Lachwekkende uitspraken
donderdag 4 september 2014 om 13:17
Titel van het topic zegt het al.... lachwekkende uitspraken.
Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....
De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....
Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....
De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....
Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Enjoy the little things in life
vrijdag 5 september 2014 om 18:07
quote:Manji schreef op 04 september 2014 @ 23:06:
Mijn zoon bij een sexuele voorlichting op school:
Juf ik weet waar mijn papa de zaadjes vandaan haalt.
Hij koopt die bij de Gamma.
A gos haha!
Als kind hadden mijn zusje een konijn. Die kwam een keer met zijn pootjes tussen de tralies vast te zitten en begon te krijsen.
Naderhand zei mijn zusje; 'Dat ging door merg en pijp!'
Mijn zoon bij een sexuele voorlichting op school:
Juf ik weet waar mijn papa de zaadjes vandaan haalt.
Hij koopt die bij de Gamma.
A gos haha!
Als kind hadden mijn zusje een konijn. Die kwam een keer met zijn pootjes tussen de tralies vast te zitten en begon te krijsen.
Naderhand zei mijn zusje; 'Dat ging door merg en pijp!'
vrijdag 5 september 2014 om 19:26
Dochter van zestien, laat zojuist haar vriendje uit. Toen ik dacht dat hij weg was vroeg ik haar, vanaf de bank, of ze even in haar la kon kijken of ze misschien een van mijn correctieslips daar zag, want ik kon mijn nieuwe niet vinden toen ik gisteren ging dansen. Steekt 'schoonzoon' zijn hoofd terug om de hoek. 'Wat bent u kwijt?'
Hij stond nog op de mat
Hij stond nog op de mat
vrijdag 5 september 2014 om 19:28
quote:sandt2.0 schreef op 05 september 2014 @ 19:26:
Dochter van zestien, laat zojuist haar vriendje uit. Toen ik dacht dat hij weg was vroeg ik haar, vanaf de bank, of ze even in haar la kon kijken of ze misschien een van mijn correctieslips daar zag, want ik kon mijn nieuwe niet vinden toen ik gisteren ging dansen. Steekt 'schoonzoon' zijn hoofd terug om de hoek. 'Wat bent u kwijt?'
Hij stond nog op de mat Oh, Sandt, lachen! Wat genant.
Hij stond nog op de mat Oh, Sandt, lachen! Wat genant.
vrijdag 5 september 2014 om 19:50
Vanmiddag was ik met mijn puber in het dorp, werd ik bijna van de sokken gereden door een peutertje op een loopfiets. Dus ik sprong met een hupje opzij en de moeder zei tegen haar kind 'zeg eens sorry'. Dus dat jochie zei sorry, en ik floepte eruit 'graag gedaan'. Het grappigste was nog dat mijn puber compleet door de grond ging van schaamte
Tja jeetje, ik weet nooit zo goed wat je moet zeggen op 'sorry'.
Tja jeetje, ik weet nooit zo goed wat je moet zeggen op 'sorry'.
vrijdag 5 september 2014 om 20:13
vrijdag 5 september 2014 om 20:35
quote:scarlett_ schreef op 05 september 2014 @ 20:12:
Verkappingen van spreekwoorden zijn ook erg leuk inderdaad:
Laatst:
"Daar durf ik mijn handen voor af te hakken" (ipv daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken).
Daar durf ik mijn handen voor in koud water te steken.
Of:
Daar durf ik jouw handen voor in het vuur te steken.
Verkappingen van spreekwoorden zijn ook erg leuk inderdaad:
Laatst:
"Daar durf ik mijn handen voor af te hakken" (ipv daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken).
Daar durf ik mijn handen voor in koud water te steken.
Of:
Daar durf ik jouw handen voor in het vuur te steken.