Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 september 2014 om 12:01
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 11:55:
Nee hoor, wij zijn helemaal niet zoveel met haar bezig, maar zij komt telkens weer terug en blèrt hier constant over hetzelfde als wij het over andere dingen hebben. Dan ben je dus een zuigert en tja, daar wordt niet positief op gereageerd. Is echt een kwestie van krijgen waar je om vraagt.Ik ben dól op zuigerTs, vandaar ook dat doekje.....
Nee hoor, wij zijn helemaal niet zoveel met haar bezig, maar zij komt telkens weer terug en blèrt hier constant over hetzelfde als wij het over andere dingen hebben. Dan ben je dus een zuigert en tja, daar wordt niet positief op gereageerd. Is echt een kwestie van krijgen waar je om vraagt.Ik ben dól op zuigerTs, vandaar ook dat doekje.....
zaterdag 6 september 2014 om 12:22
quote:ThunderassMan schreef op 06 september 2014 @ 11:59:
[...]
Ik ben ook erg intr intelluk interl slim. Ik heb op de uniteit gezeten en had les van een hele slimme processor. Dus mij maak je de kat niet snel wijs.
Mijn hersen werkt al op volle toeren.....
[...]
Ik ben ook erg intr intelluk interl slim. Ik heb op de uniteit gezeten en had les van een hele slimme processor. Dus mij maak je de kat niet snel wijs.
Mijn hersen werkt al op volle toeren.....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 september 2014 om 12:24
zaterdag 6 september 2014 om 12:30
Ik wil dit dus ook kunnen:quote:Enn schreef op 06 september 2014 @ 10:30:
[img]https://31.media.tumblr.com/15c90a8aa29 ... s0bjz0.gif[/img]Dus ik probeer dit weekend nu eens niet op mijn handen te gaan zitten.
Mijn nieuwste doel is de 200.
Dus hoe zat dat met die schaamhaar?
[img]https://31.media.tumblr.com/15c90a8aa29 ... s0bjz0.gif[/img]Dus ik probeer dit weekend nu eens niet op mijn handen te gaan zitten.
Dus hoe zat dat met die schaamhaar?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
zaterdag 6 september 2014 om 12:33
quote:Kurritsj schreef op 06 september 2014 @ 12:30:
Ik wil dit dus ook kunnen:
[...]
Dus ik probeer dit weekend nu eens niet op mijn handen te gaan zitten.
Dus hoe zat dat met die schaamhaar? Moedige meid, ik loop al een tijdje met deze vraag in mijn hoofd sinds ik weet wie je was/bent: schreef jij niet mee in het parfumtopic van jaren terug?
[...]
Dus hoe zat dat met die schaamhaar? Moedige meid, ik loop al een tijdje met deze vraag in mijn hoofd sinds ik weet wie je was/bent: schreef jij niet mee in het parfumtopic van jaren terug?
zaterdag 6 september 2014 om 12:36
quote:Kurritsj schreef op 06 september 2014 @ 12:30:
[...]
Dus hoe zat dat met die schaamhaar? Dat is wel het nadeel van die nickchanges inderdaad, dat je dan eerst weer geen plaatjes kunt plakken.
[...]
Dus hoe zat dat met die schaamhaar? Dat is wel het nadeel van die nickchanges inderdaad, dat je dan eerst weer geen plaatjes kunt plakken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu