Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sensy12 schreef op 06 september 2014 @ 12:31:

Vanochtend bij het afvegen na het plassen, bleef het toiletpapier halverwege haken vanwege schaamhaar dat innig met elkaar verstrengeld was. Straks dus even flink snoeien daar.

Smakelijk eten Yasmijn. Wat ben je aan het eten? Gatver....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Sensy12 schreef op 06 september 2014 @ 12:33:

[...]

Moedige meid, ik loop al een tijdje met deze vraag in mijn hoofd sinds ik weet wie je was/bent: schreef jij niet mee in het parfumtopic van jaren terug?

Haha, probeer je me te helpen om dit weekend op 200 postings te komen?

Dus een beetje provoceren? .

Nee joh, heb nog nooit op het parfum-topic geschreven. En zeker niet toen dat ontplofte door roddel en achterklap.

Ghe, ghe, en nee dat ik dat weet, is niet omdat ik er stiekem tóch schreef.

Maar waarom dacht je dat eigenlijk dan?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Ik heb even zitten terugzoeken, maar heeft Stora nou serieus een wéékban vanwege die ene posting tegen rdvv?

Het zou me niets verbazen als rdvv haar gestaft heeft en daarmee dus bewust heeft aangestuurd op een ban voor STora.

Wéér.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 12:36:

[...]

Dat is wel het nadeel van die nickchanges inderdaad, dat je dan eerst weer geen plaatjes kunt plakken.Ja... en normaal boeit het me niet zo, maar ik zie de laatste tijd weer zoveel leuks langskomen. Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Ik dacht het omdat ik fijne associaties heb met jouw oude nick. Het parfumtopic kwam ineens op en dacht aan jou. Je was daar dus niet actief, begrijp ik nu. Jammer dat ik het topic vroegtijdig verlaten heb zeg...mis ook altijd alle rellen
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 12:39:

Ik heb even zitten terugzoeken, maar heeft Stora nou serieus een wéékban vanwege die ene posting tegen rdvv?

Het zou me niets verbazen als rdvv haar gestaft heeft en daarmee dus bewust heeft aangestuurd op een ban voor STora.

Wéér.Jezus, een wéék?! Mods, als jullie meelezen: jullie zijn getikt in jullie bovenkamertjes, Doe es even normaal zeg, een week voor een flutopmerking. Ban dan meteen het hele forum!
Ik heb een aardappel/ui omelet gegeten.
Rdvv ik had echt NOOIT geraden dat die anti-dinges post op jou had moeten slaan. Ik dacht niet eens aan jouw oude of nieuwe nick of aan jou. Dat jíj dan er onder gaat posten dat je denkt dat dat om jou gaat, lijkt me dan toch niet handig? Want je wil toch niet dat iemand zo over je denkt? Door zo te reageren maak je dus dat iemand die niets weet van jou gaat willen weten wat er allemaal gebeurt is. Snap je wat ik bedoel?

Waarom begin je niet gewoon met een andere nick? En leg je zelf niet de link naar andere nicks? Dan ben je gewoon weer anoniem. Dit lijkt me ook voor jou zo veel energie kosten, doe gewoon een nieuwe nick, dat lijkt me de beste oplossing als je probleem is dat je gewoon wilt kunnen forummen zonder een geschiedenis achter je aan te slepen, toch?

Wéér.Das echt zuigen. Lekker staffen omdat je het zelf niet afkan

Wéér.O, is dat al eerder gebeurt? Da's een klerestreek dan.
quote:Sensy12 schreef op 06 september 2014 @ 12:41:

Ik dacht het omdat ik fijne associaties heb met jouw oude nick. Het parfumtopic kwam ineens op en dacht aan jou. Je was daar dus niet actief, begrijp ik nu. Jammer dat ik het topic vroegtijdig verlaten heb zeg...mis ook altijd alle rellen

Fijne associaties, leuk.

Het gekke is dat ik jou pas net heb ontdekt en tot mijn schande zag dat je al járen actief bent. Snap niet dat ik je nooit eerder gelezen c.q. onthouden heb, want vind je adviezen vaak raak en hout snijden.

Dus misschien zit de positieve vibe wel ergens anders?
Dan zit de positieve vibe waarschijnlijk gewoon in je oude nick Nee hoor, ik weet zeker dat jij weleens dingen schreef waar ik van onder de indruk was. Ik dwaal hier inderdaad al jaren rond, maar heb me nooit echt gehecht aan het forum. Volgens de therapeut komt het omdat ik intimiteitsissues heb
Wie zijn 'jullie' eigenlijk? Is het groepje weer eens bezig?
quote:Sensy12 schreef op 06 september 2014 @ 12:49:

Dan zit de positieve vibe waarschijnlijk gewoon in je oude nick Nee hoor, ik weet zeker dat jij weleens dingen schreef waar ik van onder de indruk was. Ik dwaal hier inderdaad al jaren rond, maar heb me nooit echt gehecht aan het forum. Volgens de therapeut komt het omdat ik intimiteitsissues heb

Hahaha, zo heb ik me nooit echt gehecht aan een topic.

Behalve ooit in het begin: multi-culti relaties.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 06 september 2014 @ 12:53:

Wie zijn 'jullie' eigenlijk? Is het groepje weer eens bezig? Tuig van de richel is het.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 06 september 2014 @ 12:53:

Wie zijn 'jullie' eigenlijk? Is het groepje weer eens bezig? Dat vraag ik me nou ook af...wie dat groepje is. Al heb ik wel zo mijn vermoedens....eentje is namelijk net klaar met het nuttigen van een omelet.
Het groepje is net als Lord (niet Lady) Voldemort... Zij die niet genoemd mogen worden.
Stel ik maak een lijstje met de leden waarvan ik denk dat zij Het Groepje vormen, loop ik dan het risico op een ban?
http://youtu.be/_iN-52jiCIw

Krijg het nummer niet uit mn hoofd...
quote:Sensy12 schreef op 06 september 2014 @ 12:56:

[...]

Dat vraag ik me nou ook af...wie dat groepje is. Al heb ik wel zo mijn vermoedens....eentje is namelijk net klaar met het nuttigen van een omelet.

Goh, ik wist niet dat ik in het Groepje zit.

Wie zijn er nog meer lid dan?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 september 2014 @ 13:03:

Krijg het nummer niet uit mn hoofd...En bedankt
quote:yasmijn schreef op 06 september 2014 @ 13:05:

[...]

En bedankt

Dus dáár komen de Onesies vandaan!

Let's all go to Funky Town! We gotta move on!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 september 2014 @ 13:03:

Krijg het nummer niet uit mn hoofd...Check alsjeblieft dat gare dooie publiek op de achtergrond
Vre-se-lijk.
quote:yasmijn schreef op 06 september 2014 @ 13:04:

[...]

Goh, ik wist niet dat ik in het Groepje zit.

Wie zijn er nog meer lid dan?Ik denk dat de leden van het groepje wisselen al naar gelang wie zich aangevallen voelt. Dus als ik jou stom vind, dan zit je automatisch in het groepje. Denk het ongeveer zo werkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven