Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:mientje070 schreef op 14 september 2014 @ 15:31:

Ben nog niet zolang op dit forum. Vandaar mijn domme vraag; wat is trollhinten?

Trollhinten is het vermoeden uitspreken dat iemand een trol is. Je mag dat niet doen in een ander topic (meestal het door troll-TO geopende topic)

Vaak komt dit vermoeden naar voren door domme postings, niet reageren op discussies, zuiggedrag, provocaties, geen gebruik maken van hoofdletters etc etc.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 15:35:

@BGB: kun je mij aangeven wat jou in de overtuiging laat dat Meds geen trol is? Qua gedrag op het forum?Ga een eindje fietsen, zeg
Een paar topics geleden werd Meds de hemel nog in geprezen vanwege haar betrokkenheid bij Bent(h)e, en nu is ze weer een trol. Ach ja, roem is vergankelijk, dat zie je maar weer .
Hebben jullie ook dat als je op een link van een quote drukt je direct bovenaan de pagina waarop de quote staat eindigt? En dus niet bij de quote zelf? Zo lastig terug zoeken vind ik dat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:larva schreef op zondag 14 september 2014 15:34 Ik ben ook zwitserland maar vind het nu rete irri worden..

Verdenkingen en reacties daarop zijn uitgesproken. Hoelang gaan we dit nog herkauwen/semi "grappige" opmerkingen maken?? Eens! Jullie punt is gemaakt. Klaar!
Weet je, Yas, ik waardeer jou, om je echtheid en je oprechtheid.

En dat zeg ik, gewoon omdat het kan.

Hetzelfde geldt trouwens voor LV.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 15:43:

Hebben jullie ook dat als je op een link van een quote drukt je direct bovenaan de pagina waarop de quote staat eindigt? En dus niet bij de quote zelf? Zo lastig terug zoeken vind ik dat.Zie bug topic en mod topic.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 15:45:

[...]

Zie bug topic en mod topic.Ow... ik dacht dat het aan mij lag. Thanks!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tam en missi kunnen jullie er geen topic over openen op de prive functie??

(Ja ik weet dat het hier mag, maar het vergalt nog al, einde bericht zwitserland)
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 15:46:

(Ja ik weet dat het hier mag, maar het vergalt nog al, einde bericht zwitserland)

Tja, sorry. Dit soort dingen mogen besproken worden in dit topic.

Dan lees je er maar omheen.
Jaa ik weet dat het hier mag, maar je hetze vergald nogal..
Nou zie ik het topic over die uithuisplaatsing weer geupt worden. Onvoorstelbaar hoe lang mensen zich kunnen blijven richten op de ellende van anderen.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 15:50:

Jaa ik weet dat het hier mag, maar je hetze vergald nogal..

Een hetze nog wel.

Wordt dat van anderen ook zo genoemd als ze hetzelfde gedrag vertonen?
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 15:43:

Hebben jullie ook dat als je op een link van een quote drukt je direct bovenaan de pagina waarop de quote staat eindigt? En dus niet bij de quote zelf? Zo lastig terug zoeken vind ik dat.Dat was me ook al opgevallen. Ik scroll me helemaal een ongeluk. Best vervelend ook.
Napraat is hier voor.

Hoeft niet door te blijven gaan natuurlijk maar napraat is het topic waar je vetes uitvecht (heb je wel de andere partij voor nodig), mag trollhinten etc.

Snap wel waar je vandaan komt hoor. Er kan een mega rel ontstaan. Maar toen er over andere personen werd gesproken werd er niks van gezegd.

Nu het Meds is, is het ineens ''oei oei, stoute forummers''
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 15:44:

Weet je, Yas, ik waardeer jou, om je echtheid en je oprechtheid.

En dat zeg ik, gewoon omdat het kan.

Hetzelfde geldt trouwens voor LV.

Ach dank je. Dat is nog eens aardig.

Thunderpersoon, wie denk je wel niet dat je bent om iemand die hier al, als ik zo gok, minimaal 12 jaar langer is dan jij, uit te maken voor troll.
quote:Scamp schreef op 14 september 2014 @ 15:53:

Napraat is hier voor.

Hoeft niet door te blijven gaan natuurlijk maar napraat is het topic waar je vetes uitvecht (heb je wel de andere partij voor nodig), mag trollhinten etc.

Snap wel waar je vandaan komt hoor. Er kan een mega rel ontstaan. Maar toen er over andere personen werd gesproken werd er niks van gezegd.

Nu het Meds is, is het ineens ''oei oei, stoute forummers''

Precies.

En waarom? Zijn sommige forummers heilig of zo?
quote:yasmijn schreef op 14 september 2014 @ 15:54:

[...]

Thunderpersoon, wie denk je wel niet dat je bent om iemand die hier al, als ik zo gok, minimaal 12 jaar langer is dan jij, uit te maken voor troll.

Tja, sorry Yas, maar hij heeft wel een punt.

En het is inderdaad knap dat je hier na 12 jaar toch nog het predikaat trol kunt krijgen. Maar ja, daar zal iemand z'n redenen voor hebben, denk ik?
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 14 september 2014 15:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 14 september 2014 @ 15:50</a>:</b>

Jaa ik weet dat het hier mag, maar je hetze vergald nogal..</div></blockquote>

Een hetze nog wel.

Wordt dat van anderen ook zo genoemd als ze hetzelfde gedrag vertonen? Nogmaals ik ben zwitserland en ik heb het niet over andere. Ik vind het nu irritant en ook dat Mag ik zeggen..
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 15:53:

[...]

Dat was me ook al opgevallen. Ik scroll me helemaal een ongeluk. Best vervelend ook.Idd... ik zie nu dat topic van die notenafweegmevrouw niet ondat ik niet bij de post terug kom.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 15:46:

Ik vindt het oprecht vervelend voor je, maar dat vind ik ook van het gezuig van Meds en die stopt ook niet op verzoek.

Als ik hier 's avonds bijlees vind ik ook dat het topic vervuild/vergalt wordt en vandaag leek het mij een mooie dag om dat soort gedrag eens ter discussie te stellen.

Maar vooruit, ik ben de lulligste niet en zal er een beetje rekening mee houden.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 15:58:

[...]

Nogmaals ik ben zwitserland en ik heb het niet over andere. Ik vind het nu irritant en ook dat Mag ik zeggen..Ik sluit me aan.
Ik ga mijn ergenis wel lossen op het zwijnen topic;)
quote:yasmijn schreef op 14 september 2014 @ 15:41:

[...]

Ga een eindje fietsen, zeg Ik heb geen fiets.

Hoezo?
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 15:53:

Nou zie ik het topic over die uithuisplaatsing weer geupt worden. Onvoorstelbaar hoe lang mensen zich kunnen blijven richten op de ellende van anderen.Ik vind dat topic een zieke vorm van ramptourisme. Bah. Alsof dat jochie daarmee gebaat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven