Saaie vrienden hebben

07-09-2014 21:29 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik woon sinds enige tijd weer in Nederland, bij mijn ouders. Ik moet opnieuw op zoek naar werk, maar dat valt in deze tijd niet mee.

Ik ben vrijgezel en ik zou graag uit willen gaan en leuke meisjes willen ontmoeten. Toen ik nog in het buitenland woonde had ik een aantal vrienden en kennissen met wie ik vaak kon afspreken om naar een club te gaan, maar hier in Nederland heb ik alleen maar saaie vrienden.

Eén van die vrienden klaagt weleens dat hij 25 is en dat er weinig gebeurt op het gebied van meisjes, maar enige moeite om hier iets aan te veranderen wil hij niet doen. Als we uitgaan, dan zitten we meestal op een terrasje een biertje te drinken en als het dan 00:30 is vraagt hij of we kunnen gaan want het is zo laat.

Gister wezen "chillen" bij vrienden in Delft. Dat houdt in dat we met een biertje in de hand voor de zoveelste keer anekdotes ophalen en dat we naar saaie programma's op tv kijken... gaaaap.

Ik weet al welk advies er gaat volgen na een betoog als het bovenstaande: zoek nieuwe vrienden. Maar iedereen weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Vrienden kun je niet zomaar even ophalen in de supermarkt, vrienden krijg je door het lot. Vriendschap kun je nu eenmaal niet afdwingen.

Ik voel me hier rot door. Ik ben zo jong en de wereld zou aan mijn voeten moeten liggen, maar ik voel me opgesloten bij mijn ouders omdat 1. werk vinden heel lastig is en omdat 2. een leuk meisje tegenkomen heel lastig is met vrienden die enkel in de veilige comfortzone van een terrasje of een huiskamertje een pilsje willen drinken.
(Weer) gaan reizen en elders op aarde nieuwe mensen ontmoeten?
Oh nu waren die 'vrienden' van je vorige topic opeens fantastisch? Bijzonder. En nu zijn je huidige vrienden saai? Jij bent volgens mij de constante en ontzettend ontevreden zeurende factor.
Ik kan me ook zomaar voorstellen dat nieuwe vrienden ook niet echt in de rij staan voor zo'n heerlijk blij persoon als dat jij bent
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Grappig, ik ben zelf saai. Bevalt me prima.
Ik lees bij jou vooral veel gedoe met mensen, met je moeder, met je broer met me vrienden, met meisjes. Is het een idee om daar eens hulp bij te gaan zoeken? De hele tijd klagen over iedereen heeft ook weinig zin.
Vrienden krijg je door het lot? Dank voor dit nieuwe inzicht op de zondagavond.
Overigens, je bent ook 25 toch? Of verzin ik dat?
quote:Thordis schreef op 07 september 2014 @ 21:33:

Oh nu waren die 'vrienden' van je vorige topic opeens fantastisch? Bijzonder. En nu zijn je huidige vrienden saai? Jij bent volgens mij de constante en ontzettend ontevreden zeurende factor.
quote:eldorado schreef op 07 september 2014 @ 21:35:

Grappig, ik ben zelf saai. Bevalt me prima.Ik weet niet hoe oud je bent, maar een 25-jarige knul wil ook weleens losgaan in een club en eventueel een meisje scoren ipv in een huiskamertje hangen met een biertje.

Dat waren toch die vervelende vrienden in het buitenland die in de ogen van TO geen tijd/zin hadden om afscheid te nemen waardoor hij zich zeer achtergesteld voelde?

Nikon, get over yourself, je klaagt alleen maar over anderen, niemand voldoet aan jouw hoge eisen, maar je klinkt zelf heel onsympathiek en als een zeikerd. Als je eens het aloude gezegde "verbeter de wereld, begin bij jezelf" omarmt komt het vast goed.
Nou, dan koop je een lot.

Jij bent een ongelooflijke zeiksnor met je gepiep over collegas die je baantje inpikken en saaiheid in elk land, met de vrouwtjes wil het trouwens sowieso niet zo lukken hè?

Je stelt nogal hoge eisen aan mensen terwijl je naar mijn idee nou zelf ook bepaald geen hoogdravend gezelschap bent. Vaak krijgt men wat men verdient....
quote:Thordis schreef op 07 september 2014 @ 21:35:

Ik lees bij jou vooral veel gedoe met mensen, met je moeder, met je broer met me vrienden, met meisjes. Is het een idee om daar eens hulp bij te gaan zoeken? De hele tijd klagen over iedereen heeft ook weinig zin.

Het klopt dat ik vaker mijn hart heb gelucht hier en het klopt ook dat er weleens gedoe was met vrienden die ik elders heb ontmoet.

Maar dit gaat over mijn huidige situatie in Nederland. Ik zou graag eens uit willen gaan, maar ik heb geen gelijkgestemden in mijn directe omgeving momenteel.
Ik heb meerdere topics van je gelezen, weet je zeker dat je geen gay bent?
Ben jij leuk om bevriend mee te zijn dan? Je klinkt nogal veeleisend en zwaar op de hand.

Oh nu waren die 'vrienden' van je vorige topic opeens fantastisch? Bijzonder. En nu zijn je huidige vrienden saai? Jij bent volgens mij de constante en ontzettend ontevreden zeurende factor.Dit dus. Mss je oude topics eens herlezen?
Life is short. Eat dessert first.
ik ben een saaie muts, maar duikel toch regelmatig een leuke man op.

en als man ,,scoor,, je niet zomaar.

ook niet als je losgaat in een club.
wij slapen nooit.
Met jouw bruisende persoonlijkheid heb je er toch zo een paar aan de haak geslagen?

Anders ga je lekker in je eentje op stap.

Of doe eens gek en maak wat meer contact op een terrasje. Je bent niet afhankelijk van je saaie vrienden.

En als ze zo saai zijn, dump je ze toch sowieso?
quote:nikonlover schreef op zondag 07 september 2014 21:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="eldorado in "Saaie vrienden hebben"" class="messagelink">eldorado schreef op 07 september 2014 @ 21:35</a>:</b>

Grappig, ik ben zelf saai. Bevalt me prima.</div></blockquote>Ik weet niet hoe oud je bent, maar een 25-jarige knul wil ook weleens losgaan in een club en eventueel een meisje scoren ipv in een huiskamertje hangen met een biertje. Ach jongen, wat ontzettend zielig toch voor je. En je verwacht dat je vrienden dat meisje bij jou in bed bezorgen?
hoe zijn jouw gelijkgestemden?
wij slapen nooit.
En iemand van 25 is geen knul. Dat is een volwassen vent. Die niet op zoek is naar een 'meisje' maar naar een volwassen vrouw voor een relatie. Je bent geen 18 meer! Je komt nogal onvolwassen over zo. Je woont bij je ouders, je omschrijft jezelf als een knul en je zoekt een meisje. En sociaal gezien loopt het bepaalt niet soepel en je zelfinzicht laat ook wel wat te wensen over.
quote:eldorado schreef op zondag 07 september 2014 21:35 Grappig, ik ben zelf saai. Bevalt me prima.

Ik ben ook retesaai.

En burgerlijk.
quote:nikonlover schreef op 07 september 2014 @ 21:38:

[...]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar een 25-jarige knul wil ook weleens losgaan in een club en eventueel een meisje scoren ipv in een huiskamertje hangen met een biertje.Welnee. Toen ik 25 was was ik al saai. Ik vind jou ook saai trouwens.
quote:gelukkigleven schreef op 07 september 2014 @ 21:43:

[...]

Ik ben ook retesaai.

En burgerlijk.

+2 en ik vind het heerlijk

Gelukkig vindt mijn vriend dat ook

Moet er niet aan denken dat ik wekelijks moet kroegen en met de bezem naar buiten geveegd moet worden

As we speak kijk ik, heel holland bakt, nou veel burgerlijker als dat krijg je het niet hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:nikonlover schreef op 07 september 2014 @ 21:39:

[...]

Het klopt dat ik vaker mijn hart heb gelucht hier en het klopt ook dat er weleens gedoe was met vrienden die ik elders heb ontmoet.

Maar dit gaat over mijn huidige situatie in Nederland. Ik zou graag eens uit willen gaan, maar ik heb geen gelijkgestemden in mijn directe omgeving momenteel.Mijn hemel, saaie doos. Dan ga je toch uit zonder "gelijkgestemden". Of durf je niet alleen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven