Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 augustus 2014 @ 18:37:

[...]

Ik heb geen honden. Met mijn staat van karma kun je er donder op zeggen dat al het leuks hier gebeurt terwijl ik buiten sta te wachten tot ze eindelijk uitgescheten zijn.

Ik heb kennelijk ook zo'n karma. (en een hond)
quote:ThunderassMan schreef op 31 augustus 2014 @ 18:32:

[...]

Ik had me d'r helemaal op verheugd: eerst even met de hond wandelen en dan lekker met feministische geniale mannen discussiëren.

Nu is het topic weg.

Wat moet ik nu doen deze avond?Open een gezellig zondagavond topic!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 18:41:

[...]

Open een gezellig zondagavond topic!Die van gisteravond waren om te gieren. Vandaag zijn er ook pareltjes.
quote:ThunderassMan schreef op 31 augustus 2014 @ 18:32:

[...]

Ik had me d'r helemaal op verheugd: eerst even met de hond wandelen en dan lekker met feministische geniale mannen discussiëren.

Nu is het topic weg.

Wat moet ik nu doen deze avond?Misschien zelf een mooi topic openen met jouw ware, diepste gedachtes over de rol van de vrouw in onze maatschappij?
quote:Merisi schreef op zondag 31 augustus 2014 18:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic 2"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 31 augustus 2014 @ 18:21</a>:</b>

[...]

Gelukkig! Je zou toch bijna de hond niet meer uit durven laten!</div></blockquote>

Ja, ik snap je helemaal. Had ik van de week ook, zat ik lekker te forummen, ging de bel, stond mijn leven op de stoep. Shit joh!

Och, wat vreselijk! Ik leef echt met je mee!
quote:Merisi schreef op 31 augustus 2014 @ 18:42:

[...]

Misschien zelf een mooi topic openen met jouw ware, diepste gedachtes over de rol van de vrouw in onze maatschappij?Dat levert me waarschijnlijk een permaban op.
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 31 augustus 2014 18:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Miss.Innuendo in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Miss.Innuendo schreef op 31 augustus 2014 @ 18:35</a>:</b>

Ik heb de honden gewoon uitgelaten nadat ik alles had gelezen

Ik ging er ook vanuit dat alles weg zou zijn als ik weer terug kwam.

Goeie timing dus.</div></blockquote>Ik heb geen honden. Met mijn staat van karma kun je er donder op zeggen dat al het leuks hier gebeurt terwijl ik buiten sta te wachten tot ze eindelijk uitgescheten zijn. Nou, ik had jouw karma even geleend dan denk ik. Wil je het weer terug? Ik wil er graag vanaf!
quote:ThunderassMan schreef op 31 augustus 2014 @ 19:13:

[...]

Dat levert me waarschijnlijk een permaban op.

Ja, je bent niet van gisteren he....

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 augustus 2014 @ 19:15:

[...]

Ja, je bent niet van gisteren he....

Niet helemaal, nee. En ik ga voor een lange forumcarriere......
Dat gezeik dat ElNinjoo niet meer op topics mag reageren waar het over kinderen gaat komt me ook mijn keel uit.
quote:Star schreef op 31 augustus 2014 @ 20:26:

Dat gezeik dat ElNinjoo niet meer op topics mag reageren waar het over kinderen gaat komt me ook mijn keel uit.Wordt er dan echt gezegd dat ze niet meer mag reageren?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dat gezeik dat ElNinjoo niet meer op topics mag reageren waar het over kinderen gaat komt me ook mijn keel uit.Daar erger ik me al jaren aan. Vooral het gezeik van 'ik verdenk haar ervan dat ze heel graag kinderen had gewild hihi' braak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Alixane schreef op 31 augustus 2014 @ 20:28:

[...]

Wordt er dan echt gezegd dat ze niet meer mag reageren?

Ja er zijn mensen die alleen komen reageren op wat Nien schrijft. Of zeggen dat ze haar mening duidelijk is en dat ze het bij 1 posting moet houden en dan moet wegwezen.

Dus niet letterlijk 'jij mag niet meedoen', maar tussen de regels duidelijk genoeg.
quote:Alixane schreef op 31 augustus 2014 @ 20:28:

[...]

Wordt er dan echt gezegd dat ze niet meer mag reageren?Wekelijks. "Ik snap niet wat jij altijd op dit soort topics doet, als het je niet interesseert dan ga je hier toch ook niet posten" "ik ga toch ook niet op honden topics mijn mening geven want ik heb geen hond" etc etc etc etc etc
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:29:

[...]

Daar erger ik me al jaren aan. Vooral het gezeik van 'ik verdenk haar ervan dat ze heel graag kinderen had gewild hihi' braak!Vooral het hihi.
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:29:

[...]

Daar erger ik me al jaren aan. Vooral het gezeik van 'ik verdenk haar ervan dat ze heel graag kinderen had gewild hihi' braak!Volledig mee eens.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:30:

[...]

Wekelijks. "Ik snap niet wat jij altijd op dit soort topics doet, als het je niet interesseert dan ga je hier toch ook niet posten" "ik ga toch ook niet op honden topics mijn mening geven want ik heb geen hond" etc etc etc etc etcEn dat mag niet gezegd worden tegen haar, of zo? Het werd hier net ook tegen mij gezegd 'tussen de regels door' en daar lachte je nog om. Maar goed, ik vind ook dat zij soms wel bewust een topicopener keihard de grond in stampt, dus dan kan je dat soort uitspraken van mensen wel verwachten. Maar ze trekt zich er zelf niets van aan.
quote:rdvv schreef op 31 augustus 2014 @ 20:35:

[...]

En dat mag niet gezegd worden tegen haar, of zo? Het werd hier net ook tegen mij gezegd 'tussen de regels door' en daar lachte je nog om volgens mij. Maar goed, ik vind ook dat zij soms wel bewust een topicopener keihard de grond in stampt, dus dan kan je dat soort uitspraken van mensen wel verwachten. Maar ze trekt zich er zelf niets van aan.Het mag wel gezegd worden maar het gebeurt 'wekelijks' en dat gaat vervelen. Terecht dat ze zich er niets van aantrekt, sterker ze legt het meestal rustig nog een keer uit.

Dat gezeik dat ElNinjoo niet meer op topics mag reageren waar het over kinderen gaat komt me ook mijn keel uit.Maar ja, als je nooit verder komt dan altijd maar weer die oude verroeste repeterende plaat te laten horen, kan ik mij het goed voorstellen.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Blij met Meds haar reactie's in Bente's topic. Ze steekt er zoveel moeite in en kan het zo goed verwoorden. Dat topic grijpt mij zo aan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 20:41:

[...]

Maar ja, als je nooit verder komt dan altijd maar weer die oude verroeste repeterende plaat te laten horen, kan ik mij het goed voorstellen.

Ik moet er juist altijd heel erg om lachen.

En de pro's laten natuurlijk ook dezelfde riedel horen.
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 20:42:

Blij met Meds haar reactie's in Benthe's topic. Ze steekt er zoveel moeite in en kan het zo goed verwoorden. Dat topic grijpt mij zo aan. Ik lees het bewust niet, kan haar niet helpen. Wel knap als mensen het blijven proberen, petje af.
Aan de andere kant, je kunt haar reacties ook zonder enig risico gewoon overslaan. Ze zegt toch altijd hetzelfde dus dat kan prima.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Niemand kan haar helpen zolang ze zelf niet wil. Ik hoop dat ergens het kwartje gaat vallen. Blijkbaar is er wel iets dat triggert want ze blijft terugkomen en blijft met me in gesprek ook al praat ik haar niet naar de mond
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:38:

[...]

Het mag wel gezegd worden maar het gebeurt 'wekelijks' en dat gaat vervelen. Terecht dat ze zich er niets van aantrekt, sterker ze legt het meestal rustig nog een keer uit.Tsja, haar bijdragen zijn ook gewoon vreemd en hard te noemen. Bijvoorbeeld: iemand opent een topic over een ongewenste zwangerschap en zij maakt er per direct van dat de topicopener haar vriend erin heeft geluisd. En dat dan het hele topic door met nog meer vreemde bijdragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven