Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amand schreef op 14 september 2014 @ 20:19:

TAM staat voor (enorme) TAMpeloeris, trouwens. Het is geen, ik herhaal geen acroniem voor Thunderassman. Is het trouwens hengelen wanneer je gewoon niet om de hengel in kwestie heen kan? Of ben ik nu te filosofisch?

* zwijmelt wegbij de herinnering aan die ene nacht *fapfapfap
én de groetjes van Miss.Innuendo de échte er loopt nog een lookalike nick in de rondte om verwarring te ver komen
quote:_isis_ schreef op 14 september 2014 @ 21:01:

én de groetjes van Miss.Innuendo de échte er loopt nog een lookalike nick in de rondte om verwarring te ver komenDie was hier net nog en waarom moet jij de groeten doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

én de groetjes van Miss.Innuendo de échte er loopt nog een lookalike nick in de rondte om verwarring te ver komenWie is dan de lookalike?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Topic 'liegt hij?' op relaties. Echt
Life is short. Eat dessert first.

én de groetjes van Miss.Innuendo de échte er loopt nog een lookalike nick in de rondte om verwarring te ver komen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
I feel sorry for the elephant.
quote:doornroosje9 schreef op 14 september 2014 @ 21:08:

Topic 'liegt hij?' op relaties. Echt

Gewoon niet meer op klikken, ok?
quote:Alixane schreef op 14 september 2014 @ 21:06:

[...]

Wie is dan de lookalike?O, er is een forumster die een afgeleide van mijn nick heeft: Miss Innuenda
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 21:13:

[...]

quote:doornroosje9 schreef op 14 september 2014 @ 21:08:

Topic 'liegt hij?' op relaties. Echt Echt te triest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En de OP is weg. Samenvatting?
quote:Amand schreef op 14 september 2014 @ 20:19:

TAM staat voor (enorme) TAMpeloeris, trouwens. Het is geen, ik herhaal geen acroniem voor Thunderassman.Het één sluit het ander niet uit, natuurlijk.
quote:fiool schreef op 14 september 2014 @ 21:22:

En de OP is weg. Samenvatting?Een ander pareltje is 'wie is de vader?'.
Smartphones zijn kennelijk killing voor veel relaties. Om nog maar te zwijgen over WhatsApp.
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 21:20:

[...]

Echt te triest. En ze voelen zich zooo goed bij elkaar. Echte liefde.
Terwijl het ook blijkt uit de relatiepijler dat de smartphone de enige manier tot communicatie is in een moderne relatie.
quote:fiool schreef op 14 september 2014 @ 21:28:

Terwijl het ook blijkt uit de relatiepijler dat de smartphone de enige manier tot communicatie is in een moderne relatie. Ja, natuurlijk, hoe anders? Je kan in deze tijd toch niet meer praten met elkaar. Zo ouderwetsch!
quote:fiool schreef op 14 september 2014 @ 21:28:

Terwijl het ook blijkt uit de relatiepijler dat de smartphone de enige manier tot communicatie is in een moderne relatie.

Maar wel in enkel dié relaties die op springen staan.

FaceBook is trouwens een goeie tweede in relatieleedland.
quote:doornroosje9 schreef op 14 september 2014 @ 21:28:

[...]

En ze voelen zich zooo goed bij elkaar. Echte liefde.Ah, oui. L'Amour. *zucht ende zwijmel*
Ik word ook wel een beetje moe van reacties als "doe eens gek en bel hem " Nieuwe tijden nieuwe communicatiemiddelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fiool schreef op 14 september 2014 @ 21:22:

En de OP is weg. Samenvatting?Hij kijkt in haar telefoon, vind hij geoorloofd. Zij mag niet in zijn telefoon kijken. Doet het toch. Ontdekt een vaag WA-gesprek tussen hem en zijn moeder aangaande háár werktijdenrooster wat niet klopte. Sherlock werd helemaal wakker en het gespit ging verder...weet je, ik word al moe als ik de samenvatting maak. Hij liegt en zij wil hem confronteren. Zoiets.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 21:26:

Smartphones zijn kennelijk killing voor veel relaties. Om nog maar te zwijgen over WhatsApp.

Arme onschuldige smartphones

Mensen zijn killing voor relaties.
Jouw onderschrift is echt leuk, Nouschi! Ik las hem automatisch na je post, als commentaar op mijn post
Stoom afblazen mag hier toch? Wat kunnen mensen soms dom zijn wanneer het over afvallen gaat! Wanneer gaan ze nou eens door hebbend at al die achterlijke dieten niet werken?!?!?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven