Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 17:41
zondag 7 september 2014 om 18:02
Overloper van de Drakenvlieg. Daar lag het op een gegeven moment totaal op z'n gat en aangezien ik inmiddels zwaar verslaafd was aan forummen, hier verder gegaan. Inmiddels wel een nickchange gehad maar verder al een aantal jaar aanwezig.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
zondag 7 september 2014 om 18:04
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 17:40:
Vroegah was er ook een napraat.. waarom dat toen moest verdwijnen is me nog steeds een raadsel.
Toen hadden we collectief last van PMS en wie dat niet had was in de overgang, dus sloegen we elkaar constant de hersens in.
Maar het gaat er idd heel vredig aan toe deze keer, best saai
Vroegah was er ook een napraat.. waarom dat toen moest verdwijnen is me nog steeds een raadsel.
Toen hadden we collectief last van PMS en wie dat niet had was in de overgang, dus sloegen we elkaar constant de hersens in.
Maar het gaat er idd heel vredig aan toe deze keer, best saai
zondag 7 september 2014 om 18:05
zondag 7 september 2014 om 18:06
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 17:55:
Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?
Ik ging 13 jaar geleden in mijn uppie (want relatie over) in een andere stad wonen.
Heb een oproepje geplaatst om daar mensen te leren kennen en ben vervolgens nooit meer gestopt met forummen.
Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?
Ik ging 13 jaar geleden in mijn uppie (want relatie over) in een andere stad wonen.
Heb een oproepje geplaatst om daar mensen te leren kennen en ben vervolgens nooit meer gestopt met forummen.
zondag 7 september 2014 om 18:07
zondag 7 september 2014 om 18:08
zondag 7 september 2014 om 18:11
quote:Bieb2.0 schreef op zondag 07 september 2014 18:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ismene in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Ismene schreef op 07 september 2014 @ 17:55</a>:</b>
Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?</div></blockquote>
Is het gelukt om real life vriendinnen te krijgen zo (vraag ik me altijd af)
Ik ben er ook al heel lang, een keer zelf gepost en ook nooit meer weggegaan..
Hoe zijn jullie eigenlijk op het viva forum terechtgekomen?</div></blockquote>
Is het gelukt om real life vriendinnen te krijgen zo (vraag ik me altijd af)
Ik ben er ook al heel lang, een keer zelf gepost en ook nooit meer weggegaan..
zondag 7 september 2014 om 18:11
quote:consuelabananahammok schreef op 07 september 2014 @ 18:07:
[...]
Nou zeg dat wel, kon je de ramptoerist nog eens uithangen, of zelf gezellig mee doen.Al had je de hele oorspronkelijke rel niet meegemaakt. Gewoon je mening geven en je zat er meteen middenin. In mijn beleving ging het er op het forum ook veel harder aan toe. Ik kan mij nog herinneren dat ik mij bij aankomst echt naar binnen moest vechten, kreeg meteen de welkomstdelegatie forumfossielen over mij heen. Wat of ik op het Viva-forum moest want dat was van hen. Beetje zoals het er op het schoolplein van de middelbare school aan toe ging. De nieuweling werd door de populaire types meteen flink aangepakt.
[...]
Nou zeg dat wel, kon je de ramptoerist nog eens uithangen, of zelf gezellig mee doen.Al had je de hele oorspronkelijke rel niet meegemaakt. Gewoon je mening geven en je zat er meteen middenin. In mijn beleving ging het er op het forum ook veel harder aan toe. Ik kan mij nog herinneren dat ik mij bij aankomst echt naar binnen moest vechten, kreeg meteen de welkomstdelegatie forumfossielen over mij heen. Wat of ik op het Viva-forum moest want dat was van hen. Beetje zoals het er op het schoolplein van de middelbare school aan toe ging. De nieuweling werd door de populaire types meteen flink aangepakt.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps