sauna avontuur

04-09-2014 21:05 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi peopeltjes, ik was me laatst toch in een mooie spa in Londen. Loop ik daar binnen, staat er ineens zon naakte kerel voor me. Met zn pielewielie naakt en alles! Na wat hevig geflirt heen en weer, eindigde we saampies in dezelfde sauna. Alleen. Just me en him! Jullie raaien het natuurlijk al; vanzelfsprekenderwijs hebben wij flink lopen rampetampen. Na die heerlijke beurt in de sauna, heb ik mijn prins met het enorme aanhangsel nooit meer gezien. Tot ik vorige week de daily mail opende en tot mijn schrik vaststelde, dat mister sauna een bekende acteur is! Like, heel erg bekent. Natuurlijk heb ik meteen al mijn vriendinnetjes meteen op de hoogte gebracht want ik met een beroemdheid, dat had niemand verwacht. Maar nu komt mijn probleem. Ik dacht dat je in een sauna niet zwanger kon worden dus hebben we het zonder bescherming gedaan. Nu heb ik ontdekt dat ik zwanger ben.... Van hem. En hij heeft een vrouw. Ik heb geen geld voor nog een koter, nou heb ik gehoord dat zulke verhalen veel geld waard zijn. Moet ik naar de daily mail stappen met mijn saunaverhaal? Wat denken jullie?
Hihi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou naar El Pais gaan
Nah....

Wat een bullshit nou toch weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou m uitkleden.. Oh wacht.. Hij was al naakt.

(Slecht verhaal trouwens)
Later is nu
Pics or it didn't happen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou voor "De Speld" die geloven je vast
Jij hebt gerampetampt omdat jij niet hoefde te communiceren. Ik voorspel je dat wanneer jij je mond had open gedaan hij hard was weggerend.

En verder: dames, dit verhaal is verzonnen en de schrijfstijl ook.

Goed gefaked TO!

Wat zonde van je tijd; dit topic.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi peopletjes? raaien? en je kan in de sauna niet zwanger worden?

Volgens mij piesen er nu een paar 13 jarigen in hun broek van het lachen...
Door jouw manier van schrijven heb ik het vermoeden dat het helemaal goed komt met jou! Go for it girl..!
leave the past in the past. Move forward and grow stronger
Gaaaap
goed verhaal
Erger je niet, maar verbaas je!
Betaald krijgen voor een beurt noemen ze hoererij. En hoererij is verboden, ook in Engeland.
quote:troelalaaaatje schreef op 04 september 2014 @ 21:11:

Goed gefaked TO!Vind je? Ik vind het oer slecht gedaan. het is én niet eens een klein beetje geloofwaardig én het is ook niet een heel klein beetje grappig. Het is zelfs niet eens origineel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:paardenlover89 schreef op 04 september 2014 @ 21:05:

Ik dacht dat je in een sauna niet zwanger kon worden dus hebben we het zonder bescherming gedaan.Alleen als je na de tijd 3 keer kraait en je badlaken in het zwembad gooit maar dat ben je zeker vergeten?
Wat is raaien?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Deze is wel errug slecht...
Goh, dat zou mijn verhaal kunnen zijn, de een is van George Clooney en de andere van Kevin Costner, allebei zijn ze per ongeluk verwekt in de sauna.
verba volant, scripta manent.
quote:Summerdance, 3 minuten geleden

Wat is raaien?

Je weet toch.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De vakantie was toch voorbij?
Bekende acteur? Was hij het?

Oeh mister bean, dat wordt een mooi kind.
Peopeltjes?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kunnen we al nomineren voor meest ongeloofwaardige topic van 2014!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven