Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Och, die Tepelsteeltje.. Die schreef hier op het forum toch best al lang en actief mee als ik het me goed herinner?

Was dat topic nou een troll of zou het echt zijn geweest?
Lots of fun Doortje
In dit napraattopic mag een hoop, dus ook een end wegkletsen over onzin. Chill out Miss Innuendo!
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 12:36:

In dit napraattopic mag een hoop, dus ook een end wegkletsen over onzin. Chill out Miss Innuendo!

Zeg, doe jij zelf eens even ontspannen!

Zie OP voor wat wel en niet mag, dat bepaal jij toch niet?

En daarnaast, van de week hebben anderen hier al een keer eerder hetzelfde gezegd.

Het zou zonde zijn als dit topic niet bleef bestaan omdat er juist zo'n behoefte was om na te praten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Er staat niks in de OP over off topic.

Wat is off topic in dit topic?
In de OP staat alleen dat we hier niet mogen wat volgens de huisregels verboden is, en in de huisregels staat nergens dat er niet gekletst mag worden. Dus.
quote:LoiseauCoureur schreef op 08 september 2014 @ 12:29:

Och, die Tepelsteeltje.. Die schreef hier op het forum toch best al lang en actief mee als ik het me goed herinner?

Was dat topic nou een troll of zou het echt zijn geweest?Ik denk dat het wel echt was en dat Tepelsteeltje speciaal daarvoor een andere nick heeft aangemaakt. Helaas postte hij per ongeluk met zijn hoofdnick. Ik vind een ban wegens dubbelnicken dan ook helemaal niet op zijn plaats. Dit ging per ongeluk. Enfin, ik zag dat hij zijn hoofdnick heeft laten anonimiseren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Miss.Innuendo schreef op maandag 08 september 2014 09:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Napraattopic 2"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 08 september 2014 @ 09:45</a>:</b>

[...]

Dacht dat je geen azijnpisser wilde zijn</div></blockquote>

Dat klopt, maar het zou zonde zijn als dit napraattopic geen lang leven beschoren is omdat het wordt gebruikt als (het zoveelste) kletstopic en niet op de manier zoals het bedoeld is. Toch?

Dan maar even de zeikerd. Er is te lang behoefte geweest aan een topic als dit.

Ik denk dat je juist "slapende honden wakker maakt" met dit soort posts...

Maar dat denk ik maar..
Okee, dan hou ik verder mijn mond daarover.
Inderdaad..wat is off topic in een niet echt te definiëren topic
Ik wist niet eens dat Tepelsteeltje een hij is
larva, wat jij denkt is off topic en dat past prima in dit topic. Ik denk dat het vooral gezellig moet blijven en als dat niet lukt dan gaat dit topic er aan. Dat risico zag ik tig pagina's terug waarin de ene aanval na de ander volgde, maar een beetje gezellig en casual een trip down memory lane nemen zie ik niet als een 'gevaar' voor het bestaan van dit topic.
Dubbelnikken is ook zoiets. Je kunt meestal heel goed zien of iemand per ongeluk met zijn andere nick heeft gepost of dat ze zit te dubbelnikken om de discussie een door haar gewenste draai te geven. In het eerste geval zou ik niet aan het bannen slaan, in het tweede natuurlijk wel.
Tja, mij lijkt dat als ze neerzetten

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Dat het niet de bedoeling is dat het hier één van de vele kletstopics wordt, zoals hier bijvoorbeeld gisteravond 20 pagina's lang gebeurde.

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb mijn zegje dan wel gedaan.

Als jullie daar anders over denken dan is dat prima. Ik hoop alleen dat de mods het dan ook vinden
quote:Alixane schreef op 08 september 2014 @ 13:02:

[...]

Ik denk dat het wel echt was en dat Tepelsteeltje speciaal daarvoor een andere nick heeft aangemaakt. Helaas postte hij per ongeluk met zijn hoofdnick. Ik vind een ban wegens dubbelnicken dan ook helemaal niet op zijn plaats. Dit ging per ongeluk. Enfin, ik zag dat hij zijn hoofdnick heeft laten anonimiseren.Dat topic heb ik gemist, om welke gaat/ging het?
quote:Sensy12 schreef op maandag 08 september 2014 13:05 larva, wat jij denkt is off topic en dat past prima in dit topic. Ik denk dat het vooral gezellig moet blijven en als dat niet lukt dan gaat dit topic er aan. Dat risico zag ik tig pagina's terug waarin de ene aanval na de ander volgde, maar een beetje gezellig en casual een trip down memory lane nemen zie ik niet als een 'gevaar' voor het bestaan van dit topic.

Idd zo denk ik er ook over.

En als er dan forummers gaan roepen "ohh dat mag niet" dan gaan de mods zich er misschien ook aan storen en/of ze willen handhaven en dan moet het weg ja...

Tis nog net niet klagen in het cm topic..
quote:Miss.Innuendo schreef op maandag 08 september 2014 13:07 Tja, mij lijkt dat als ze neerzetten

<i>Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen</i>

Dat het niet de bedoeling is dat het hier één van de vele kletstopics wordt, zoals hier bijvoorbeeld gisteravond 20 pagina's lang gebeurde.

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb mijn zegje dan wel gedaan.

Als jullie daar anders over denken dan is dat prima. Ik hoop alleen dat de mods het dan ook vinden Weet je het zeker dat je nu echt klaar bent? Echt heel heel zeker? ;)
quote:Scamp schreef op 08 september 2014 @ 13:03:

Ik wist niet eens dat Tepelsteeltje een hij is

Ik heb laatst reageert in een topic van haar mbt de overgang. Zou het raar vinden als het een hij blijkt te zijn.

Overigens had dat een interessant topic kunnen worden maar hij/zij reageerde al snel niet meer.
Je bent zelf een theepot
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 13:08:

[...]

Weet je het zeker dat je nu echt klaar bent? Echt heel heel zeker? ;)Ja hoor, ik heet geen ******
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 september 2014 @ 13:06:

Dubbelnikken is ook zoiets. Je kunt meestal heel goed zien of iemand per ongeluk met zijn andere nick heeft gepost of dat ze zit te dubbelnikken om de discussie een door haar gewenste draai te geven. In het eerste geval zou ik niet aan het bannen slaan, in het tweede natuurlijk wel.

Precies. Kwestie van even verder kijken dan je neus lang is.

Of niet, om ellenlange discussies te voorkomen. Is ook niet gek natuurlijk
Je bent zelf een theepot
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 13:07:

[...]

Dat topic heb ik gemist, om welke gaat/ging het?

Topic Genetisch bepaald? bij Gezondheid. De tweede nick is ook geanonimiseerd zag ik.

Ik dacht dat Tepelsteeltje een man was, waarom weet ik niet
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ow...dat topic. Ik vond het een bizar verhaal. Heeft hij/zij nou hulp gezocht voor de genetisch bepaalde verslavingen?
quote:Scamp schreef op 05 september 2014 @ 22:19:

Sebas, ik vond jouw George nick toch wel het mooiste heur

Nou, het heeft me dus een weekend gekost om weer online te mogen komen... De nick die ik had bedacht doet het niet. Toen kwam ik op het briljante idee om gewoon weer de oude te nemen waar ik me toch het best bij thuis voel...

Helaas wel met k op het eind, maar een kniesoor die daar op let.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Hahaha georgette! Ik las slettebak in je nick
Hoofdletters voor de leesbaarheid volgen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven