Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ModeratorViva schreef op 12 september 2014 @ 15:10 a nu wel, gewoon doorlullen op napraat
quote:_isis_ schreef op vrijdag 12 september 2014 17:55 ModeratorViva schreef op 12 september 2014 @ 15:10 a nu wel, gewoon doorlullen op napraat

Ik dacht al huhhh kun je niet lezen dan;)

Maar zat op mijn handen:)
quote:Thordis schreef op 12 september 2014 @ 17:37:

Ik ben er een beetje klaar mee. Dat het hier wat harder mag staat het kletsen wat mij betreft niet in de weg of andersom. En ik vind het gezeik om niets.

Altijd fijn als de één de ander de les gaat lezen over hoe het moet.

Ik zal iig niets meer plaatsen hier, want zo te lezen zit ik dan meteen in een 'groepje' terwijl ik helemaal niemand ken hier. En ben ik meteen van het 'gezellie gezellige' en dat is kennelijk niet de bedoeling. Ofzo.

Ik vind het allemaal van een schoolpleinniveau eigenlijk.schoolpleinniveau mooi scrabble woord! en blijf!
Er werd wél op waarbij gereageerd. Lees maar terug . Alleen werd de verontwaardiging niet gedeeld misschien. Zeuren om een ban ipv een weggemodeerde opmerking vind ik nogal nutteloos. Zeker als je daarbij meeneemt dat Waarbij vaak ongenuanceerd en hard uit de hoek komt. Het was gewoon niet zo'n spannend iets, daarom ging het na een paar posts over iets anders.
quote:larva schreef op 12 september 2014 @ 18:00:

[...]

Ik dacht al huhhh kun je niet lezen dan;)

Maar zat op mijn handen:)op handen en voeten klinkt beter
quote:Thordis schreef op 12 september 2014 @ 18:01:

Er werd wél op waarbij gereageerd. Lees maar terug . Alleen werd de verontwaardiging niet gedeeld misschien. Zeuren om een ban ipv een weggemodeerde opmerking vind ik nogal nutteloos. Zeker als je daarbij meeneemt dat Waarbij vaak ongenuanceerd en hard uit de hoek komt. Het was gewoon niet zo'n spannend iets, daarom ging het na een paar posts over iets anders.Oh oké, ik dacht dat de verontwaardiging was omdat er niet op gereageerd werd, nou dan begrijp ik het al helemaal niet.

Er werd wél op waarbij gereageerd. Lees maar terug . Alleen werd de verontwaardiging niet gedeeld misschien. Zeuren om een ban ipv een weggemodeerde opmerking vind ik nogal nutteloos. Zeker als je daarbij meeneemt dat Waarbij vaak ongenuanceerd en hard uit de hoek komt. Het was gewoon niet zo'n spannend iets, daarom ging het na een paar posts over iets anders.Dit beaam ik, zo is het idd gegaan.
Twas zeuren op het zeuren
quote:larva schreef op vrijdag 12 september 2014 18:05 Twas zeuren op het zeurenOm..
Ik heb dus weinig gemist gisterenavond.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 september 2014 @ 18:07:

Ik heb dus weinig gemist gisterenavond.Ging nergens over.

Er werd wél op waarbij gereageerd. Lees maar terug . Alleen werd de verontwaardiging niet gedeeld misschien. Zeuren om een ban ipv een weggemodeerde opmerking vind ik nogal nutteloos. Zeker als je daarbij meeneemt dat Waarbij vaak ongenuanceerd en hard uit de hoek komt. Het was gewoon niet zo'n spannend iets, daarom ging het na een paar posts over iets anders.

Sorry? Ik zeur niet. Ik heb simpel een vraag gesteld waar het verschil in zit. Het zal mij werkelijk mijn reet roesten dat ik uitgescholden wordt, het was een beleidsvraag. Heel simpel. Een vraag die hier al 100 jaar gesteld is en eigenlijk altijd onbeantwoord is gebleven. Je opmerking dat ik vaker ongenuanceerd uit de hoek kom doet compleet niet terzake.

Gisterenavond stelde ik hier een beleidsvraag, aan de moderators, temidden van geklep. Daar heb ik mijn MENING over gegeven, geen regels over gemaakt. Dat anderen dat verschil niet zien laat ik graag bij die personen liggen.

Er is mij gevraagd waarom ik het geklets irritant vond, en ik kon dit met een perfect voorbeeld aanhalen waarom ik dat vervelend vind, omdat vragen ondersmeerd worden met piemelbrie. Lees maar even terug.

Het is mij nu door diegenen die hier wel de baas zijn duidelijk gemaakt dat hier geen regels gelden en dat je dus lekker mag doen waar je zin in hebt mits je voldoet aan de huisregels. By all means neuzel lekker door over triootjes en andere nutteloze zaken. Zeur ik daar ook lekker over door. Of niet.

En pieker er niet over om Insense ( of hoe ze ook heet) weer uit te leggen wat ik bedoel, die fase ben ik inmiddels zeer ongenuanceerd al ontgroeid.
quote:_isis_ schreef op 12 september 2014 @ 18:04:

[...]

Dit beaam ik, zo is het idd gegaan.Niet helemaal, het ging hier al nergens over toen ik de theekrans kwam onderbreken met een serieuze vraag, aangezien ik in de veronderstelling was dat hier meegedaan werd door de moderators. Aan wie ik mijn vraag ook richtte.
quote:waarbij schreef op 12 september 2014 @ 18:11:

[...]

Niet helemaal, het ging hier al nergens over toen ik de theekrans kwam onderbreken met een serieuze vraag, aangezien ik in de veronderstelling was dat hier meegedaan werd door de moderators. Aan wie ik mijn vraag ook richtte.oke maar niemand reageerde was dat niet wat jou dwars zat? zo kwam het wel over, maar zo niet, oke excuses en idd sneeuwde je post onder met ander stuf. Daarin moet ik je gelijk geven
Waarbij

Die posten hier niet mee, dus die vragen blijven nog steeds in de Bermuda driehoek van het Viva forum verdwijnen.

Of je moet mailen

Maar er mag wél over gezeken worden.

Dat dan weer wel.
Huts!
Waarbij, hier vragen stellen aan de mods heeft geen zin, dat staat toch in de OP?

"De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl"

edit: wat Bella zegt, dus
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 18:04:

[...]

Oh oké, ik dacht dat de verontwaardiging was omdat er niet op gereageerd werd, nou dan begrijp ik het al helemaal niet.Ik heb er zelf op gereageerd. Zelfs mijn ervaring als mod op een ander forum genoemd, net als een aantal anderen. Is gewoon terug te vinden. Alleen toen ik mijn reactie typte, zo'n 3 minuten na de vraag van Waarbij, zag ik na het plaatsen als de opmerking 'daar wordt vast niet op gereageerd door al dat geklets'. Terwijl er wél op gereageerd werd. Maar vooraf werd al aangenomen dat dat niet het geval zou zijn, en daar gaat het hele gezeik nu over. Helemaal nergens op gebaseerd.
Meiden.

Help me even.

Okee. Ik heb aan de cognac gezeten met Pa.

Maar post ik nou echt zo onleesbaar als TO denkt in het vader-dochter topic?

Dat wordt nog leuk daar.
Huts!
Een beleidsvraag aan de moderators stel je niet in een napraattopic. Die stel je via mail. Je denkt toch niet dat de mods post voor post meelezen om te kijken of er een vraag gesteld wordt? Dáár is het topic dus niet voor bedoeld. Schelden op het beleid, discussie voeren onderling over het beleid, dát kan wel.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 september 2014 @ 18:13:

Waarbij

Die posten hier niet mee, dus die vragen blijven nog steeds in de Bermuda driehoek van het Viva forum verdwijnen.

Of je moet mailen

Maar er mag wél over gezeken worden.

Dat dan weer wel.Dit, of in het mod topic zelf.
Dus als ik het goed begrijp hebben we nu een topic waarin veel mag en dan is het weer niet goed. Schiet mij maar lek.

@CM van Viva: Hulde! En dank voor je verduidelijking.
sinterklaasje kom maar binnen met je piet

we zingen allemaal een blije lied
Vragen stellen aan een mod heeft geen zin hier idd.

Stoom afblazen over het beleid kan je hier wel tot in den treure doen.

Er gaat hier overigens toch nooit iets veranderen wat betreft toepassen van regels, is ook menselijk.

Maar raakt je wel als het jezelf treft, ik heb het ook ooit gehad dat ik nogal behoorlijk onder de gordel werd uitgemaakt voor iets. Kan best tegen een stootje maar die kwam hard aan.

Ook nog over gemaild, het werd verwijderd en daar kon ik het mee doen.

Tsja...
quote:BellatrixVanDetta schreef op vrijdag 12 september 2014 18:17 Meiden.

Help me even.

Dat wordt nog leuk daar. Nee hoor. Mama is gewoon boos. Weet alleen niet op wie?
quote:BellatrixVanDetta schreef op vrijdag 12 september 2014 18:17 Meiden.

Help me even.

Dat wordt nog leuk daar.

Nee. Ik vind haar nogal vreemd reageren. Alsof ze er op uit is mensen aan te vallen ipv advies te krijgen over haar situatie. Op de adviezen en vragen reageert ze niet namelijk.

Hoi trouwens, heb op dit topic alleen meegelezen. Er was voor mij nog niks om over na te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven