Zeer gecharmeerd van psychologe

11-07-2008 16:07 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
@sennheiser. Dat is wat jij leest, Wat ik lees is dat er door sommige mensen meer genuanceerd wordt gedacht over bepaalde zaken. Jij wilt persé dat wij het met jou eens zijn . "Ja Sennheiser, die is een onzettende lelijke man/vrouw we zijn het helemaal met je eens". en dan??? heb jij je gelijk en geen discussie meer. Nou dat is leuk. Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat er veel mensen zijn die niet op dit soort personen zullen vallen, maar dat is de buitenkant en daar gaat het uiteindelijk niet om. Kun jij je niet indenken dat er mensen zijn die wel op deze persoon zullen vallen omdat ze het bijv ook leuk vinden om in het weekend Xena de warrior princess na te spelen o.i.d.? Waarom ben je nu zo geirriteerd?
quote:Noblesse_Oblige schreef op 18 juli 2008 @ 09:27:

Oh kom op!! Er worden hier topics gemaakt met met wie je absoluut geen seks zou willen met weet ik hoeveel foto's van weetik hoeveel ongetwijfeld waardevolle mensen en nu is dat ineens politiek incorrect?

Maar die foto's zijn op dit topic toch totaal onrelevant?

Gewoon om opnieuw te benadrukken dat hij wél heel aantrekkelijk is, ondanks zijn "mislukte" liefdesleven.
quote:loomii schreef op 18 juli 2008 @ 09:28:

[...]

Hij heeft wél een goede smaak wat betreft vuurwapens. Ik zie een Ruger, een Glock en ook nog een Tec9, geloof ik. Cool!Yeah, right...
quote:yoyo2 schreef op 18 juli 2008 @ 09:33:

[...]

Wat houdt dat in?

Ik ga even boodschappen doen... daarna zal ik je je vraag beantwoorden.

Ongetwijfeld kom ik ook met een nieuwe 'situatie' waar een cassiere me op een seksueel verdachte manier aankeek.
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 09:37:

Ongetwijfeld kom ik ook met een nieuwe 'situatie' waar een cassiere me op een seksueel verdachte manier aankeek.Nou ik ben benieuwd!
@ yoyo2, en waarom zou je dat niet voor jezelf mogen benadrukken? Waarom staan er als je zegt dat je onaantrekkelijk bent 10 mensen op, om te vertellen dat dat niet zo is (ook als het wel zo is) en nemen mensen onbekenden in bescherming als deze op een forum onaantrekkelijk als stempel krijgen maar mag iemand zich dus ook, absoluut niet, aantrekkelijk noemen? Waarom loont het, om je onaantrekkelijk te noemen, terwijl de gezonde situatie is, om jezelf (met enige nuance, uiteraard) aantrekkelijk te vinden - terwijl die veronderstelling juist reacties als jij bent sneu, pathologisch ziek, arrogant of whatever op roept? Waarom willen mensen elkaar klein houden, en doen ze daar vet schijnheilig over? Waarom moeten mensen die een beetje onzeker zijn, maar verder heel leuk, gewoon liefde en knuffelzz krijgen maar moeten mensen die sterker zijn en hun zelfbeeld proberen te handhaven ondanks tegenslagen de grond in geboord worden? Waarom wil iedereen dat de ander sterk is en een goed zelf beeld heeft TOTDAT HET ZO IS?

Just wondering...
quote:sennheiser schreef op 18 juli 2008 @ 09:37:

[...]

Ik ga even boodschappen doen... daarna zal ik je je vraag beantwoorden.

Ongetwijfeld kom ik ook met een nieuwe 'situatie' waar een cassiere me op een seksueel verdachte manier aankeek.Lolz.
quote:Silly Kitten schreef op 18 juli 2008 @ 09:35:

Yeah, right...Wat nou "yeah right......".
quote:loomii schreef op 18 juli 2008 @ 09:28:

[...]

Hij heeft wél een goede smaak wat betreft vuurwapens. Ik zie een Ruger, een Glock en ook nog een Tec9, geloof ik. Cool!Bovenstaande dus.
@sennheiser. Soms verdenk ik je ervan dat je toch gevoel voor humor hebt
quote:Silly Kitten schreef op 18 juli 2008 @ 09:44:

Bovenstaande dus.Ja, en?
quote:Noblesse_Oblige schreef op 18 juli 2008 @ 09:40:

@ yoyo2, en waarom zou je dat niet voor jezelf mogen benadrukken? Waarom staan er als je zegt dat je onaantrekkelijk bent 10 mensen op, om te vertellen dat dat niet zo is (ook als het wel zo is) en nemen mensen onbekenden in bescherming als deze op een forum onaantrekkelijk als stempel krijgen maar mag iemand zich dus ook, absoluut niet, aantrekkelijk noemen? Waarom loont het, om je onaantrekkelijk te noemen, terwijl de gezonde situatie is, om jezelf (met enige nuance, uiteraard) aantrekkelijk te vinden - terwijl die veronderstelling juist reacties als jij bent sneu, pathologisch ziek, arrogant of whatever op roept? Waarom willen mensen elkaar klein houden, en doen ze daar vet schijnheilig over? Waarom moeten mensen die een beetje onzeker zijn, maar verder heel leuk, gewoon liefde en knuffelzz krijgen maar moeten mensen die sterker zijn en hun zelfbeeld proberen te handhaven ondanks tegenslagen de grond in geboord worden? Waarom wil iedereen dat de ander sterk is en een goed zelf beeld heeft TOTDAT HET ZO IS?

Just wondering...

En waarom moet je dan foto's van anderen als "lelijkerd" op het forum plakken om te benadrukken dat je zelf zo knap bent?

Waarom moeten die mensen nog even extra de grond ingetrapt worden, terwijl je het zelf qua uiterlijk goed getroffen hebt?

Als je echt van jezelf vind dat je er zo goed uit ziet, heb je volgens mij geen vergelijkingsmateriaal nodig van iemand die niet vooraan stond met uitdelen.
@ yoyo2 dat is een wedervraag, geen antwoord.
quote:loomii schreef op 18 juli 2008 @ 09:47:

[...]

Ja, en?Welk woordje snap je niet?

Just wondering...Goede vraag!
quote:Silly Kitten schreef op 18 juli 2008 @ 09:51:

Welk woordje snap je niet?O, gaan we zo beginnen?
Volgens mij worden er nu twee zaken door elkaar gehaald mbt het aantrekkelijk zijn. Een de plaatjes ( alleen maar buitenkant) en twee onzekerheid, leuk, gewoon(uit antwoord noblesse oblige) dat gaat over binnenkant. Dat zijn toch twee verschillende soorten aantrekkelijkheid. Dus Noblesse Oblige als jij zegt ik ben aantrekkelijk is dat dan de buitenkant, de binnenkant of het gehele plaatje?
Ik dacht dat jij daar al aardig mee bezig was met je "Ja, en? "

Je kunt mij niet wijs maken dat je die wapenverzameling "Cool" vindt...

@ yoyo2, en waarom zou je dat niet voor jezelf mogen benadrukken?

Dat hoeft niet ten koste te gaan van iemand anders.

Waarom staan er als je zegt dat je onaantrekkelijk bent 10 mensen op, om te vertellen dat dat niet zo is (ook als het wel zo is) en nemen mensen onbekenden in bescherming als deze op een forum onaantrekkelijk als stempel krijgen maar mag iemand zich dus ook, absoluut niet, aantrekkelijk noemen?

Van mij mag hij zichzelf zo aantrekkelijk noemen als hij maar wilt. Maar het maakt me in deze discussie weinig uit of hij daadwerkelijk zo aantrekkelijk is en na 10 posts over zijn aantrekkelijkheid weet ik het inmiddels ook wel..

Waarom loont het, om je onaantrekkelijk te noemen, terwijl de gezonde situatie is, om jezelf (met enige nuance, uiteraard) aantrekkelijk te vinden - terwijl die veronderstelling juist reacties als jij bent sneu, pathologisch ziek, arrogant of whatever op roept?

Ik zal de mensen op onderstaande foto's ook geen aantrekkelijkheid aanpraten, maar dat is mijn mening.

Ik denk wel dat mensen die aantrekkelijk zijn dat al vaak genoeg krijgen te horen, dus is er niets mis mee om de mensen die altijd als onaantrekkelijk worden beschouwd een beetje in bescherming te nemen of eens een schouderklopje te geven.

Waarom willen mensen elkaar klein houden, en doen ze daar vet schijnheilig over? Waarom moeten mensen die een beetje onzeker zijn, maar verder heel leuk, gewoon liefde en knuffelzz krijgen maar moeten mensen die sterker zijn en hun zelfbeeld proberen te handhaven ondanks tegenslagen de grond in geboord worden? Waarom wil iedereen dat de ander sterk is en een goed zelf beeld heeft TOTDAT HET ZO IS?

Mijn posts zijn niet zozeer gebasseerd op zijn uiterlijk, maar op zijn innerlijk. Hij zegt meerdere malen met zekerheid te zeggen dat de liefde op het eerste gezicht wederzijds was. Iemand verwijderd haar hyves niet voor niets en dan zul je ook eens dingen van de andere kant moeten bekijken ipv enkel te denken: "Ik ben aantrekkelijk, dus ze moet wel op me vallen."

Just wondering...
quote:yoyo2 schreef op 18 juli 2008 @ 09:18:

Waarom kun je mensen niet gewoon in hun waarde laten?

Volgens mij ben jij degene die met een probleem zit, niet deze sexy ridderin...Ik zal er weliswaar niet op vallen, maar die vrouw is volgens mij een LARP-er, een Live Action Role-Player (ze speelt een Warrior of zo).
World of Warcraft: Legion
Ik heb genoeg bevestiging gekregen dat het niet aan mijn uiterlijk ligt... nee, ik ben niet altijd tevreden geweest over mijn uiterlijk. Ik heb er hard aan gewerkt door goed te eten en te sporten.

Ik vraag me zelf al lange tijd af waarom ik zo ongelukkig ben in de liefde: dus ja ik heb bevestiging gezocht of ik misschien mijn uiterlijk het probleem is. Heb tijdje geleden een foto geupload (nee, geen photoshop of nadrukkelijk mijn lichaam in beeld) en kreeg daar recensies en cijfers op die me deden blozen.

Ik weet dat het aan mij ligt dat het niet wil lukken... ik heb geen kut karakter, het is de psychologische bagage die mij er van weerhoudt.

Ik DURF nu te zeggen van mezelf dat ik er leuk uitzie, al ga ik niet voor de spiegel zitten om me af te trekken op mijn spiegelbeeld.
quote:Silly Kitten schreef op 18 juli 2008 @ 10:04:

Ik dacht dat jij daar al aardig mee bezig was met je "Ja, en? "

Je kunt mij niet wijs maken dat je die wapenverzameling "Cool" vindt...Ik ben een enthousiast sportschutter en twee van de wapens die de meneer daar had liggen staan ook op mijn verlanglijstje, dus ja, ik vind dat wel degelijk cool.
Sennheiser, ik heb de hele discussie niet meer helemaal doorgespit, maar waar de aanhoudendheid van sommige posters m.i. van kan komen is dat je hier binnenkomt met de mededeling dat je in therapie gaat omdat je moeite hebt met het interpreteren van non-verbale communicatie van vrouwen en bij je intake er soort van overtuigd van bent geraakt dat je therapeute óók gevoelens heeft voor jou, gezien haar non-verbale communicatie in jouw richting.

Vervolgens blijf je volharden in dat jij het best bij het rechte eind kan hebben wat betreft de therapeute en "wij" er allemaal naast zitten. Dat kan natuurlijk best. Maar kun je je ook voorstellen dat men door deze dingen bij elkaar op te tellen juist tot deze inzichten omtrent jouw persoon komt?

Of die inzichten terecht zijn of kant noch wal raken, dat weet idd alleen jij. Maar dat het in dit topic zo is gelopen als het gelopen is, dat verbaast me niet zo.
Ga je dr lekker naast liggen ;)

Betwijfel of dit heerschap genoemde wapens als sportattributen gebruikt, maar als als je meneer en wapens loskoppelt zou je als sportschutter dit cool kunnen vinden ja.
Sennheiser heeft gewoon een blauwtje gelopen en had beter eerst kat uit de boom kunnen kijken en niet gelijk denken dat er verliefde gevoelens over en weer zijn.

Heeft lesje wel geleerd denk ik.

Zit niet voor niets in therapie, is al heel wat vind ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven