Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 september 2014 om 18:45
woensdag 10 september 2014 om 18:57
woensdag 10 september 2014 om 19:13
quote:Bieb2.0 schreef op 10 september 2014 @ 19:10:
Nieuwsgierig naar forummers
Gevonden..
Dat er nog steeds mensen zo dom onverstandig zijn op foto's te plakken.
Waarom vind je dat onverstandig?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
(ik ben er ook voorzichtig mee hoor, geen foto's waar namen in staan, geen foto's die Google-baar zijn etc)
Nieuwsgierig naar forummers
Gevonden..
Dat er nog steeds mensen zo dom onverstandig zijn op foto's te plakken.
Waarom vind je dat onverstandig?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
(ik ben er ook voorzichtig mee hoor, geen foto's waar namen in staan, geen foto's die Google-baar zijn etc)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 10 september 2014 om 19:21
Tja, het wordt (en werd) altijd gezegd, maar ik heb er zelf geen nare ervaringen mee. En geloof me, ik heb hier jaren terug héél wat foto's van mezelf geplaatst.
Wat niet wegneemt dat ik tegenwoordig terughoudender ben dan wat jaartjes geleden.
Er zijn hier op het forum ook meer weirdo's te vinden. En dat zijn dan nog degenen die meeposten.
Je moest eens weten hoeveel mensen er alleen maar meelezen en zich niet laten horen.....
Wat niet wegneemt dat ik tegenwoordig terughoudender ben dan wat jaartjes geleden.
Er zijn hier op het forum ook meer weirdo's te vinden. En dat zijn dan nog degenen die meeposten.
Je moest eens weten hoeveel mensen er alleen maar meelezen en zich niet laten horen.....
woensdag 10 september 2014 om 19:22
Maar goed, daarom dus:
- Geen persoonlijke namen in de titel van een fotobestand
- Foto's zijn niet via Google terug te vinden
- Op foto's die wat meer bloot tonen nooit een gezicht
- Foto's nooit laten staan maar altijd weer verwijderen
- Geen persoonlijke namen in de titel van een fotobestand
- Foto's zijn niet via Google terug te vinden
- Op foto's die wat meer bloot tonen nooit een gezicht
- Foto's nooit laten staan maar altijd weer verwijderen
woensdag 10 september 2014 om 19:27
quote:Bieb2.0 schreef op 10 september 2014 @ 19:25:
[...]
Rechtermuisknop kopiëren is gedaan voor jij je link weg kunt halen.
Begrijpen wij elkaar niet?
Ik plaats alleen foto's waarvan ik zeker weet dat ze via Google niet terugkomen. Dat check ik zelfs nog van te voren.
En ja, je kunt een foto opslaan of kopiëren. En wat hebben ze daar dan aan? Zo interessant zijn ze niet hoor.
[...]
Rechtermuisknop kopiëren is gedaan voor jij je link weg kunt halen.
Ik plaats alleen foto's waarvan ik zeker weet dat ze via Google niet terugkomen. Dat check ik zelfs nog van te voren.
En ja, je kunt een foto opslaan of kopiëren. En wat hebben ze daar dan aan? Zo interessant zijn ze niet hoor.
woensdag 10 september 2014 om 19:30
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 september 2014 @ 19:27:
[...]
ik begrijp jou heel goed.
Als jij het prima vind dat je bij een weirdo in een bestandje staat met je forumnaam, be my guest.
Ik doe het om die reden dus gewoon niet.
[...]
ik begrijp jou heel goed.
Als jij het prima vind dat je bij een weirdo in een bestandje staat met je forumnaam, be my guest.
Ik doe het om die reden dus gewoon niet.
woensdag 10 september 2014 om 20:15
Er was hier ooit een hele weet-ik-veel-gate waarin een forummer bekende dat ze foto's van forummers met nick en soms ook de naam IRL in één bestand bewaarde.
Je zal wellicht niet interessant genoeg zijn geweest MissI.
Je zal wellicht niet interessant genoeg zijn geweest MissI.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 10 september 2014 om 20:17
Eens met Bieb dus.
En ik snap je dus ook hè? Echt knap van me want ik doe dat gewoon in één keer. Dan hoef je niet te vragen of wij elkaar wel begrijpen enzo.....
En ik snap je dus ook hè? Echt knap van me want ik doe dat gewoon in één keer. Dan hoef je niet te vragen of wij elkaar wel begrijpen enzo.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 10 september 2014 om 20:17
quote:Enn schreef op 10 september 2014 @ 20:15:
Er was hier ooit een hele weet-ik-veel-gate waarin een forummer bekende dat ze foto's van forummers met nick en soms ook de naam IRL in één bestand bewaarde.
Je zal wellicht niet interessant genoeg zijn geweest MissI. Ja, inderdaad! Dat was vreemd. Ik weet alleen niet meer wie dat was.
Je zal wellicht niet interessant genoeg zijn geweest MissI. Ja, inderdaad! Dat was vreemd. Ik weet alleen niet meer wie dat was.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 10 september 2014 om 20:20
woensdag 10 september 2014 om 20:21
quote:Bieb2.0 schreef op 10 september 2014 @ 20:19:
[...]
noem je mij nou dom?
Daar kan jij niks aan doen, ik vind je wel lief.
Heel erg lief ben je. Echt verschrikkelijk lief.
Allemensen wat ben jij afgrijselijk lief...
[...]
noem je mij nou dom?
Daar kan jij niks aan doen, ik vind je wel lief.
Heel erg lief ben je. Echt verschrikkelijk lief.
Allemensen wat ben jij afgrijselijk lief...
woensdag 10 september 2014 om 20:27
quote:Bieb2.0 schreef op 10 september 2014 @ 20:26:
http://youtu.be/CPZ787nYu8s
http://youtu.be/CPZ787nYu8s
woensdag 10 september 2014 om 20:41
woensdag 10 september 2014 om 20:47
quote:Sensy12 schreef op 10 september 2014 @ 20:41:
Ik moet echt zwaar ongesteld worden. Ik ga helemaal los op het 'juf noemt kind onnozele trien' topic en ik til zo zwaar aan alles. Gelukkig neemt niemand elkaar hier in dit topic serieus dus hier ben ik veilig voor een shit storm aan serieusheid.Vind nog wel meevallen hoor!
Ik moet echt zwaar ongesteld worden. Ik ga helemaal los op het 'juf noemt kind onnozele trien' topic en ik til zo zwaar aan alles. Gelukkig neemt niemand elkaar hier in dit topic serieus dus hier ben ik veilig voor een shit storm aan serieusheid.Vind nog wel meevallen hoor!