Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
quote:oranjexx schreef op 15 september 2014 @ 14:54:

Ik date eentje die maar met een oog ziet...

Visueel uitgedaagd noemen we dat.

Is niet erg.. als hij de rest dan maar extra goed gebruikt
quote:roodkapjeendewolf schreef op 15 september 2014 @ 14:50:

Waarom een date door laten gaan als je niet echt staat de springen , daar zou ik geen zin in hebben. Volhouden, investeren

en doorzetten doe ik alleen met mijn eigen partner

Nou ja, zo erg is het ook weer niet. Hij is nog steeds heel erg leuk. Maar vroegah had ik bij het idee van een date al electriciteit down there en nu... Nu nog niet. Misschien als ik hem (eindelijk) weer eens in het bekkie kijk..

Ah, visueel uitgedaagd, zo eentje heb ik er ook. Merk je niks van, hij kan alles vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 15 september 2014 @ 14:37:

Wat is er mis met je eigen vent Dare? Of Devil? Of DD (refereert dit aan je cupmaat) wat een rotnick om af te korten, hou ik niet van

Vind je het niet ergens een beetje ehm bitter, dat wel klaarkomen bij hem en niet bij je eigen vent?

Doe maar DD, neee niet mijn cupmaat, strak A-tje. Weet je wat bitter is...een ingeslapen sexleven. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Dat klinkt mss nogal respectloos.

Ik vind dit vreemdgaan sowieso een teken van weinig respect hebben voor je partner. En dat heb ik dan ook. Hij is in veel opzichten mij niet de baas, dat is nogal een turnoff.
si puedes sonarlo, puedes lograrlo
DD dit komt me wel heel bekend voor zeg, mijn partner is naast mij best een watje.. En ondanks dat hij echt zijn best doet, is dit een enorme turnoff. Ik kick op jagen en bejaagd worden, mannen die een tikje dominant zijn, maar die mindset deel ik dus niet met hem.
les jeux sont faits..
quote:daredevil67 schreef op 15 september 2014 @ 15:31:

Hij is in veel opzichten mij niet de baas, dat is nogal een turnoff."mij niet de baas" ... misschien bedoel je "mij niet MEER de baas", want er is ongetwijfeld wel een moment (periode?) geweest dat hij dat wel was, anders was je niet bij hem in het bootje gestapt... toch ?
One life, live it !
poeh best moeilijk om te reageren zonder dat het te herkenbaar wordt voor meelezers die me zouden kunnen kennen! Heeft alles te maken met ontwikkeling van je eigen ikkie, en het feit dat ik veel heb meegemaakt en (naar ze zeggen) een hele sterke ben. Kom maar op met die dominante mannen. Ik lust ze rauw. En jagen deed ik al op de kleuterschool. Moet wel oppassen dat ik hier niet in doorsla.

Mijn ware aard komt eindelijk boven.....heb nog wel een lekkertje in mijn telefoon zitten.
of twee....
Volgens mij hebben we er weer een sloeder bij, welkom DD.

Het nadeel van een oog is geen diepte zien. Dan moet hij mijn curves maar voelen ;)

Ook hier is het

Iibido wel eens knetterender geweest. Iets te druk in het hoofd, dan wat minder in contact met mijn lijf...

Oh ja, bootsman is waarschijnlijk woensdag in de buurt . Ik weet alleen nog niet of het in mijn agenda past.
quote:oranjexx schreef op 15 september 2014 @ 14:54:

Ik date eentje die maar met een oog ziet...

Praise your luck.

Het kon nog erger.

Stel dat hij een glasoog had.

En dat ie, in alle hitte, op jou afrolt...
In het land der blinden is éénoog koning, en als ik dit zo lees allemaal, zijn al die partners van ons blind

stekeblind

is er hier iemand al eens door t mandje gevallen/betrapt/ontmaskerd?
@dd , waarom blijf je bij je man? Er klinkt weinig respect of liefde of doe je nu stoer ?
The name Mercedes springs to mind...
mmm Roodkapje zo ver ben ik nog niet

maar ik ben bang dat je gelijk hebt

toch peins ik er niet over bij hem weg te gaan....wie weet waar dit verhaal eindigt.
Ik wou reageren op @Hart

Ik begrijp jouw gevoel wel. Het draait helemaal niet om exclusiviteit. Het draait om voorgelogen te zijn. Dit was ook voor mij, uiteindelijk, de reden om eruit te stappen, ongeacht vele lekkere uurtjes.

Ik bedoel: die man had 3 maanden dag en nacht achter me gelopen, om ubh tot afspraak te komen. In the course van Nov 2012 tot dit zomer heeft hij mij ca 1400(!!!) fotos van zijn navel in alle staten toegestuurd. Heeft van alles gedaan om niet alleen het bed in te duiken maar ook mij bijzonder te laten voelen of verliefd te worden. Met een tang moest ik uittrekken dat hij een vaste vriendin heeft en niet solo is, zoals hij zich voordeed. (Het scheelt me geen reet, wat me wel scheelt dat hij stiekem en schimmig deed). En dat ze nergens van wist. Wat ik puur uit zijn gedrag heb afgeleid. Net als vele andere details die deden dat ik me onveilig bij hem voelde.

En dan dat tijd doseren, maanden aantrekken en vervolgens afstoten, omdat hij zelf in de knoop zit en van de schaduws zelfs bang is dat ze achterkomen dat hij een fetish heeft. If you talk the talk > walk the walk!

Walgelijk.

Ik heb hem ooit gezegd dat hij een goede loverboy zou zijn. Is beveiliger en weet van doseren. Hij lachtte erom. Ik heb het niet als grap/compliment bedoeld maar dat detail was hem ontgaan.

Die zelfde proces van 180 graden omdraaien ken ik ook. Want door bovengenoemde ben ik ook opgedroogd.

Ik was niet eens echt verliefd (draaide meer om bijz sex) op hem maar kon 'de shit' toch moeilijk behappen. Omdat het, letterlijk en figuurlijk, insult to the inteligence was.

En omdat het ook zo voelde, als bedrog, vond ik het niet eens nodig om farewell te zeggen. Ben aleen maar verdwenen. En heb het gelaten voor wat het was. Tot de dag van vandaag geen spijt gehad.

Hart, mijn ervaring leert me dat de mensen je doen vooral wat je ze laat doen. Als je het niet meer ziet zitten, kap ermee met die vriendien. Dan heb je hem ook automatisch kwijt, zonder een woord te hoeven zeggen.
DD waarom peins je er niet over weg te gaan bij je man, als je denkt misschien niet meer van hem te houden? Praktische redenen? Kinderen? Wil je dit echt zo voortzetten?
Hallo dare devil, welkom. Fang het lijkt me best lastig om tangoman te blijven tegenkomen.

Vandaag heeft minnaar verteld dat hij doodsbenauwd is door de nieuwe situatie, wil idd afstand creeren door oa kinderachtige teksten te sturen. Ben blij dat hij daar nu open over kon zijn. Hij is bang en wil uit mijn buurt blijven , angst voor hechting en vindt het eng om met mij als vrijgezel om te gaan. Heeft geen vertrouwen dat de situatie beheersbaar en hanteerbaar blijft. Voor mij mag hij ( mits hij normaal doet en open is ) mijn minnaar blijven en verder niets.

Denk dat zijn jaloerse aard ook om de hoek komt kijken, en hij het heel lastig zal vinden als ik alleen op stap ga. Hij trekt het al niet als ik met een mannelijke collega op de foto ga of met mannen moet werken ( heb een mannenberoep) maar dat is zijn probleem.
@Lookalook,

Ik kan de oorspronkelijke bericht niet vinden, om te kunnen quoten (lost in massa):

met 'ik geef geen commentaar meer' bedoelde ik 'ik geef geen commentaar meer op Bello/a', en niet ' ik schrijf helemaal niet meer'. Dus zoveel heb je me ook weer niet op de tenen getrapt, je mag je mening uiten en ik kan tegen een stootje. Was aleen een beetje te druk om op alles te reageren. En nee geen Drama-queen hier.

Verder hier alles goed. Mijn kont wordt een maat kleiner. Mijn (spier)pijn is groot, maar al ander pijn vervaagt. Ik sport mijn libido weg. Heb intake bij psych gehad. Mijn 'man-dar' doet het niet meer en ik registreer nauwelijks mannenschoon die rondloopt of met edele delen rondbungelt, op bijv sauna of zo. Inclusief eigen man. :blind op beiden ogen: :betonhart: :non:
quote:louiloui schreef op 15 september 2014 @ 17:37:

Hallo dare devil, welkom. Fang het lijkt me best lastig om tangoman te blijven tegenkomen.

Vandaag heeft minnaar verteld dat hij doodsbenauwd is door de nieuwe situatie, wil idd afstand creeren door oa kinderachtige teksten te sturen. Ben blij dat hij daar nu open over kon zijn. Hij is bang en wil uit mijn buurt blijven , angst voor hechting en vindt het eng om met mij als vrijgezel om te gaan. Heeft geen vertrouwen dat de situatie beheersbaar en hanteerbaar blijft. Voor mij mag hij ( mits hij normaal doet en open is ) mijn minnaar blijven en verder niets.

Denk dat zijn jaloerse aard ook om de hoek komt kijken, en hij het heel lastig zal vinden als ik alleen op stap ga. Hij trekt het al niet als ik met een mannelijke collega op de foto ga of met mannen moet werken ( heb een mannenberoep) maar dat is zijn probleem.

Hallo Loui, ik wist niet dat je relatie over is. Weet ook niet moet ik je daarover spijt of felicitaties geven

Heb je wel eens gedacht dat je minnaar, hoe dan ook jaloers, door de parenclub indirect controle probeert te houden met wie je naar bed gaat?

Jou man is uit het beeld. Jij bent single nu. De kwartet is geen kwartet meer, de balans is verstoord. En hij is daar bang van.
Diver, het zal wel aan mij liggen, maar je posts komen bij mij wel met een hoog drama queen gehalte binnen. Neem je posts over je ex lover. Ok, liegen is stom en not done. Maar je weet als minnares toch ook hoe het spel werkt? Het jagen en de prooi binnen hebben? Eerst wordt je gebombardeerd met aandacht en als het nieuwe eraf is, bekoelt dat. En waarom mag een man geen twijfels hebben? Is dat alleen voorbehouden aan vrouwen? Jouw actie door dan maar geheel te verdwijnen vind ik eigenlijk net zo not done. Als een man opeens totaal zou verdwijnen zou hij een zak zijn.
Wat is er mis met drama eigenlijk. Ik denk dat er vaak goed de vinger op iets wordt gelegd. Wat betreft Hart snap ik heel goed dat ze afgeknapt is door het liegen en verzwijgen. Dat is toch iets heel anders dan twijfelen. Net als dat je ontkent wordt in een legitieme behoefte ( contact, wederzijdse interesse sporadisch gewenst door diver) dan twijfelt iemand niet maar doet alleen dat wat hij zelf nodig heeft. Dan is verdwijnen op zich niet zo een gekke actie.

Ja dat had ik ook al bedacht dat het een indirecte controle was, op mijn reactie.
Echt geen drama Look. En man mag wel twijfels hebben, als hij ze maar eerlijk communiceert neem ik vanzelf afstand. Er is geen moeten in zo een vrije 'relatie'.

Hier heb ik het mss wel geventileerd, omdat ik boos was (en nu nog steeds als ik eraan denk, vooral op mezelf, maar ben verder niet meer zo mee bezig, tijd nemen werkt). Toch in 4 ogen heb ik alles netjes en rustig aangekaart. En heb me netjes ingehouden. Zonder onredelijke wensen of te klef gedrag. Kreeg geen reactie.

En oneerlijk is oneerlijk. Met lovers, vrienden, partners - komt allemaal op hetzelfde neer. Het werkt niet op lange termijn.

Wat is er dan over dan gewoon kappen? Dat verdwijnen was gewoon koekje van eigen deeg.
Tja, ik ben niet zo van de koekjes geloof ik. Je kunt toch ook als een volwassen vrouw zeggen dat je het niet pikt en er dus mee stopt?

Anyway, ik ben hier te nuchter voor denk ik. Als ik iemand betrap op liegen en ik ben daar niet van gecharmeerd dan laat ik dat weten, maar dat ben ik.

Loui, tuurlijk is dat allemaal ok. Maar die legitieme behoefte moet dan wel aan beide zijde bestaan. En na al die jaren lezen hier, lees ik toch heel vaak dat de behoefte van de man helemaal niet zo overeenkomt.
Diver: ondanks je vastberaden woorden klinkt het alsof je eigenlijk jezelf moet overtuigen , klopt dat ?
Hoe bedoel je? Mezelf wat overtuigen?
Je verbaal met je exminnaar en hoe het is afgelopen. Dat je vooral jezelf wilt overtuigen dat het goed zo is ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven