Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 september 2014 om 13:30
quote:georgettedansletabak schreef op 08 september 2014 @ 13:24:
[...]
Nou, het heeft me dus een weekend gekost om weer online te mogen komen... De nick die ik had bedacht doet het niet. Toen kwam ik op het briljante idee om gewoon weer de oude te nemen waar ik me toch het best bij thuis voel...
Helaas wel met k op het eind, maar een kniesoor die daar op let.Hé, zo herken ik je ook weer
[...]
Nou, het heeft me dus een weekend gekost om weer online te mogen komen... De nick die ik had bedacht doet het niet. Toen kwam ik op het briljante idee om gewoon weer de oude te nemen waar ik me toch het best bij thuis voel...
Helaas wel met k op het eind, maar een kniesoor die daar op let.Hé, zo herken ik je ook weer
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 8 september 2014 om 13:43
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 08 september 2014 @ 13:24:
[...]
Helaas wel met k op het eind, maar een kniesoor die daar op let.
Ben blij je Georgette terug te zien
[...]
Helaas wel met k op het eind, maar een kniesoor die daar op let.
Ben blij je Georgette terug te zien
maandag 8 september 2014 om 13:59
maandag 8 september 2014 om 14:38
maandag 8 september 2014 om 14:38
maandag 8 september 2014 om 14:44
quote:Sensy12 schreef op 08 september 2014 @ 14:40:
Geen idee Doornroosje, ik vind het echt een apart verhaal.Ik ook. Je leest hier zoveel verhalen over vrouwen die in een rotsituatie zitten en je zou bijna vergeten dat er ook mannen zijn die compleet over zich heen laten lopen.
Geen idee Doornroosje, ik vind het echt een apart verhaal.Ik ook. Je leest hier zoveel verhalen over vrouwen die in een rotsituatie zitten en je zou bijna vergeten dat er ook mannen zijn die compleet over zich heen laten lopen.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 8 september 2014 om 15:28
Ik ben nog wel geneigd te geloven dat er relaties als deze bestaan. En als het wel echt is, dan heeft hij daar zelf ook wel een aandeel in gehad dat het is geworden zoals hij nu omschrijft. Kwestie van een dominant wijf en een kerel die passief is en overal in mee gaat.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 8 september 2014 om 15:32
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 september 2014 @ 15:28:
Ik ben nog wel geneigd te geloven dat er relaties als deze bestaan. En als het wel echt is, dan heeft hij daar zelf ook wel een aandeel in gehad dat het is geworden zoals hij nu omschrijft. Kwestie van een dominant wijf en een kerel die passief is en overal in mee gaat.Oh ja dergelijke relaties bestaan. En ik weet ook niet precies wat hier wél van klopt. Maar ik vind die opsomming zo raar, zo van 'ze heeft Prada en Gucci en geld voor nieuwe tieten en we gaan naar een vijfsterrenhotel....' Wat heeft dat in godsnaam met seks te maken? Alsof je dan vanzelf geil wordt?
Ik ben nog wel geneigd te geloven dat er relaties als deze bestaan. En als het wel echt is, dan heeft hij daar zelf ook wel een aandeel in gehad dat het is geworden zoals hij nu omschrijft. Kwestie van een dominant wijf en een kerel die passief is en overal in mee gaat.Oh ja dergelijke relaties bestaan. En ik weet ook niet precies wat hier wél van klopt. Maar ik vind die opsomming zo raar, zo van 'ze heeft Prada en Gucci en geld voor nieuwe tieten en we gaan naar een vijfsterrenhotel....' Wat heeft dat in godsnaam met seks te maken? Alsof je dan vanzelf geil wordt?