Tuurlijk bedoelt cateau het goed. Ik kan me bij haar haast niet voorstellen dat dat niet zo is.+1
Ik kan er ook niets kwaads in lezen, volgens mij wordt bedoeld dat de spreuk van pa van Detta gepikt is ( ook al heeft deze pa hem vast ook ergens van) door de tegeltjesmaker en is dit topic grappig bedoeld.
quote:Chiquita24 schreef op 31 augustus 2014 @ 10:36:

[...]

Ow ik dacht dat dit de spreuk van pa van dette was

Kan best dat dit ook 1 van de spreuken van pa van detta is hoor maar die heeft hij natuurlijk ook niet zelf verzonnen..

Is al een spreuk die zo oud is als de weg naar Rome..
Schandalig! Iemand heeft Pa van Detta's uitspraak zonder toestemming op een tegeltje gezet
Ga in therapie!
Het gaat over spreuken in het algemeen? Tja altijd al een topic over willen openen. Te laat
Cateau was vast dronken. Die wordt straks wakkert met een kater en denkt: 'huh, waarom

heb ik zo'n wazig topic geopend vannacht?'
Ik zou eigenlijk wel heel graag een tegeltje met "Wanne kutjanus" willen
Ga in therapie!
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 10:28:

[...]

De OP staat er gewoon, hoor.Ik zie het plaatje niet, dat is het dan,
Ik voel me zo moedellooos
Vraag me af wat het doel is om midden in de nacht een tegeltje te posten zonder uitleg.
quote:jules schreef op 31 augustus 2014 @ 10:32:

Tuurlijk bedoelt cateau het goed. Ik kan me bij haar haast niet voorstellen dat dat niet zo is.De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen zou mijn vader zeggen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gewoon, een neut of wat teveel Yas.
Ik snap er niks van...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 31 augustus 2014 @ 10:48:

Gewoon, een neut of wat teveel Yas. Heel plausibel. En nu de roes aan het wegslapen.
Yup. Gelukkig heeft iemand anders haar taak al over genomen en een zondagochtendtopic geopend. Hoeft ze daar niet meer over in te zitten.
Oooh, dus er worden helemaal geen tegeltjes gejat, alleen wat flauwe teksten?
huh? Wat is dit?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 augustus 2014 @ 11:02:

[img]http://paperdreams.nl/image/cache/data/ ... 96x456.png[/img]
Oubollig allemaal, zo op deze 'droge zondagmorgen'.

Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken dus:

https://www.facebook.com/TegeltjesWijsheid
gezellig hoor, zondag. Wat gaan jullie allemaal doen op deze hippe, zonnige, geile zondag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven