Zeer gecharmeerd van psychologe

11-07-2008 16:07 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:Summerdance schreef op 17 juli 2008 @ 22:23:

Ik blijf me dan ook afvragen waarom je jezelf elke keer zo neer blijft zetten als een "catch" voor de vrouwen.

En dat het niet schort aan vrouwelijke aandacht.

Dat doet toch eigenlijk helemaal niet ter zake?

Omdat ik probeer het eens plaats te kunnen geven. Als ik fysiek totaal niet aantrekkelijk zou zijn of dat ik een saaie lul ben zonder enige toegevoegde waarde, dan zou het een simpele zaak zijn.

Ik hoop niet dat dit als arrogant overkomt; ik probeer het een plaats te geven.

Ik ga goed verzorgd door het leven, ben tevreden met mijn lijf en eet gezond. Ik wil gewoon niet dat een verwaarlozing van mijn uiterlijk een belemmering is om mij beter te leren kennen. Dit vind ik niet raar, al geef ik toe dat ik soms daar in te ver doorschiet; uiterlijk is niet alles.
Sennheiser,

Ik heb de indruk dat je hier slechts beoordeeld wordt op de wijze waarop je schriftelijk bij ons overkomt. Hoe jij in het echt bent, weten we dus niet.

Terugkijkend naar de voorgaande berichten, zie ik niet direct een relatie tussen dit topic en aantrekkelijk zijn voor vrouwen (objectief gezegd, zonder sarcasme).

Laat ik zeggen dat ik zelf totaal geen hoogte van vrouwen kan krijgen op liefdesgebied. Het irriteert me, maar ik kaartte het hier niet aan omdat ik geen verband zie met het verkeerd interpreteren van signalen die de psychologe naar je uitzond. Ik ben erg stabiel - een korte tijd geleden heb ik het contact (met wederzijds goedvinden) met Mediant beëindigd. Ik ben niet depressief, ik kan me redelijk aarden in de maatschappij als autist zijnde. Alleen met vrouwen wil het nu eenmaal niet lukken. Een van de redenen dat ik lang op dit Viva-forum zit, alleen lang niet alle onderwerpen gaan over vrouwen, relaties en seksualiteit.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 17 juli 2008 @ 23:11:

Sennheiser,

Ik heb de indruk dat je hier slechts beoordeeld wordt op de wijze waarop je schriftelijk bij ons overkomt. Hoe jij in het echt bent, weten we dus niet.

Terugkijkend naar de voorgaande berichten, zie ik niet direct een relatie tussen dit topic en aantrekkelijk zijn voor vrouwen (objectief gezegd, zonder sarcasme).

Laat ik zeggen dat ik zelf totaal geen hoogte van vrouwen kan krijgen op liefdesgebied. Het irriteert me, maar ik kaartte het hier niet aan omdat ik geen verband zie met het verkeerd interpreteren van signalen die de psychologe naar je uitzond. Ik ben erg stabiel - een korte tijd geleden heb ik het contact (met wederzijds goedvinden) met Mediant beëindigd. Ik ben niet depressief, ik kan me redelijk aarden in de maatschappij als autist zijnde. Alleen met vrouwen wil het nu eenmaal niet lukken. Een van de redenen dat ik lang op dit Viva-forum zit, alleen lang niet alle onderwerpen gaan over vrouwen, relaties en seksualiteit.

Zo nu en dan ging het veel verder dan alleen het voorval met de psychologe... zoals onder andere mijn hulpvraag.

Ik heb genoeg contact met vrouwen, maar kan het niet 'to the next level' sturen op eigen initiatief. Er lijkt iets in me te zitten dat me daar van weerhoudt. Het overkomt me zo vaak, dat ik me er zo pijnlijk bewust van ben.

Ik ben het doodziek om op het eerste oog een leuke jongen te zijn met veel in zijn mars, maar na een korte tijd het tegendeel te bewijzen omdat ik zo afstandelijk doe en het niet toelaat als het ware.

Ik heb vaak ACHTERAF het gevoel na een gesprek of ontmoeting met een vrouw: dat had veel beter gekund, ik kom nu echt over als een mietje die het initiatief niet durft te nemen.

Als ik er zo zou bijlopen... dan zou ik het wel begrijpen dat ik zo onsuccesvol ben m.i.
quote:sennheiser schreef op 17 juli 2008 @ 22:54:

[...]

..Als ik fysiek totaal niet aantrekkelijk zou zijn of dat ik een saaie lul ben zonder enige toegevoegde waarde, dan zou het een simpele zaak zijn.

Ik hoop niet dat dit als arrogant overkomt; ik probeer het een plaats te geven.

Ik ga goed verzorgd door het leven, ben tevreden met mijn lijf en eet gezond. Ik wil gewoon niet dat een verwaarlozing van mijn uiterlijk een belemmering is om mij beter te leren kennen. Dit vind ik niet raar, al geef ik toe dat ik soms daar in te ver doorschiet; uiterlijk is niet alles.

Maar beste Heiser, dit zijn toch echt allemaal uiterlijke kenmerken.

Ik wil je best geloven als je zegt dat je er goed uitziet, en ik ben de laatste die zegt dat vrouwen daar als eerste naar kijken

Maar dan kijken we verder gaan we kijken naar wat er verder nog leuk is aan de desbetreffende meneer.

En ik denk (en nogmaals, das alleen mijn visie) dat er daar gewoon nog wat aan schort, dat bedoelde ik met:

Ga eerst eens met jezelf aan de gang.

Mannen begrijpen vrouwen meestal niet en vrouwen denken ook echt dan mannen soms van een andere planeet komen

Maar normaliter kunnen beide partijen daar gewoon om lachen, is het geen issue en halen we er niet allemaal theorieen bij.

Zolang je daar niet relaxed mee om kan gaan wordt het volgende level gewoon heel erg moeilijk.

Wees eerst gelukkig met jezelf en dan vooral met de de binnenkant van jezelf, vind een beetje innerlijke rust, dat ga je ook uitstralen dan en dan bereik je misschien wel dat volgende level.

Want echt...je hoeft geen waanzinig uiterlijk te hebben, gezond te eten, 4x per weel actief te zijn op de sportschool, das leukom naar te kijken en zeker niet onbelangrijk...maar het is toch echt de binnenkant waar het uiteindelijk om draait.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 08:13:

[afbeelding]

Als ik er zo zou bijlopen... dan zou ik het wel begrijpen dat ik zo onsuccesvol ben m.i.Ik vind hem anders woest-aantrekkelijk!!!!!!!
quote:Summerdance schreef op 18 juli 2008 @ 08:20:

[...]

Maar beste Heiser, dit zijn toch echt allemaal uiterlijke kenmerken.

Ik wil je best geloven als je zegt dat je er goed uitziet, en ik ben de laatste die zegt dat vrouwen daar als eerste naar kijken

Maar dan kijken we verder gaan we kijken naar wat er verder nog leuk is aan de desbetreffende meneer.

En ik denk (en nogmaals, das alleen mijn visie) dat er daar gewoon nog wat aan schort, dat bedoelde ik met:

Ga eerst eens met jezelf aan de gang.

Mannen begrijpen vrouwen meestal niet en vrouwen denken ook echt dan mannen soms van een andere planeet komen

Maar normaliter kunnen beide partijen daar gewoon om lachen, is het geen issue en halen we er niet allemaal theorieen bij.

Zolang je daar niet relaxed mee om kan gaan wordt het volgende level gewoon heel erg moeilijk.

Wees eerst gelukkig met jezelf en dan vooral met de de binnenkant van jezelf, vind een beetje innerlijke rust, dat ga je ook uitstralen dan en dan bereik je misschien wel dat volgende level.

Want echt...je hoeft geen waanzinig uiterlijk te hebben, gezond te eten, 4x per weel actief te zijn op de sportschool, das leukom naar te kijken en zeker niet onbelangrijk...maar het is toch echt de binnenkant waar het uiteindelijk om draait.

Die innerlijke rust... daarom ben ik dus ook in behandeling.

En ik heb er uitermate veel vertrouwen in dat mijn behandeling zal slagen.

Dat ik veel te geven heb weet ik ook, die innerlijke rust die dat overtuigend maakt, werk ik aan in mijn behandeling.
quote:yoyo2 schreef op 18 juli 2008 @ 08:28:

[...]

Ik vind hem anders woest-aantrekkelijk!!!!!!!Ja dat kan... smaken verschillen nu eenmaal.

[afbeelding]

Als ik er zo zou bijlopen... dan zou ik het wel begrijpen dat ik zo onsuccesvol ben m.i.Ik weet het niet hoor... er zullen vast wel vrouwen zijn die gek zijn van ruwe bolster/blanke pit typen die gek zijn van wapens en hardrock muziek!
World of Warcraft: Legion
Precies Hans!

Ik snap eerlijk gezegd die arrogantie ook niet zo goed.

Ok, het is misschien geen doorsnee Brad Pitt typje, maar dat zegt helemaal niets over die persoon verder. Ik geloof ook dat er genoeg vrouwen zijn die daar op vallen.

Je moet eens weten hoe vaak ik een man met een vrouw zie lopen waarvan ik denk "Hoe kun je daar nou op vallen?". Maar dat betekent toch niet dat die mensen per definitie "niet aantrekkelijk/lelijk" zijn. Nee, ik val gewoon op iets anders.
Het maakt niks uit wat ik zeg in jullie ogen... er is altijd wat op aan te merken.
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 08:45:

Het maakt niks uit wat ik zeg in jullie ogen... er is altijd wat op aan te merken.

Ik heb het hele topic gevolgd en ik heb er geen enkele baat bij om negatief over jou te doen. Maar ik vind dat je gewoon een hoop eigenaardige dingen zegt.

Maar je zult ongetwijfeld in het dagelijks leven erg aantrekkelijk zijn en erg veel vrouwen achter je aan hebben en erg goed zijn op sociaal gebied en precies weten wat vrouwen van je willen etc..

Nou, dat is dan helemaal prima.. toch?!
@sennheiser. Daar gaan we weer! Jij zet een plaatje neer van iemand waarvan JIJ denkt dat niemand hem aantrekkelijk zal vinden. Dat is JOUW opinie. Gelukkig zijn er mensen die er ander over denken. Stel je nu eens voor dat wij op dit forum het allemaal met je eens zijn, dat zou toch een vreselijk saaie bedoening worden? Kunnen we net zo goed meteen stoppen met praten. Het is toch leuk om te zien hoe andere reageren op bepaalde zaken. Jij provoceert op jouw manier door een foto te plaatsen en daarbij de navolgende opmerking te plaatsen "Als ik er zo zou bijlopen... dan zou ik het wel begrijpen dat ik zo onsuccesvol ben m.i." M.a.w. je vraagt om een reactie en als die niet zo uitvalt als jij verwacht, ga je zielig zitten doen. Kom op nou.
quote:yoyo2 schreef op 18 juli 2008 @ 08:51:

[...]

Ik heb het hele topic gevolgd en ik heb er geen enkele baat bij om negatief over jou te doen. Maar ik vind dat je gewoon een hoop eigenaardige dingen zegt.

Maar je zult ongetwijfeld in het dagelijks leven erg aantrekkelijk zijn en erg veel vrouwen achter je aan hebben en erg goed zijn op sociaal gebied en precies weten wat vrouwen van je willen etc..

Nou, dat is dan helemaal prima.. toch?!Lekker makkelijk zo. Ik probeer wat uit te leggen voor mezelf of het een plaats te geven en dan doe je zo.
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 09:09:

Lekker makkelijk zo. Ik probeer wat uit te leggen voor mezelf of het een plaats te geven en dan doe je zo.Je plakt een plaatje van iemand die in jouw ogen onaantrekkelijk/lelijk is en vervolgens deel je mee dat niemand daar op zal vallen en dat vrouwen dus wel op jou vallen. Op die manier wil je het voor jezelf een plaatsje geven? Sorry dat ik deze gedachtengang weer niet begrijp...
quote:Lioness2 schreef op 18 juli 2008 @ 09:07:

@sennheiser. Daar gaan we weer! Jij zet een plaatje neer van iemand waarvan JIJ denkt dat niemand hem aantrekkelijk zal vinden. Dat is JOUW opinie. Gelukkig zijn er mensen die er ander over denken. Stel je nu eens voor dat wij op dit forum het allemaal met je eens zijn, dat zou toch een vreselijk saaie bedoening worden? Kunnen we net zo goed meteen stoppen met praten. Het is toch leuk om te zien hoe andere reageren op bepaalde zaken. Jij provoceert op jouw manier door een foto te plaatsen en daarbij de navolgende opmerking te plaatsen "Als ik er zo zou bijlopen... dan zou ik het wel begrijpen dat ik zo onsuccesvol ben m.i." M.a.w. je vraagt om een reactie en als die niet zo uitvalt als jij verwacht, ga je zielig zitten doen. Kom op nou.

Ben jij degene die daar anders over denkt en hem woest aantrekkelijk vindt?

Soms denk ik echt dat het totaal geen zin heeft om hier te discussiëren...

er zijn vast mannen die dit aantrekkelijk vinden... maar 99% van de mannen niet.

vermoedelijke reactie: ken jij 99,9% van de mannen dan? Hoe durf je in te kunnen vullen wat al die mannen nu willen? Waar haal je de arrogantie vandaan et cetera et cetera.

WOMAN PLEASE
Waarom kun je mensen niet gewoon in hun waarde laten?

Volgens mij ben jij degene die met een probleem zit, niet deze sexy ridderin...
Het wordt een treurige discussie... ook van mijn kant
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 09:19:

Het wordt een treurige discussie... ook van mijn kantVolgens mij heb ik verder niets treurigs gezegd hoor...
Oh kom op!! Er worden hier topics gemaakt met met wie je absoluut geen seks zou willen met weet ik hoeveel foto's van weetik hoeveel ongetwijfeld waardevolle mensen en nu is dat ineens politiek incorrect?

[afbeelding]

Als ik er zo zou bijlopen... dan zou ik het wel begrijpen dat ik zo onsuccesvol ben m.i.Hij heeft wél een goede smaak wat betreft vuurwapens. Ik zie een Ruger, een Glock en ook nog een Tec9, geloof ik. Cool!
Alles wat ik zeg is natuurlijk compleet afwijkend en speelt zich alleen in mijn hoofd af.

Sommige dingen die ik heb gezegd zal ik natuurlijk nooit in het echt vertellen... ik vind mezelf behoorlijk tolerant en mild vergeleken met een hoop mannen als ik ze 'onder elkaar' hoor praten; dit zien jullie waarschijnlijk onder groepsdruk of whatever.

Als ik dit in het echt zou vertellen tegen een vrouw, natuurlijk snap ik wel dat ik dan mijn eigen glazen ingooi. Ik geef hier eerlijk mijn mening, omdat ik hier toch niets heb te verliezen of hoop op een date met een vrouw door mezelf zo goed mogelijk te presenteren.

De enige die zou kunnen ontdekken wie ik ben in het dagelijkse leven is de psychologe zelf... die kans is klein, maar aanwezig. Die gok neem ik en anders maakt me allemaal weinig uit.
quote:Noblesse_Oblige schreef op 18 juli 2008 @ 09:27:

Oh kom op!! Er worden hier topics gemaakt met met wie je absoluut geen seks zou willen met weet ik hoeveel foto's van weetik hoeveel ongetwijfeld waardevolle mensen en nu is dat ineens politiek incorrect?

Ik krijg ook sterk het idee dat sommige hier het vrouw gevochten vrouw-type proberen te presenteren... komt als behoorlijk vervelend over.

Nu heb ik niks tegen onafhankelijk vrouwen mochten jullie hierop reageren... afhankelijke vrouwen zijn echter totaal onaantrekkelijk voor mij.
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 09:30:

een vrouw gevochten vrouw-type Wat houdt dat in?
quote:yoyo2 schreef op 18 juli 2008 @ 08:40:

Precies Hans!

Ik snap eerlijk gezegd die arrogantie ook niet zo goed.

Ok, het is misschien geen doorsnee Brad Pitt typje, maar dat zegt helemaal niets over die persoon verder. Ik geloof ook dat er genoeg vrouwen zijn die daar op vallen.

Op zo'n type val ik dus echt niet!

En mijn vriendinnnen ook ZEKER niet.

En ik denk eerlijk gezegd de meeste vrouwen niet dus zit wel wat in wat S hier plakt.

Goedemorgen btw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven