waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
vrijdag 5 september 2014 om 10:19
quote:mrsdoubtfire2 schreef op 04 september 2014 @ 23:28:
[...]
Niet fijn zo Lama, is het leven zo de moeite waard? Hoe ver ga je.
Sorry, moest ik even op reageren.
Verder ben ik blij dat je wat beter geslapen hebt en dat je buik zich rustig houdt. Heb je misschien een paar plannetjes paraat om je even wat meer te vermaken? Of nu je buik weer rustig is: kan je man niet even iets heeeeel lekkers halen
[...]
Niet fijn zo Lama, is het leven zo de moeite waard? Hoe ver ga je.
Sorry, moest ik even op reageren.
Verder ben ik blij dat je wat beter geslapen hebt en dat je buik zich rustig houdt. Heb je misschien een paar plannetjes paraat om je even wat meer te vermaken? Of nu je buik weer rustig is: kan je man niet even iets heeeeel lekkers halen
vrijdag 5 september 2014 om 11:08
quote:konijn82 schreef op 05 september 2014 @ 10:23:
Bij mij werkt de zon bij dat soort vlekken op witte was idd als een trein. Bij bonte was werkt 'citroentje' ook goed.
Fijn dat je goed hebt geslapen! Jij ook een fijne dag!
Oh konijn, ik zie al waar het mis ging.
Met, oh natuurlijk niet reageerde ik op jouw, sorry niet lullig bedoeld.
Ik moest vanacht naar toilet en was ondertussen even hiier.
Beetje slaperig dus ik denk ik doe even een geruststellend berichtje voor je.
Ik zie nu dat je het ook anders kan llezen. Ik snap dat je dan even schrikt.
Bedankt voor je tip wat betreft de was. Zijn gelukkig oudere spulletjes hier.
Bij mij werkt de zon bij dat soort vlekken op witte was idd als een trein. Bij bonte was werkt 'citroentje' ook goed.
Fijn dat je goed hebt geslapen! Jij ook een fijne dag!
Oh konijn, ik zie al waar het mis ging.
Met, oh natuurlijk niet reageerde ik op jouw, sorry niet lullig bedoeld.
Ik moest vanacht naar toilet en was ondertussen even hiier.
Beetje slaperig dus ik denk ik doe even een geruststellend berichtje voor je.
Ik zie nu dat je het ook anders kan llezen. Ik snap dat je dan even schrikt.
Bedankt voor je tip wat betreft de was. Zijn gelukkig oudere spulletjes hier.
odi et amo
zaterdag 6 september 2014 om 10:00
Ai, asotut. Niet relaxed. Ik ben mijn jachtgeweer aan het oppoetsen, straks even een bezoekje brengen aan mijn buren. Die vonden het geen probleem om om 23 u gisteren een hele serie spijkers in de muur boven mijn slaapkamer te slaan...
Hoe is het vandaag met je Lamaatje? Doen je darmen weer een beetje wat je wilt? En ben je er nog erg slap van?
Hoe is het vandaag met je Lamaatje? Doen je darmen weer een beetje wat je wilt? En ben je er nog erg slap van?
zaterdag 6 september 2014 om 10:51
Goedemorgen allemaal.
De hele nacht doorgeslapen.
Buik is nog steeds niet goed, maar nu ik gewoon eet voel ik me niet meer zo slap. Dieet is weliswaar aangepast, niets forceren en proberen voorzichtig aan weer wat vastigheid te krijgen. Voorlopig dus nog steeds aan de luierbroeken, maar verder geen buikpijn ofzo.
Ik had gedacht maar eens wat proberen te breien vandaag. Ben alweer op weg naar een teen.
Fijne dag allemaal.
De hele nacht doorgeslapen.
Buik is nog steeds niet goed, maar nu ik gewoon eet voel ik me niet meer zo slap. Dieet is weliswaar aangepast, niets forceren en proberen voorzichtig aan weer wat vastigheid te krijgen. Voorlopig dus nog steeds aan de luierbroeken, maar verder geen buikpijn ofzo.
Ik had gedacht maar eens wat proberen te breien vandaag. Ben alweer op weg naar een teen.
Fijne dag allemaal.
odi et amo
zaterdag 6 september 2014 om 11:18