Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dat betekent dat de Mods wel weten wie het groepje is

Ik denk zelf dat Zuigie zo vaak is gestaft dat er eens kritisch gekeken is en dat toen bleek dat ze een oude bekende is.
quote:Alixane schreef op 07 september 2014 @ 13:12:

[...]

Het " Illuminaasiegroepje " natuurlijk!
Om het mod topic niet te verontreinigen stel ik de vraag hier maar even. Ik lees steeds klachten over FBTO banners en anderszins irritante reclames, waarom hebben de mensen die hierover klagen geen adblocker?

Of forummen jullie op je telefoon en is het daar niet mogelijk een adblocker toe te voegen?
quote:Rooss4 schreef op 07 september 2014 @ 13:57:

Om het mod topic niet te verontreinigen stel ik de vraag hier maar even. Ik lees steeds klachten over FBTO banners en anderszins irritante reclames, waarom hebben de mensen die hierover klagen geen adblocker?

Of forummen jullie op je telefoon en is het daar niet mogelijk een adblocker toe te voegen?Ik heb een adblocker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die fbto reclame is zeer hardnekkig...
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 14:00:

[...]

Ik heb een adblocker

En nog steeds reclames?

Die van mij eet ze allemaal op.
quote:Rooss4 schreef op 07 september 2014 @ 14:10:

[...]

En nog steeds reclames?

Die van mij eet ze allemaal op.Gisteravond en vanmorgen wel maar heb ze nu achter een filter gezet, hoop ik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
"De forummer queenking heeft een perma ivm terugkeren na perma"

Was ze er weer?
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 14:23:

"De forummer queenking heeft een perma ivm terugkeren na perma"

Was ze er weer?Hardnekkig.
quote:Scamp schreef op 07 september 2014 @ 13:04:

Vraag me af wie er hebben overlegd met de mods. Spannend

Ik heb niet overlegd, maar gestaft en erbij verteld waarom ik haar weer gestaft had. Ze trekt zoveel negatieve aandacht, iedereen gaat er vroeg of laat op reageren en dan wordt het steeds erger.

Ik mag dan wel stil zijn, ik lees wel mee en wil hier gewoon lekker onzin lezen.
Ben echt benieuwd wie die zuigerT was dan... Maar echt fijn dat we van dat gezeik af zijn.
Dankje, Manmar!
quote:NummerZoveel schreef op 07 september 2014 @ 14:48:

Dankje, Manmar!Puur eigenbelang hoor.
quote:Scamp schreef op 07 september 2014 @ 13:04:

Vraag me af wie er hebben overlegd met de mods. Spannend

Ja, haar eigen gedrag kan het natuurlijk nooit veroorzaakt hebben.

Het is allemaal de schuld van anderen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:manmar schreef op 07 september 2014 @ 14:43:

[...]

Ik heb niet overlegd, maar gestaft en erbij verteld waarom ik haar weer gestaft had. Ze trekt zoveel negatieve aandacht, iedereen gaat er vroeg of laat op reageren en dan wordt het steeds erger.

Ik mag dan wel stil zijn, ik lees wel mee en wil hier gewoon lekker onzin lezen.

Ik heb het openbaar in het ''plaatjes-plak-rechten topic'' genoemd en daarna aan de mods gemaild en mijn bericht daar verwijderd.

Maar dat is hier (en in een ander topic, dankzij Linaisa) al aan bod geweest
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 september 2014 @ 14:49:

[...]

Ja, haar eigen gedrag kan het natuurlijk nooit veroorzaakt hebben.

Het is allemaal de schuld van anderen Nou, stel je voor zeg
En daar gaan we weer.....
quote:Nouschi schreef op zondag 07 september 2014 14:23 "De forummer queenking heeft een perma ivm terugkeren na perma"

Was ze er weer? Was dat niet weer zo'n topic over Marokkaanse piemels?
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 11:52:

Btw

Pump doet nu ècht raar ( oa wakker door buurman)

Ik heb even zitten lezen, maar inderdaad.

Wow, raarrrrrrrr......
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:honeymoonquiz schreef op 07 september 2014 @ 14:56:

[...]

Was dat niet weer zo'n topic over Marokkaanse piemels?Oh dat kan ook. Over hardnekkig gesproken..

[...]

Was dat niet weer zo'n topic over Marokkaanse piemels?Jups.

[...]

Was dat niet weer zo'n topic over Marokkaanse piemels?Ook zo'n chronisch geval. Of hij/zij heeft een marokkaanselullenfetisj, kan ook nog.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat is dat trouwens met die bans van StoraHuntur, ik lette nooit zo op haar maar die krijgt de ene ban na de andere? Wats kebeurt?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Jongens, neem dat allemaal niet serieus wat zij zegt over 'overleg achter de schermen', het gezeik over Scamp en plaatjesplakken. En nu weer probeerde ze onder een andere nick twijfel te zaaien over of ze wel of niet eerder een permaban had.

Mods lezen hier ook en als dat van die permaban een 'typo' was, dan was het al lang hersteld.

Zie posting van Alixane hieronder.

Ze is gewoon een rás-intrigant. Ze weet precies wat ze moet zeggen om twijfel en irritatie te wekken. Alles met reden de boel te verpesten, mensen een ban aan te smeren, leuke topics off line te krijgen. Kortom: anderen hun plezier niet gunnen.

Dit is het eerste en het laatste wat ik er over zeg. Onderschat deze dame niet, want ze is heel slim met woorden verdraaien, op knopjes drukken en spelletjes spelen. Negeer haar en eventuele vervolgnicks gewoon, hoe moeilijk dat ook is.quote:Alixane schreef op 07 september 2014 @ 11:48:

Ik geloof wel dat de permagebande een oudgediende was. Ze heeft waarschijnlijk steeds via een proxy geforumd en helaas is het mis gegaan en heeft ze gisteren met haar originele ip gepost, shit happens. De mods hebben waarschijnlijk niet gezien dat ze al die tijd onder een proxy postte (er zijn programma's die verbergen dat je onder een proxy post. Enfin, over tot de orde van de dag
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Kurritsj schreef op 07 september 2014 @ 15:47:

.

Ze is gewoon een rás-intrigant. Ze weet precies wat ze moet zeggen om twijfel en irritatie te wekken. Alles met reden de boel te verpesten, mensen een ban aan te smeren, leuke topics off line te krijgen. Kortom: anderen hun plezier niet gunnen.

Dit is het eerste en het laatste wat ik er over zeg. Onderschat deze dame niet, want ze is heel slim met woorden verdraaien, op knopjes drukken en spelletjes spelen. Negeer haar en eventuele vervolgnicks gewoon, hoe moeilijk dat ook is.

[...]

Nou ook niet overdrijven. Iedereen laat zich zelf natuurlijk uit de tent lokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven