Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 31 augustus 2014 om 23:06
zondag 31 augustus 2014 om 23:07
zondag 31 augustus 2014 om 23:07
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 augustus 2014 @ 23:04:
[...]
Oh, zo vaak. Daarom snap ik het ook niet. IRL lijkt ze me best aardig, waarom zou je dan jarenlang op een forum je uiterste best doen om zo lomp en onempathisch mogelijk over te komen? Dan moet er haast wel een steekje bij je los zitten, al ben je nog zo aardig.
Het verbaast me niks dat het aangezet is en dat er dus wel meer achter zit dan alleen wat ze schrijft.
Maar waarom dan en waarom juist dat onderwerp.
Fijn ergens wel, dat ik dit soort mensen niet begrijp.
[...]
Oh, zo vaak. Daarom snap ik het ook niet. IRL lijkt ze me best aardig, waarom zou je dan jarenlang op een forum je uiterste best doen om zo lomp en onempathisch mogelijk over te komen? Dan moet er haast wel een steekje bij je los zitten, al ben je nog zo aardig.
Het verbaast me niks dat het aangezet is en dat er dus wel meer achter zit dan alleen wat ze schrijft.
Maar waarom dan en waarom juist dat onderwerp.
Fijn ergens wel, dat ik dit soort mensen niet begrijp.
zondag 31 augustus 2014 om 23:08
quote:Star schreef op 31 augustus 2014 @ 22:11:
Suzanne, ik heb jou vannacht niet gelezen, het was dus niet jouw opmerking die me triggerde.
Moet ik ff teruglezen Star?
Ik was online in mijn klote-dienst, het dekbed van de piketkamer heb ik alleen aangeraakt, de casussen die ik had spaar ik jullie. Ik kan wat slordig hebben gereplied in mijn tijd om at ease te worden...
In al mijn vermoeidheid en met alle adrenaline heb ik me vnl verbaasd, daarna verwonderd over de poster die losging vannacht. Nog wat gedold met Meds over sjeiks om 02:00 en toen kon ik weer aan het werk.
Excuus, ik draaf te ver door maar ben moe na de diensten met teveel shit.
Nu weer ff dollen!
Suzanne, ik heb jou vannacht niet gelezen, het was dus niet jouw opmerking die me triggerde.
Moet ik ff teruglezen Star?
Ik was online in mijn klote-dienst, het dekbed van de piketkamer heb ik alleen aangeraakt, de casussen die ik had spaar ik jullie. Ik kan wat slordig hebben gereplied in mijn tijd om at ease te worden...
In al mijn vermoeidheid en met alle adrenaline heb ik me vnl verbaasd, daarna verwonderd over de poster die losging vannacht. Nog wat gedold met Meds over sjeiks om 02:00 en toen kon ik weer aan het werk.
Excuus, ik draaf te ver door maar ben moe na de diensten met teveel shit.
Nu weer ff dollen!
Je bent zelf een theepot
zondag 31 augustus 2014 om 23:17
zondag 31 augustus 2014 om 23:18
quote:_isis_ schreef op 31 augustus 2014 @ 23:09:
[...]
Ongelooflijk toch? en onbegrijpelijk dat the story gewoon doorgaat.
In haar héééle verhaal / in al gaar topics zijn wel een aantal logische zaken. Ik denk dat er ergens wel dingen kloppen
Waarom er van alles bijgehaald/bij verzonnen moet worden weet ik niet
In de grote lijnen is ze consequent, houd het daarbjj,denk ik dan
Wat boeit ons haar vak? Beter gezegd: wat heeft die info toegevoegd voor éen van die posts?
[...]
Ongelooflijk toch? en onbegrijpelijk dat the story gewoon doorgaat.
In haar héééle verhaal / in al gaar topics zijn wel een aantal logische zaken. Ik denk dat er ergens wel dingen kloppen
Wat boeit ons haar vak? Beter gezegd: wat heeft die info toegevoegd voor éen van die posts?
Je bent zelf een theepot
zondag 31 augustus 2014 om 23:20
quote:SuzanneSuus schreef op 31 augustus 2014 @ 23:18:
[...]
Wat boeit ons haar vak?ze is helemaal niet consequent. zij of hij maakt de 1 na de andere fout. Ze was vergeten dat ze eerder had gezegd dat ze een eigen appartement had, dat gedoe om die greencard, nu weer het vliegtuigverhaal. Aantoonbare leugens. Slechte troll
[...]
Wat boeit ons haar vak?ze is helemaal niet consequent. zij of hij maakt de 1 na de andere fout. Ze was vergeten dat ze eerder had gezegd dat ze een eigen appartement had, dat gedoe om die greencard, nu weer het vliegtuigverhaal. Aantoonbare leugens. Slechte troll
zondag 31 augustus 2014 om 23:22
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 23:17:
[...]
Zo geheim dat ie overboekt was. Als je trollt moet je niet teveel details geven.Precies. Toen ik het vanmiddag las, dacht ik al dat er nog een smeuïg detail aan zat te komen. Natuurlijk een extra vlucht, komt zo vaak voor.
[...]
Zo geheim dat ie overboekt was. Als je trollt moet je niet teveel details geven.Precies. Toen ik het vanmiddag las, dacht ik al dat er nog een smeuïg detail aan zat te komen. Natuurlijk een extra vlucht, komt zo vaak voor.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 31 augustus 2014 om 23:26
Ik breek even in als dat mag maar ik blijf erbij dat yadan echt teveel lijkt op xenatje:
Allebei zijn ze opgeleid tot piloot
Ze woonden allebei eerst in Florida
Ze zijn allebei verhuisd maar NYC
Ze hebben allebei verhalen over alligators en dieren met namen zoals Gloria de aap, Nemo de vis
Verhalen met iets teveel details
Alleen heeft xenatje een zoontje van 4 uit een vorige relatie die haar vriend daddy noemt en heeft yadan haar neefje van 4 die haar vriend daddy noemt
Als ik geen namen van forummers mag noemen zal ik dit uiteraard weghalen.
Allebei zijn ze opgeleid tot piloot
Ze woonden allebei eerst in Florida
Ze zijn allebei verhuisd maar NYC
Ze hebben allebei verhalen over alligators en dieren met namen zoals Gloria de aap, Nemo de vis
Verhalen met iets teveel details
Alleen heeft xenatje een zoontje van 4 uit een vorige relatie die haar vriend daddy noemt en heeft yadan haar neefje van 4 die haar vriend daddy noemt
Als ik geen namen van forummers mag noemen zal ik dit uiteraard weghalen.